دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های کارت عروسی خاص و جالب ایرانی و اروپایی

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر و عکس های جدیدترین مدل های کارت عروسی خاص و جالب برای تازه عروس و دامادهای باذوق و سلیقه را در این مطلب ارائه می دهیم که امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید.

انتخاب مدل های کارت عروسی منحصر به فرد و متفاوت برای اغلب عروس و دامادهای جوان از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب ترجیح می دهند از کارت هایی با طرح های جالب برای مراسم ازدواج و عروسی خود استفاده نمایند. در این مطلب ما مجموعه ایی از زیباترین و خاص ترین مدل های کارت عروسی ایرانی و اروپایی را گردآوری نموده ایم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای جشن عروسی شما باشند. در ادامه این مدل کارت های عروسی را مشاهده نمایید و از طرح های آن ایده بگیرید.

مدل های جدید کارت عروسی خاص و متفاوت :

مجموعه ایی از جدیدترین مدل های کارت عروسی ویژه و جالب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده این مدل های متنوع و زیبا می توانید مدل کارت عروسی دلخواه و ایده آل خود را انتخاب نمایید. یکی از جذاب ترین مدل ها که طرفدارهای زیادی دارد و اغلب عروس و دامادها طرح و مدل آن را می پسندد، کارت عروسی هایی با طرح عروس و داماد است. در ادامه نمونه هایی از این مدل کارت عروسی های را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده قابل توجهی برای شما محسوب می گردند.

مدل کارت عروسی 95مدل کارت عروسی با طرح عروس و دامادمدل کارت عروسی جدیدکارت عروسی خاص و جدیدکارت عروسی جدیدعکس کارت عروسی فانتزیمدل کارت عروسی جالبکارت عروسی زیبا و جدید

اگز به دنبال کارت عروسی جدید و متنوعی هستید که طرحی شیک و جذاب داشته باشد، پیشنهاد می کنیم از یکی از مدل های زیر استفاده نمایید. این کارت عروسی ها دارای جدیدترین و منحصر به فرد ترین طرح ها می باشند و هر یک با طرح و رنگی زیبا و جذاب الگویی متفاوت و خاصی برای کارت دعوت مجلس عروسی شما محسوب می گردند و با سفارش این مدل های جالب می توانید متفاوت ترین کارت عروسی را داشته باشید.

کارت عروسی چرمیکارت عروسی خاصکارت عروسی جدیدکارت عروسی متفاوت و جالبعکس کارت عروسی جدیدمدل جدید کارت عروسیمدل کارت عروسی خاصکارت عروسی سادهکارت عروسی چوبیمدل کارت عروسی 95

تصاویر جدیدتری از از کارتهای عروسی خاص

انتخاب کارت عروسی یکی از جذابیت های اقدامات پیش از عروسی است که با توجه به سلایق عروس و داماد، میزان خلاقیت و ذوق آنها و نیز مقدار هزینه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده می تواند متفاوت باشد؛ در گذشته اغلب کارت های عروسی بر روی مقوا هایی بودن طرح، سفید رنگ و به صورت ساده انجام می گرفت، اما امروزه این کارت های دعوت را می توان در انواع طراحی های متنوع در جنس های مقوایی، چوبی و … و در رنگ ها و قالب های مختلف مشاهده کرد، در ادامه تصاویر جدید و متنوع تری از کارتهای دعوت عروسی را می توایند مشاهده کنید و از طرح آنها الهام بگیرید.

  •  آرون گروپس

کارت عروسی ویژه

کارت عروسی سه بعدی نمونه ای از جذاب ترین کارتهای عروسی هستند که به دلیل نوع طراحی زیبا و شکیل خود از جذابیت زیادی برخوردارند به طوری که نگهداری این نوع کارت ها به عنوان یک یادبود و یادگاری زیبا از جشن عروسی می تواند هم برای عروس و داماد و هم مهمانان جشن بسیار جذاب و جالب باشد، از این رو در صورتی که به دنبال کارتهایی با طراحی ویژه و منحصر به فرد هستید, می توانید از بین انواع کارت عروسی سه بعدی جدید بهترین مدل آن را با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید، در ادامه دعوت می نماییم از مدلهای دیگر کارت دعوت عروسی با طرح های ویژه و زیبا دیدن کنید.

جدیدترین کارت دعوت خاص

زیباترین کارت دعوت خاص

انواع کارتهای عروسی خاص

کارت  دعوت عروسی ویژه

کارت عروسی متفاوت و ویژه کارت عروسی با طرحی خاص

تصاویری از کارتهای عروسی خاص

کارت عروسی ویژه و زیبا

مدل کارت عروسی خاص

عکس کارت دعوت ازدواج خاص

کارت دعوت ازدواج متفاوت

کارت دعوت ازدواج ویژه

کارت دعوت ازدواج خاص

کارت عروسی خاص و ویژه

امیدواریم از مشاهده مدل های کارت عروسی جدید و خاص که در این مطلب به ارائه آنها پرداختیم لذت برده باشید و با الگوبرداری از این مدل های زیبا، کارت عروسی دلخواه خود را تهیه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *