دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر رنگ موی استخوانی به همراه فرمول ترکیبی

  • ندا خوشرو
  • ۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مهم ترین بخش های آرایش و زیبایی رنگ کردن موها است امروزه بیشتر خانم ها تمایل دارند تا با زدن رنگ موهای مختلف در موهایشان تغییرات و تحولاتی را ایجاد کنند. در ادامه این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی استخوانی به همراه تصاویر این رنگ مو را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

رنگ موها تنوع بسیاری زیادی دارند و شما می توانید موهای خود را با رنگ موهای گیاهی و شیمیایی به رنگ دلخواهتان در آورید. در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا فرمول رنگ موی استخوانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این رنگ مو مورد پسند شما قرار بگیرد.

رنگ مو استخوانی، رنگ موی شنی و رنگ موی بلوند از انواع رنگ موهای روشن و پرطرفدار هستند و برخی از خانم ها برای تنوع در رنگ مو خود ترجیح می دهند از این رنگ موها استفاده نمایند.

فرمول رنگ موی استخوانی

فرمول ترکیبی رنگ موی استخوانی

رنگ مو ترکیبی استخوانی را می توانید با فرمول رنگ مو زیر بدست آورید با این رنگ مو چهره شما به خوبی تغییر پیدا می کند.

فرمول رنگ موی بژ استخوانی

ابتدا زمینه موهایتان را با کمک این رنگ مو ها رنگ بزنید و سپس قسمتی از موهایتان را به کمک رنگ های ذکر شده لایت کنید.

رنگ زمینه

۱/۲ تیوپ از رنگ موی شماره ۱۰۰.۱ + ۱/۲ تیوپ از رنگ موی شماره ۱۱.۰۰ + ۱۰ سانت از رنگ موی ۰ + اکسیدان ۶ درصد + پایه ۹ دکلره

  •  آرون گروپس

رنگ لایت

سیبر سبز : ۱۰ سانت + سیبر آبی ۵ سانت

رنگ موی بژ استخوانی

عکس رنگ موهای استخوانی

رنگ مو تاثیر زیادی در زیبایی و شادابی چهره خانم ها دارد و شما می توانید با کمک رنگ مو ها جذابیت خود را چند برابر کنید. در ادامه این مطلب انواع تصاویر رنگ مو استخوانی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این رنگ مو ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

رنگ مو ترکیبی استخوانی رنگ موی کرم استخوانی رنگ مو زیبا استخوانی   رنگ موی زیبا استخوانی   عکس رنگ موی استخوانی

تصاویری از مدل موهای زنانه با انواع رنگ مو استخوانی

امروزه انواع رنگ مو وجود دارد که استفاده از هر کدام از آنها زیبایی ها و جذابیت های خاص خود را ایجاد می نماید؛ رنگ مو مش استخوانی از جمله رنگ های محبوب و مورد علاقه خانوم های ایرانی می باشد، در گذشته تصور عده ای از افراد بر این بود که این نوع رنگ و هایلایت استخوانی سن را بیشتر نشان می دهد، بنابراین خیلی کمتر مورد استفاده قرار می گرفت، اما به هر حال باید به مطابقت رنگ مو استخوانی با رنگ پوست تان توجه داشته باشید و در صورتی که با چهره تان سازگار بود آن را استفاده نمایید. در ادامه با انواع دیگر رنگ مو استخوانی آشنا می شوید.

رنگ مو استخوانی

رنگ مو استخوانی، رنگی مایل به کرم کم رنگ می باشد و در واقع زیر مجموعه رنگ سفید است که در طیف های تیره و روشن موجود بوده و به شکل ترکیبی با رنگ های دیگر, زیبایی خیره کننده ای را برای شما به وجود خواهد آورد. روشهای مختلفی برای استفاده از این نوع رنگ مو زیبا و جذاب وجود دارد؛ رنگ مو کرم استخوانی، رنگ موی کنفی استخوانی، استخوانی بدون دکلره، استخوانی با دکلره، کاهی استخوانی، میانبر استخوانی، مش مو بژ استخوانی و کنفی کاراملی سرد با هایلایت استخوانی از انواع رنگهای استخوانی، هستند که در این قسمت می توانید تصاویری دیدنی از این نوع رنگ موهای جذاب و زیبا را ببینید.

تصاویری از رنگ موهای استخوانی

رنگ مو استخوانی فوق العاده جذاب

انواع رنگ موهای استخوانی

رنگ مو استخوانی زنانه

رنگ مو استخوانی دخترانه

رنگ موی استخوانی تیره

رنگ مو استخوانی برای خانوم ها

رنگ مو استخوانی زیبا

مدل رنگ موی استخوانی

رنگ مو هایلایت استخوانی

رنگ مو مش استخوانی

رنگ مو استخوانی زیبا

رنگ مو استخوانی جدید

رنگ موی استخوانی جذاب

در این مطلب زیباترین تصاویر رنگ مو استخوانی به همراه فرمول ترکیب این رنگ مو را در اختیار شما بانوان عزیز قرار دادیم که امیدواریم با کمک این مدل ها و فرمول ترکیبی بتوانید موهایتان را به رنگ دلخواهتان در آورید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول ها و تصاویر رنگ موهای مختلف به بخش ترکیب رنگ مو و رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *