دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معروف ترین دیدنی های کنیا و جذابیت های این کشور زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های کنیا از جذابیت های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است این منطقه از مهم ترین دیدنی های آفریقا است و به دلیل طبیعت زیبای خود و حیات وحشی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از زیبایی های این منطقه دیدن می کنند و تجربه های متنوعی از سفر به این منطقه آفریقا دارند. تنوع زیستی موجود در این منطقه موجب شده است تا از جذابیت های بیشتری برخوردار باشد.

کنیا یکی از کشورهای پر جاذبه دنیا است و دارای جذابیت های متعددی می باشد سواحل این منطقه از چشم اندازهای بسیار زیادی برخوردار می باشد و شما علاقه مندان می توانید در این بخش با جاذبه های بیشتری از این منطقه نیز آشنا شوید. همه ساله گردشگران زیادی هستند که به این منطقه سفر می کنند و از جاذبه ها دیدنی این منطقه بازدید می کنند خیلی از طبیعت گردان و جهانگردان دنیا قصد دارند تا با طبیعت گردی در این منطقه از آفریقا جاذبه های بسیار زیادی را مشاهده کنند و تجربه های ویژه ای را در این زمینه ها به دست بیاورند. این منطقه از آفریقا دارای جاذبه های منحصر به فردی است و ویژه طبیعت گردان و جهانگردان است آشنایی با هر یک از این جاذبه ها می تواند توجه شما گردشگران را جلب کند این منطقه سیاحتی و گردشگری یکی از جذاب ترین قطب های گردشگری است که شما انتظار دارید جاذبه های زیادی در آن پیدا کنید. شما علاقه مندان در ادامه این بخش از تازه های آرگا با دیدنی های کنیا بیشتر آشنا می شوید و این کشور آفریقایی را بیشتر خواهید شناخت و توصیه می کنیم تا پایان مجله گردشگری امروزه همراه ما باشید.

دیدنی های معروف کنیا:

این کشور یکی از دیدنی های آفریقا است و جذابیت های توریستی زیادی نیز دارد شما باسفر به منطقه می توانید از زیستگاه متنوع و ارزشمند جانوری و گیاهی این منطقه دیدن کنید از این جهت این کشور ویژه جهانگردانی است که می خواهند حیات وحش حیوانات را بیشتر بشناسیند و کمک بیشتری به آن کنند.

 

پارک ملی نایرویی:

این پارک یکی از جاذبه های توریستی مهم در این کشور است و از جذابیت های تفریحی زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد پارک ملی نایرویی فاصله ای چند کیلومتری تا مرکز شهر دارد برای رسیدن به این پارک که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است باید مسیر ۱۰ دقیقه ای را پیاده روی کنید دیدن حیات وحش این منطقه از نزدیک می توان شما را با شگفتی های زیادی از این پارک ملی آشنا کند. حصاری که دور تا دور این پارک را احاطه کرده اند شما با سفر به این منطقه و بازدید از طبیعت آن میهمان حیات وحش ارزشمند کنیا هستید.

دیدنی های مهم کنیا

متاسفانه در سال های اخیر به دلیل ساخت آسمان خراش های مرتفع و بلند حیات وحش این منطقه به خظر افتاده است در این باغ وحش گونه های مختلفی از جانوران و گیاهان وجود دارد گونه های نادری از گاوهای وحشی که بومی هستند در این منطقه یافت می شوند. گورخرهای زیبا نیز در فصل های خشکی به این منطقه کوچ می کنند همچنین این پارک یکی از زیستگاه های اصلی کرگدن ها است. معرفی مکان های دیدنی نایروبی برای علاقه مندان می تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد و در لینک با جاذبه های بیشتری از آن آشنا می شوید.

  •  آرون گروپس

جزیره لامو:

این جزیره یکی دیگر از دیدنی های زیبای کنیا است لامو بخش از مجمع الجزایر زیبای لاموی است و دارای زیبای های بسیار زیادی است. میزان گردشگرانی که هر ساله از این خط ساحلی بازدید می کنند بسیار زیاد است و مورد توجه علاقه مندان زیادی است. این شهر یکی از شهرهای قدیمی است جالب است بدانید که هیچ خیابانی در این جزیره وجود ندارد و تمام کوچه های آن راه های باریکی دارند که باید از آن ها عبور کنید. حاکم بودن یک زندگی شهری آرام در این منطقه بسیار با اهمیت است این شهر خالی از هر ماشینی است شما برای تردد در این منطقه باید دوچرخه سواری کنید.

طبیعت کنیا

دریاچه ناکورو:

این دریاچه دیدنی نیز دارای جذابیت های طبیعی بسیار زیادی است و می تواند یکی دیگر از جاذبه های کنیا را بشناسید ناکورو دریاچه ای با عمق کم است و در مرکز این شهر واقع شده است این دریاچه دارای تعداد زیادی از جلبک ها است و از این رو زیستگاه بسیار مناسبی برای فلامینگوها می باشد فلامینگوهای کوچک در این آب ها ارزش بالایی دارند. تعداد این فلامینگوها در برخی از فصل های سال بیش از یک میلیون نیز می شود همچنین از دیگر گونه های جانوری در این منطقه می توان به پرنده های مهاجر اشاره نمود در سال های اخیر تخریب و آلودگی های این منطقه زیاد شده است و از این رو تعداد فلامینگوها کم شده است.

دریاچه کنیا

ماونت کنیا:

کوهستان های کنیا یکی دیگر از جاذبه های طبیعی و زیبایی است که در سفر خود به کنیا می توانید از جاذبه های آن دیدن کنید این کوهستان ها بسیار مرتفع هستند و بعد از ارتفاعات کلیمانجارو به عنوان دومین کوه بلند دنیا شناخته می شوند ارتفاعات این کوهستان ها در آفریقا بسیار زیاد است و از جاذبه های طبیعی بسیار زیادی برخوردار است. چشم اندازهای این کوه ها بسیار زیبا است مجموعه قله های این کوه پوشیده از برف است و دامنه های آن نیز جنگلی می باشد برای رسیدن به قله این کوه ها باید مهارت زیادی در کوهنوردی داشته باشید خیلی از علاقه مندان که به کوهنوردی علاقه مند هستند می توانند از زیبایی های این قله دیدن کنند.

حیات وحش کنیا

مالیندی:

مالیندی یکی از عجایب حیرت آوری است که باید از آن دیدن کنید و از جذابیت های بی حد آن لذت ببرید سواحل مالیندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند این سواحل در کرانه هایی از اقیانوس هند واقع شده اند و از جمله بزرگ ترین جاذبه هایی به شمار می آیند که در این سواحل می توانید از آن ها دیدن کنید. این ساحل دارای سدهای مرجانی است و مکان بسیار مناسبی برای غواصی می باشد پارک ملی و درایی مالیندی یکی از زیباترین جاذبه هایی است که در سفر خود به منطقه کنیا می توانید از آن دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید. این سواحل دارای آب هایی شفاف و بکر است و برای موج سواری کردن و تفریحات آبی می تواند مکان بسیار مناسبی باشد این پارک یکی از مهم ترین پارک های دریایی دنیا است.

جذابیت های کنیا

کنیا یکی از مناطق توریستی واقع در آفریقا است این کشور دارای جاذبه های بسیار زیادی است این منطقه حیات وحشی غنی دارد و به دلیل اهمیت زیست شناسی خود مورد توجه است. تنوع گیاهی و جانوری این منطقه موجب شده تا به عنوان قطبی گردشگری سناخته شود و ارزش توریستی بالایی دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *