دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب مسواک و مسواک زدن چیست؟

  • سحر هودانلویی
  • ۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

خواب از ضمیر نا آگاه آدمی منشا می گیرد که اطلاعات بسیاری را دارا است. در ادامه مطلب به معرفی تعبیر خواب مسواک از نظر چندین معبر پرداخته ایم.

خواب برادر مرگ است و این عبارت با تکرار بسیاری در گوش همه افراد خوانده شده است. اما علت این عبارت بدان منظور است که با خوابیدن روح آدمی در آسمان به پرواز در می آید و از جسم خویش خارج شده که امکان دارد هیچ گاه به آن باز نگردد. در این شرایط امکان دارد که ضمیر ناخود آگاه آدمی از برخی حوادث آگاه گردد که انسان را با به نمایش در آوردن آن ها، سعی بر مطلع کردن دارد. از این رو ادامه مطلب را به معرفی تعبیر خواب مسواک از نظر چندین معبر معتبر پرداخته ایم.

تعبیر خواب مسواک به چه صورت است؟

آشنایی با تعبیر خواب مسواک

به طور کلی معنای این خواب به شرح زیر است.

  1. مسواک در خواب به معنای عاداتی است که با انجام پیوسته به افزایش اعتماد به نفس منجر می گردد. به منور کلی این خواب بسیار پر مفهوم است، چرا که قدرت شما را برای رسیدن به خواسته و اراده تان را بیانگر است.
  2. اگر خواب ببینید که با مسواک دندان های خود را تمیز می کنید و از آن برای کار دیگری استفاده می کنید، یعنی این که نیاز های اطرافیان تان را به خوبی رفع نمی کنید و حتی حقوق آن ها را در جایی دیگر پایمال خواهید کرد.
  3. اگر در خواب ببینید؛ مسواک از دست تان افتاد، یعنی این که مشکلاتی در زندگی تان ایجاد می گردد که هنوز آمادگی مقابله با آن ها را ندارید. از این رو سعی داشته باشید که توانایی های خود را ارتقا ببخشید و شرایط را برا زندگی بهتر خود فراهم آورید.
  4. تعبیر خواب مسواک شکسته نیز بسیار بد و هشدار دهنده است، بدین منظور که باید بیشتر مراقب افرادی در اطراف تان باشید که به آن ها اعتماد دارید. از این رو خوب است که به روی پای خود بایستید و بیش از حد به دیگران وابسته نشوید تا از بروز مشکلی بزرگ تر برای زندگی تان، پیشگیری کنید.
  • معنای کلی این رویا

  1. مشاهده مسواک برقی در خواب نیز به اراده سست و تنبلی تان اشاره دارد. به این صورت که موقعیت های زندگی تان را در راه درست استفاده نمی کنید و از کسی نیز طلب یاری و همکاری نمی کنید.
  2. اگر در خواب یک جفت مسواک ببینید؛ یعنی این که به زودی با فردی جدید آشنا خواهید شد که حکم شریک را برایتان خواهد داشت. شما با خیال راحت می توانید به او اعتماد کنید، چرا که فردی خوب و دلسوز است.
  3. مشاهده تعداد زیادی مسواک به این معناست که تغییرات بسیار مهم و روشنی در زندگی تان در حال رخداد است. شما در این زمان می توانید به خوبی از مهارت هایتان استفاده کنید و موقعیت جدید برای زندگی تان شکل دهید.
  4. مشاهده مسواک های رنگارنگ در خواب به معنای حمایت خانواده و اطافیان است که در نهایت به پیشرفت و شهرت شما منجر خواهد شد.

معرفی تعبیر خواب مسواک از نظر چندین معبر

  • منوچهر مطیعی تهرانی

  1. به طور کلی مسواک همیشه با دندان دیده می شود که اگر به صورت انفرادی مسواک را مشاهده کردید، باز هم بی ربط به دندان نمی باشد. اگر در خواب این چنین بینید که دندان هایتان را مسواک می کنید، یعنی این که به اطرافیان و خویشان خود محبت می کنید و به کمک و همراهی شان می پردازید. همچنین اگر موقعیت همراهی شما با دیگر اعضای خانواده پیش نیامد، با یکی از بزرگان خانواده این امر صورت می گیرد.
  2. در صورت کلی مسواک به نماد خانه و خانواده است و زنی اگر در خواب ببینید که دهان و دندانش را با مسواک تمیز می کند، یعنی این که برای هسر خود کار مفید و موثری انجام  می دهد که در محظر خانواده فردی عزیز و محترم شمرده می شود.
  3. اگر در خواب ببینید که مسواکی در جیب دارید و یا به تازگی خریداری کرده اید، یعنی این که نسبت به اطرافیان و خانواده خود بی توجه هستید.
  4. اگر به وسیله مسواک نیز به انجام کار های دیگری غیر از تمیز کردن دندان مشغول بودید، یعنی این که نسبت به نیاز های اطرافیان بی توجه هستید و وقت خود را در جایی دیگر صرف می کنید.
  • مغربی

  1. اگر در خواب خود را این چنین ببینید که به تمیز کردن دندان هایتان مشغول هستید، یعنی این که به اطرافیان تان نیکی بسیاری خواهید کرد.
  • خالد محد العنبری

  1. اگر در خواب ببینید که برای تمیز کردن دندان هایتان از مسواک استفاده می کنید، یعنی این که سنت دیرینه پیامبر را زنده خواهید کرد و فردی دیندار هستید.
  2. در صورتی دیگر این خواب به پاک شدن از گناهان و نزدیکی به خدا نیز تعبیر می گردد.

تعبیر خواب مسواک و مسواک زدن

  • کارل یونگ

  1. تعبیر خواب مسواک بدان منظور است که شما انتقادی خواهید شد  که به شدت به آن واکنش نشان خواهید داد.
  2. در معنای دیگر به این صورت است که از نظر دیگران نسبت به خود بسیار نگران هستید.

در صورتی که از مطالعه این مطلب در این بخش از مجله آرگا به خوبی بهره بردید، می توانید با کلیک به روی دیگر مطالب مرتبط همانند تعبیر خواب دندان مصنوعی و تعبیر خواب کشیدن دندان باری دیگر ما را همراهی کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *