دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جملات زیبا برای روحیه دادن به بیمار و انگیزه دادن برای بهبودی بیماران

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب گلچینی از جملات روحیه دادن به بیمار با مضامین دلنشین و انرژی مثبت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این جمله ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

برای فردی که به بیماری خاصی گرفته شده است داشتن انگیزه و امید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا داشتن انگیزه در سخت ترین مراحل زندگی می تواند یک انسان را سرپا نگه دارد و باعث بهبود حال روحی و جسمی اش شود.

جملات روحیه دادن به بیمار با مضامین زیبا و دلنشین

با ارسال متن های انگیزشی و مثبت می توانید روحیه فوق العاده ای را به فردی که بیمار شده است بدهید همچنین این کار باعث می شود تا اعتماد به نفس آن فرد بیشتر شود. در مطالب قبلی اس ام اس شفای بیمار را مطالعه کردید در ادامه این مطلب متن های زیبا برای روحیه دادن به بیمار را پیش رو خواهید داشت.

پیامک زیبا برای روحیه دادن به بیمار

متن های زیبا برای روحیه دادن به بیمار

چالش هایی که ما اونها رو با اسم مشکل و سختی میشناسیم، در واقع اومدن تا ما رو رشد بدن و باعث پیشرفتمون در زندگی بشن. از چالشی که با اون رو به رو شدی نترس! ترس یکی از ابزارهای قدرتمند شیطانه تا موجب توقف تو در این دنیا بشه. با قدرت ایمان به درمانت ادامه بده. قطعا میتونی این بیماری رو شکست بدی.

************

توی وجود هر آدمی اراده ای هست که اگه فعال بشه، بیماری که چیزی نیست از پس بزرگترین مشکلات دنیا هم در میاد. یادت نره قدرت اراده ات رو فعال کنی. اون موقع قد بیماریت هر قدر هم که باشه، قدش به اراده تو نمیرسه.

  •  آرون گروپس

************

همه ما آدما سختی هایی تو زندگیمون داریم. اما این دلیل نمیشه که عقب بکشیم و بترسیم. یکی قرض و اقساط داره، یکی مشکلات ادامه تحصیل و انتخاب شغل، یکی هم مثل تو با بیماری طرفه. پس فکر نکن اگه بیمار نمیشدی، چالش های آسون تری سر راهت بود. بدی ما آدما اینه که میخوایم جای یکی دیگه باشیم. اراده ات رو قوی کن و پا روی ترست بذار! با شرایط فعلیت کنار بیا و امیدت رو برای درمان بیماریت از دست نده.

متن پرمحتوا برای روحیه دادن به بیمار

پیامک زیبا برای روحیه دادن به فرد بیمار

بعضی مشکلات باعث قوی شدن ما انسان ها میشن. آدمهایی که تو قطب جنوب هستن رو ببین. اونها اینقدر با سرما چالش و مبارزه کردن تا بالاخره قوی تر از هر انسانی در برابر سرما شدن. این برای اونها یه موهبته! چون اونا چیزی رو که بقیه رو به راحتی به کشتن میده برای خودشون تبدیل به عادت و روزمرگی کردن. بیماری تو هم همینطوره. الان که با اون چالش داری، این چالش باعث قوی تر شدنت میشه.

************

یک سبد یاس سفید در رنگ امید

با هر چه صفا ازسوی خدا

در شکل دعا تقدیم شما

با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز

************

یقین دارم دعاهایم اثر دارد

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا

برای خوشبختی و سلامتی همه انسان ها کافی ست

این نگاه را هر لحظه از زندگی برایت آرزو می کنم.

متن دلنشین برای روحیه دادن به بیمار

جملات روحیه دادن به بیمار با مضامین دلنشین

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم

خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود

و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .

پس هرگز ناامید نشو و همچنان امیدوار بهترین ها را از خدا طلب کن

خداوند بخشنده ایی عظیم است.

با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز.

************

به بیماریت به دید یک مشکل نگاه نکن. به بعد بیماریت فکر کن! به زمانی که تو اینقدر با این بیماری جنگیدی که سرسخت و قوی شدی. اون موقع تصور کن که چقدر از بقیه جلوتری. تو با شخصیت قوی بعد بیماریت میتونی به بزرگترین خواسته هات برسی! چون تو جنگیدن رو خیلی خوب بلد شدی. این در صورتیه که شاید هنوز بقیه تو نقطه صفر باقی مونده باشن. پس دیدی؟ بیماریت اومده تا تو رو رشد بده، نیومده که از پا درت بیاره. فقط بستگی به دیدگاه تو داره که از چه جهتی بهش میخوای نگاه کنی.

************

دعا میکنم غرق باران شوی

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

بهاری ترین فصل ایمان شوی

با آرزوی سلامتی و شفای کامل از درگاه خداوند بخشنده.

متن دلنشین برای روحیه دادن به بیمار

پیامک زیبا برای روحیه دادن به بیمار

دو نفر به یه بیماری خاص مبتلا میشن. یکی خونه نشین شدن رو یاد میگیره و یکی هم ورزش کردن رو بلد میشه. اون شخصی که خونه نشینه روز به روز بیمارتر میشه و شخصی که ورزش میکنه روز به روز مقاومتش در برابر بیماری بیشتر و بیشتر میشه. بستگی به تو داره که دوست داری جای کدوم یکی از این آدما باشی.

************

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعا می کنم که بال های شان هرگز محتاج مرهم نباشند

و برایت صبر زیبا و امید آرزومندم و شفای عاجل از آن یگانه مهربان

************

سلامتی بزرگترین نعمت خداست

از خداوند منان روح و جسمی سالم برای شما دوست گرامی طلب می نمایم

و آرزو دارم بهترین ها در زندگی قسمت و روزی شما شود.

روحیه دادن به بیمار با جمله های مثبت

متن انرژی مثبت برای روحیه دادن به بیمار

درسته که من آشنایی خاصی با بیماریت ندارم، ولی تو رو کامل میشناسم. میدونم که میتونی! من باورت دارم، خودت هم باید خودت رو باور داشته باشی تا بتونی از پسش بر بیای.

************

مهربان و ملایم باش،

اجازه نده دنیا تو را زمخت و خشن نماید…

به درد و رنج اجازه نده تو را بیزار نماید…

به تلخی ها اجازه نده، شیرینی زندگیت را، از تو بربایند…

تو لایق بهترین هایی

با آرزوی سلامتی و شفای کامل از درگاه خداوند

************

ما آدما تا وقتی یه بیماری رو نمیشناسیم، اون رو خیلی کوچیک میدونیم. اما همین که اسم قلمبه سلمبه روش میاد، فوراً ازش یه غول میسازیم. با بیماریت رو در رو شو و به این کلمات توجه نکن، به اینکه راه درمانی داره یا نه توجه نکن، فقط به این توجه کن که اون همون بیماری کوچیکیه که اوایل فکر میکردی. این تفکرت باعث میشه تا بیماریت ضعیف و ضعیف تر بشه. این در صورتیه که شاید حتی راه درمان اون بیماری هم تشخیص داده نشده باشه. ذهن تو بزرگی یا کوچکی بیماریت برای جسمت رو تعیین میکنه، پس خیلی مراقب باش.

متن انگیزشی برای روحیه دادن به بیمار

جملات پرمحتوا برای روحیه دادن به بیمار

بیماری روحی ممکنه دردهای بزرگ و زیادی رو برای انسان به وجود میاره. وقتی که روح بیمار بشه، انسان از همه چی خسته میشه. خستگی تو قابل درکه اما اینکه بخوای از تموم دنیا دست بکشی، فقط نعمت زندگی رو ازت میگیره. من و تمام اطرافیانت تو رو درک میکنیم اما قبل از همه این ها لازمه تا خودت خودتو درک کنی. خودت رو دوست داشته باش و از وارد شدن به مراحل درمان نترس. بیماری روحی هر چقدر ادامه داشته باشه، به جای کمتر شدن بیشتر میشه. پس جدیش بگیر.

************

بزرگترین شکنجه برای یک بیمار روحی اینه که بهش بگی فقط تصورات توئه و در واقعیت چیزی نیست یا بهش بگی فکرش رو نکن. کسی درک نمیکنه که وقتی کسی به این بیماری ها دچار میشه، بعضی وقت ها دست خودش نیست. من هم کاملا مسئله تورو درک میکنم. اما در کنارش میدونم که تو قطعا نمی خوای زندگیت همینطور ادامه پیدا کنه و از جات پا میشی و با قدرت ایمان بیماریت رو از بین میبری.

************

تنها موجى که هیچ وقت از جوش و خروش نمى افته

موجِ خداست همه ى جریانهاى زندگیتو به موجِ خدا بسپار

به امید روزى سراسر از سلامتی و شادابی برای شما

متن زیبا برای روحیه دادن به بیمار

متن زیبا برای روحیه دادن به بیماران روحی

اگه فکر میکنی بیماری روحیت درمان شدنی نیست، باید بگم که روح تو بخشی از وجود خداونده. مگه خداوند شفا بخش نیست؟ پس مطمئن باش روح تو هم قدرت شفا دهی داره. تو باید با قدرت باور و ایمان بیماری روحیت رو شفا بدی. سخته، خیلی هم سخته اما میدونم تو اینقدر قوی هستی که میتونی این بیماری رو از بین ببری.

************

همونطور که بیمار جسمی نیاز به مراقبت داره، بیمار روحی هم نیازمنده مراقبته. وقتی وارد مراحل درمان شدی، از تنهاییت نترس. من و همه کسایی که میشناسی در کنارت هستیم. با قدرت ادامه بده و کوتاه نیا. توی این مسیر تنها نیستی. روح تو برای ما اهمیت زیادی داره و میخوایم که سلامتیش رو به دست بیاره. پس برای خواست ما هم که شده، تلاش کن تا درمانت موفقیت آمیز باشه.

************

در جدال بین تو و بیماریت، قطعا تو برنده ای. چون افراد زیادی که شخصیت ضعیفی هم داشتن تونستن به این بیماری غلبه کنن. حالا این بیماری که حتی از آدم ضعیفا شکست خورده، سر به جون انسان قوی و قدرتمندی مثل تو گذاشته. پس از برنده شدنت مثل من اطمینان داشته باش.

جملات زیبا برای روحیه دادن به بیمار

در این مطلب گلچینی از جملات روحیه دادن به بیمار با مضامین ناب و زیبا را مطالعه کردید که امیدواریم از بین آن ها بتوانید متنی مناسب را برای ارسال انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *