دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پالتو چهارخونه با ۲۵ استایل و طراحی متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پالتو چهارخونه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پالتو چهارخونه از انواع طرح هایی است که هیچوفت از مد نمی افتد و شما می توانید از این طرح پالتو برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا

پوشیدن پالتوی چهارخونه برای خانم ها در رده سنی مختلف مناسب می باشد و این طرح پالتو دارای مدل هایی متنوع می باشد و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها پالتویی خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مدل پالتوی چهارخونه

طرح پالتو چهارخانه زنانه و دخترانه

پالتوهای چهارخانه در انواع طرح های مختلف پالتو کوتاه و پالتو بلند دوخته می شوند و بهتر است شما قد پالتو را با توجه به اندازه قد خود انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید بهتر است پالتو خود را از بین طرح های کوتاه انتخاب نمایید. پالتوهای بلند چهارخانه نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید برای داشتن ظاهری خاص و جذاب از این طرح پالتو در پوشش خود استفاده کنید.

پالتوهای چهارخانه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند همچنین برای دوخت این پالتوها از ترکیب چند رنگ مختلف استفاده می شود که بهتر است شما رنگ پالتو را با توجه به رنگ پوست و رنگ لباس ها و اکسسوری های خود انتخاب نمایید.

برای دوخت پالتوی چهارخانه از پارچه ضخیم استفاده می شود و شما می توانید از این طرح پالتو در روزهای سرد زمستان و پاییز استفاده نمایید.

پالتوی چهارخونه دو رنگ پالتوی زنانه چهارخونه پالتوی بلند چهارخونه پالتو کوتاه چهارخونه پالتوی شیک چهارخونه پالتو زیبا چهارخونه پالتوی رنگ روشن چهارخونه پالتوی شیک چهارخونه پالتوی چهارخونه پالتوی زنانه چهارخونه پالتوی کوتاه چهارخونه مدل پالتو چهارخونه رنگ تیره مدل پالتو چهارخونه شیک

پالتوهای چهارخونه به صورت دکمه دار و جلوباز دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری امروزی داشته باشید بهتر است طرح پالتوی خود را جلوباز انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید پالتوی خود را به صورت جلوباز انتخاب نمایید بهتر است از زیر پالتو بافت یا تونیک بافت خوشرنگ و زیبایی را بپوشید همچنین بهتر است طرح لباسی که از زیر پالتو پوشیده می شود را ساده انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس

ست کردن پالتوی چهارخانه با لباس ها و سایر اکسسوری ها کار نسبتا دشواری است و بهتر است شما این طرح پالتو را با لباس ها و اکسسوری هایی ساده ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر رسید.

پالتوهای چهارخونه در انواع طرح ها با چهارخانه ریز و درشت موجود می باشند و اگر شما فرم اندامی لاغر یا متناسب دارید در انتخاب طرح پالتو محدودیتی نخواهید داشت. پالتوها با چهارخانه ریز نیز برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توجه داشته باشید که انتخاب شلواری مناسب برای پوشیدن با پالتو چهارخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح پالتو را با شلوار مشکی ساده و شلوار جین یا شلوار چهارخانه ست نمایید و ظاهری و استایلی متفاوت تر داشته باشید.

 

مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا طرح پالتو چهارخونه طوسی مدل پالتو چهارخونه کوتاه پالتوی شیک چهارخونه پالتوی زیبا پالتوی رنگی چهارخونه طرح پالتو چهارخونه پالتوی شیک چهارخونه پالتوی قهوه ای چهارخونه پالتوی بلند چهارخانه پالتوی رنگ تیره

در این مطلب با انواع طرح های پالتو چهارخانه در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پالتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *