دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استایل ویمسیکال چیست؟ نمونه های پوشش خانم ها و دختران جوان در این استایل + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد به بررسی های استایل ویمسیکال مخصوص خانم ها و دختران جوان خواهیم پرداخت که امیدواریم این سبک ظاهری مورد توجه تان قرار بگیرد و از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

استایل ویمسیکال از انواع استایلهای خاص و جذاب می باشد و این نوع تیپ منحصر به فرد برای خانم های جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و شما می توانید از آن در فصول گرم بهار و تابستان استفاده نمایید.

استایل ویمسیکال چیست ؟

ویمسیکال به معنای تیپ ظاهری می باشد که زاییده خیال بافی و بلند پروازی است و در این سبک خاص طرح ها و الگوهای رنگی با یکدیگر ست می شوند و باعث می شوند تا شما ظاهری متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید. در مطالب قبلی سبک کلاسیک و سبک گرانج را مشاهده کردید در ادامه با ویژگی های سبک ویمسیکال آشنا خواهید شد.

استایل ویمسیکال

سبک ویمسیکال مخصوص خانم ها و دختران جوان

اگر از تیپ های بی روح و تکراری خسته شده اید بهتر است لباس پوشیدن خود را به سبک ویمسیکال درآورید. این سبک از خانم ها می خواهد تا لباس هایی با رنگبندی گرم و روشن و طرح های شلوغ و شاد را انتخاب نمایند. برای دوخت لباس های ویمسیکال از پارچه های بهاری و تابستانی نظیر پارچه های نخی و کتان استفاده می شود همچینن برای داشتن این سبک ظاهری می توانید بدون هیچ محدودیتی از طرح های خاص و رنگ های شاد استفاده نمایید.

پیراهن طرح دار و شلوار و دامن و کت از اصلی ترین آیتم های این سبک به شمار می روند که در این میان دامن ها دارای طرح و رنگ های متنوع می باشند.

در این سبک از رنگ های روشن و شاد استفاده می شود و اگر شما همه آیتم های ویمسیکال را رعایت نمایید ولی از رنگ های تیره نظیر مشکی و قهوه ای و … یا رنگ های خنثی در پوشش خود استفاده نمایید کار را خراب خواهید کرد.

در ابتدا ذکر کردیم که دامن یکی از مهم ترین قسمت های این سبک به شمار می رود و اگر شما بتوانید به طور مناسبی دامن را با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید تیپی بدون بدون نقص خواهید داشت.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دامن های حریر و گیپور و نخی از بهترین طرح ها برای این سبک به شمار می روند همچنین انتخابی طرحی مناسب برای پارچه دامن نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما طرح دامن خود را از بین طرح های فانتزی و هندسی و گلدار انتخاب نمایید همچنین طرح دامن بهتر است شلوغ و نامنظم باشد. دامن را هم بهتر است از بین طرح های چین دار و بلند و راسته و پف دار انتخاب نمایید که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

تیپ ویمسیکال زنانه استایل خاص زنانه استایل زیبا ویمسیکال تیپ زنانه شیک و خاص ویژگی های سبک ویمسیکال استایل دخترانه تیپ زنانه و دخترانه ویمسیکال تیپ زنانه ویمسیکال مدل استایل ویسمیکال

پیراهن هایی که برای داشتن سبک ویمسیکال استفاده می شوند باید دارای رنگ های روشن و طرح های شلوغ باشند از این رو بهتر است شما در صورت تمایل به پوشیدن پیراهن ، طرح های شلوغ را انتخاب نمایید. پیراهن های خالدار با خال های روشن و گل ها و طرح های هندسی که دارای رنگ شاد نیز می باشند انتخابی مناسب برای خانم ها و دختران جوان به شمار می روند.

در صورت تمایل به پوشیدن کت می توانید از کت های جین با طرح های فانتزی استفاده نمایید و از کت نیز می توانید در فصول سرد سال نظیر پاییز و زمستان استفاده نمایید همچنین کت یا پالتوهایی را برای پوشیدن بهتر است انتخاب نمایید که گلدار هستند و دارای دوختی ساده نیز هستند.

کیف و کفش های ساده برای داشتن تیپ ویمسیکال مناسب نمی باشند و بهتر است شما کیف خود را طرح دار و رنگ روشن انتخاب نمایید. کفش هایی که برای برای داشتن این سبک مورد استفاده قرار می گیرند کفش های پاشنه بلند و رنگی هستند. کفش هایتان را بهتر است از بین رنگ های جیغ و پاشنه های بلند انتخاب نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید از کفش اسپرت نیز استفاده نمایید که کفش اسپرت نیز بهتر است طرح دار باشد و رنگ آن نیز از بین رنگ های روش انتخاب شود.

اکسسوری هایی که برای این سبک مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای طرح های فانتزی و عجیب و غریب باشند همچنین شما می توانید از دستبندهای رنگی نیز استفاده کنید.

در این سبک استایل پارچه های براق و ابریشمی به چشم می خورند همچنین برخی از خانم ها نیز از پر یا خز روی لباس خود استفاده می کنند.

کفش ویمسیکال استایل زیبا و خاص ویمسیکال استایل زنانه ویمسیکال سبک ویمسیکال شیک و زیبا سبک دخترانه ویمسیکال استایل زیبا و خاص ویمسیکال سبک ویمسیکال زنانه استایل زنانه استایل ساده دخترانه استایل زیبا زنانه استایل دخترانه استایل زنانه جذاب استایل شیک ویمسیکال

در این مطلب توجه شما را به استایل ویمسیکال جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تیپی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *