دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی و عکس های جذاب سارا والیانی

  • عاطفه میرزایی
  • ۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سارا والیانی هنرپیشه جوان و تازه کار ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرامی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قراار بگیرد.

سارا والیانی هنرپیشه موفق و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند توانا فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۵ در سن ۳۰ سالگی با فیلم سینمایی ” راه رفتن روی سیم” در کنار حامد کمیلی و مریم بوبانی آغاز نمود و  بیشتر با سریال هایی نظیر دنگ و فنگ روزگار و افسانه هزارپایان شناخته می شود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سارا والیانی همراه با کارنامه هنری و تصاویر اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی سارا والیانی هنرپیشه جوان و تازه کار ایرانی

سارا والیانی بازیگر توانا و بااستعداد تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ که هم اکنون وی ۳۴ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. ایشان کار خود را از تئاتر شروع کرده و با سینما نخستین تجربه مقابل دوربین را بدست آورد و با تلویزیون به شهرت رسید.

تاریخچه زندگی سارا والیانی و همسرش

او در سال های نوجوانی اش با ژورنالیستی فعالیت خود را آغاز نمود. تا اینکه روی صحنه تئاتر رفت و در سال ۱۳۹۵ با فیلم سینمایی ” راه رفتن روی سیم” جلوی دوربین قرار گرفت. بعد از یک سال در فیلم ” رگ خواب” به ایفای نقش پرداخت. فیلم رگ خواب با حضور لیلا حاتمی و الهام کردا در جشنواره فجر درخشید و خانم سارا والیانی با این اتفاق حضور درخشانی را با سینما تجربه کرد.

بیوگرافی سارا والیانی + آلبوم جدید

زندگینامه سارا والیانی + گالری

زندگینامه کامل سارا والیانی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بنابراین در سال ۱۳۹۶ با سریال افسانه هزارپایان به کارگردانی شهاب حسینی از شبکه پنج وارد قاب تلویزیون شد. در این سریال بازیگرانی همچون نسرین مقانلو، علی اوسیوند، رضا توکلی، رامین راستاد، مریم کاویانی، بیوک میرزایی، ارژنگ امیرفضلی، رامین ناصر نصیر، مرتضی رستمی، رحیم نوروزی و … حضور داشتند. در سال ۱۳۹۷ سریال ” دنگ و فنگ روزگار” به کارگردانی جواد مزدآبادی در کنار سوگل طهماسبی، سیروس میمنت، ژاله درستکار، ساقی زینتی و .. بازی کرد.

بیوگرافی سارا والیانی + عکس جذاب

تاریخچه زندگی سارا والیانی

سلفی زیبا و جالب سارا والیانی

شرح حال جالب سارا والیانی

عکس دونفره سارا والیانی در کنار پدرش

بیوگرافی سارا والیانی + عکس جذاب

شهرت اصلی این بازیگر در سال ۱۳۹۸ با سریال پنجاه قسمتی ” از سرنوشت” در نقش فروغ به کارگردانی محمدرضا خردمندان آغاز شد. او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون کیسان دیباج، فریده دریامج، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، نسیم فروغ، مهرداد ضیایی، فریبا نادری، میترا رفیع، دارا حیایی، علیرضا استادی و … همبازی بود.

بیوگرافی سارا والیانی + تصاویر

ازدواج و همسر سارا والیانی

سارا والیانی چندین سال پیش ازدواج کزده است و حاصل این زندگی یک فرزند پسر به نام آیتین می باشد. ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۴ این زندگی به طلاق خاتمه یافت.

زندگینامه سارا والیانی + عکس

ازدواج دوم خانم والیانی

ایشان برای دومین بار آذر ماه سال ۹۶ با آقای محسن میرزاخانی (کارگردان و نویسنده) ازدواج کرد و حالا در تئاتر نیز کنار هم بازی می کنند.

زندگینامه سارا والیانی + تصاویر شخصی

عکس جدید سارا والیانی در کنار پسرش

بیوگرافی سارا والیانی کامل و خواندنی

زندگینامه خواندنی و کامل سارا والیانی

۴ مرد قدرتمند در زندگی سارا والیانی

پدربزرگ نازنین روحت شاد ، بی نهایت از شما آموختم، پدرم ؛ پناهم ، آرامش ؛ هر آنچه دارم از شماست، همسرم ؛ تکیه گاهم ، عشقم و بهترین رفیقم، پسرم ؛ نفسم ، نازنینم و چراغ خانه ام

خداوند را شاکرم که در مسیر زندگی کنارم بودید و از تک تک شما عزیزانم بی نهایت آموختم ، در پناه حق سلامت باشید.

زندگینامه کامل سارا والیانی

عکس اینستاگرامی سارا والیانی

بیوگرافی سارا والیانی و همسرش

عکس جذاب سارا والیانی و شقایق فراهانی

بیوگرافی سارا والیانی + عکس

دل نوشته برای خدا

خدا را کوچک می کنیم به اندازه ی آرزوهایمان ، او‌ را حقیر می کنیم به اندازه ی نیازهایما ن، او را قضاوت می کنیم پیش از آنکه بدانیم چه نعمت هایی در راه است

شاکر نیستیم ، بیشتر از اینکه شکر کنیم ، غصه نداشته ها را می خوریم.

زندگینامه جامع سارا والیانی

کارنامه هنری سارا والیانی

فیلم های سینمایی سارا والیانی 

  • راه رفتن روی سیم (۱۳۹۵)
  • رگ خواب (۱۳۹۶)

مجموعه تلویزیونی سارا والیانی 

  • افسانه هزار پایان (۱۳۹۶)
  • دنگ و فنگ روزگار (۱۳۹۷)
  • از سرنوشت (۱۳۹۸)

زندگینامه سارا والیانی

زندگینامه سارا والیانی + عکس جدید

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سارا والیانی هنرپیشه موفق کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *