دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو بلند اندامی برای خانم ها با اندام متناسب

  • ندا خوشرو
  • ۵ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتو بلند اندامی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو بلند اندامی در انواع طرح های متنوع مجلسی و پاییزی و اداری و … موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها ، مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو بلند اندامی زنانه و دخترانه

برای دوخت مانتوهای بلند و اندامی از پارچه ها با جنس های مختلف استفاده می شود همچنین بهتر است شما این طرح مانتو را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های مانتوی بلند و اندامی را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو بلند اندامی

طرح های مانتوی بلند و اندامی

مانتوهای اندامی و بلند امروزه مورد توجه اغلب خانم ها قرار گرفته اند و شما می توانید با پوشیدن این طرح مانتوها استایلی جذاب و شیک داشته باشید همچنین از این طرح مانتو می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید.

مانتوهای اندامی و بلند دارای مدلهایی متنوع می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است طرح مانتوی خود را از بین طرح های اسپرت انتخاب نمایید همچنین این مانتوها به صورت مجلسی و ساده دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری بی نظیر داشته باشید بهتر است طرح مانتوی خود را مجلسی انتخاب نمایید.

مانتوی ساده اندامی نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. این طرح مانتوها همچنین به صورت جلوباز دوخته می شوند که بهتر است شما در صورت انتخاب این طرح ها برای پوشیدن ، برای قسمت زیری مانتو لباسی مناسب را انتخاب نمایید همچنین مانتوهای جلوباز را بهتر است با اکسسوری هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مانتوی اندامی اسپرت مانتو شیک و اندامی مانتوی زیبا و مجلسی اندامی مانتو زنانه اندامی مانتوی دخترانه اندامی مانتو رنگ روشن اندامی مانتوی طرح دار اندامی مانتوی زیبا اندامی مانتوی دخترانه اندامی مانتوی مجلسی اندامی مانتوی مجلسی و زیبا اندامی مانتوی گلدار مجلسی مانتو زیبا و بلند اندامی مانتوی دخترانه اندامی مانتو دو رنگ اندامی مانتوی طرح دار و مجلسی اندامی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. مانتوهای رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین بهتر است خانم ها با فرم اندام چاق و درشت از مانتوهای رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایند.

مانتوهای بلند و اندامی برای خانم های قد بلند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر شما دارای قدی کوتاه و متوسط هستید بهتر است این طرح مانتوها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا خوش استایل و جذاب تر به نظر برسید همچنین مانتوهای بلند و اندامی برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند.

مانتوهای بلند و اندامی در انواع مدل های مانتوی گلدار و طرح دار و ساده دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است مانتوی خود را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید. مانتوهای طرح دار و گلدار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشند.

مدل مانتو بلند اندامی مانتوی زنانه اندامی مانتوی اسپرت اندامی مانتوی دخترانه اندامی مانتوی مجلسی اندامی مانتوی مشکی و شیک اندامی مانتوی مجلسی اندامی مانتوی زیبا و شیک اندامی مانتوی رنگ روشن اندامی مانتوی رنگ روشن اندامی مانتوی مشکی و ساده اندامی مدل مانتو بلند اندامی طرح مانتوی اندامی شیک مانتوی بلند و اندامی

در این مطلب با انواع طرح های مانتوی بلند و اندامی در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی خاص و زیبا را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *