دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پابند نوزادی جدید با طرح های زیبا برای کوچولوهای دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل پابند نوزادی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پابند نوزادی از انواع اکسسوری های خاص و جذاب می باشد و اگر شما تمایل دارید نوزادتان ظاهری با نمک داشته باشید بهتر است پابندی زیبا و خاص را برای او انتخاب نمایید.

مدل پابند نوزادی شیک و متفاوت

پابند مخصوص نوزاد در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و بهتر است والدین عزیز این نوع اکسسوری را با توجه به طرح و رنگ لباس ها و سایر اکسسوری های نوزادان انتخاب نمایند. در مطالب قبلی طرح های کفش نوزاد و مدل لباس نوزادی دخترانه را مشاهده کردید در ادامه با انواع طرح های پابند نوزاد آشنا خواهید شد.

پابند نگین دار نوزادی

طرح های پابند نوزاد

پابندهای نوزادی دارای طرح هایی فانتزی و ساده می باشند و اگر شما تمایل دارید پابندی که برای فرزند خود تهیه می کنید دارای طرحی جذاب و متفاوت باشد بهتر است پابندی فانتزی را برای او انتخاب نمایید. پابندهای ساده نیز برای نوزادان انتخابی مناسب می باشند و با اغلب طرح و رنگ لباس هایشان ست می شوند.

پابندهای مخصوص نوزاد در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و در طراحی برخی از آن ها نیز از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. اگر شما تمایل دارید پابندی که برای فرزند خود انتخاب می کنید با رنگ سایر لباس هایش به راحتی ست شود بهتر است رنگ پابند را خنثی انتخاب نمایید.

برای تزیین پابند مخصوص نوزاد از تورهای تزیینی و نگین های تزیینی و گل های برجسته یا ساده استفاده می شود و در برخی از طرح ها نیز از ترکیب انواع وسایل تزیین کننده برای جذابیت طرح پابند استفاده می شود.

 مدل پابند نوزادی شیک پابند نوزاد پابند گلدار پابند برای نوزاد پابند نوزاد دخترانه   پابند گلدار پابند شیک برای نوزاد پابند خاص پابند برای نوزاد ست پابند و هدبند ست هدبند و پابند نوزادی پابند و هدبند مخصوص نوزاد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برخی از پابندها به صورت ست با هدبند طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید فرزندتان ظاهری جذاب و در عین حال بانمک داشته باشد بهتر است از این مدل ها برای او استفاده نمایید.

در طراحی برخی از پابندها از زنجیر و نگین های تزیینی استفاده می شود که این طرح ها در عین سادگی دارای جذابیت بی نظیری می باشند همچنین پابندهای مخصوص نوزاد به صورت طرح های گلدار و پاپیون دار موجود می باشند که انتخاب این طرح ها نیز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

پابند جذاب برای نوزاد مدل پابند نوزادی خاص و جذاب پابند شیک نوزاد ست هدبند و پابند برای نوزاد پابند نوزادی قرمز پابند طرح دار نوزادی پابند نوزادی زیبا پابند نوزادی

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های پابند مخصوص نوزادان دختر جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پابندی بی نظیر را برای فرزند خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر او ایجاد نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *