دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سهیلا گلستانی و عکس های جالب وی با تیپ های مختلف

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سهیلا گلستانی دوبلور و بازیگر سینما و تلویزیون معروف و سرشناس ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدئاریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سهیلا گلستانی نویسنده، کارگردان، دوبلور و هنرپیشه سینما و تلویزیون می باشد. این هنرمند، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۰ در سن ۱۹ سالگی با حضور در نمایش های دانشجویی شروع کرد و در سال ۱۳۸۱ با سریال ” باغ بلور” کاری از رامبد جوان جلوی دوربین قرار گرفت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سهیلا گلستانی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جالب وی آشنا شوید.

بیوگرافی سهیلا گلستانی و عکس های جدیدش

سهیلا گلستانی کارگردان، نویسنده، دوبلور و بازیگر سرشناس و دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۷ آذر ماه سال ۱۳۵۹ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه از دانشگاه هنر می باشد.

تاریخچه زندگی سهیلا گلستانی

خانم گلستانی فعالیت جدی اش را از سال ۱۳۸۰ در سن ۱۹ سالگی زمانی که دانشجوی رشته طراحی صحنه تئاتر بود با حضور در نمایش های دانشجویی شروع کرد. سپس بعد از یکسال نخستین بار با حضور در سریال “باغ بلور” به کارگردانی رامبد جوان در ۱۵ قسمت وارد قاب تلویزیون شد. سال ۸۲ در سریال “کیمیای مهر” کاری از محمدتقی رنجبر بازی کرد. تا اینکه در سال ۱۳۹۰ با سریال ” وضعیت سفید” به کارگردانی و نویسندگی حمید نعمت الله در نقش منیژه به شهرت بسیاری دست یافت. در این سریال بازیگرانی همچون لیندا کیانی، مونا احمدی، افسانه بایگان، عباس غزالی، امیر کاظمی، افسانه چهره آزاد، شهین تسلیمی و … حضور داشتند.

بیوگرافی سهیلا گلستانی + عکس

عکس جدید و اینستاگرامی سهیلا گلستانی

تاریخچه زندگی زیبا سهیلا گلستانی

  •  آرون گروپس

زندگینامه جالب پرستو گلستانی

عکس + شرح حال سهیلا گلستانی

او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۵ با فیلم سنگ، کاغذ، قیچی به کارگردانی سعید سهیلی و در کنار بازیگرانی چون اندیشه فولادوند، امین حیایی، جمشید هاشم پور آغاز کرد. سپس در همان سال فیلم سینمایی ” نصف مال من نصف مال تو” به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد به ایفای نقش پرداخت. سال ۱۳۸۷ فیلم ” چهل سالگی” به کارگردانی و نویسندگی علیرضا رئیسیان را بازی کرد. در سال ۱۳۹۵ در فیلم ” مانع بسته شدن در نشوید” به کارگردانی یاسمین ریزان حضور یافت. از دیگر فیلم های سینمایی سهیلا گلستانی که در آن حضور داشته است می توان به چند کیلومتر دورتر (۱۳۹۱)، امروز مهمان داریم (۱۳۹۲)، بیداری برای سه روز (۱۳۹۲)، شب بیرون (۱۳۹۲)، بوفالو (۱۳۹۳)، راه طولانی (۱۳۹۵)، گرگ بازی (۱۳۹۶) و …. اشاره نمود.

شرح زندگی جالب سهیلا گلستانی

بیوگرافی سهیلا گلستانی + آلبوم جدید

زندگینامه کامل و خواندنی سهیلا گلستانی

در ادامه بیوگرافی سهیلا گلستانی آمده که وی بعد از شهرت با سریال وضعیت سفید وارد عرصه دوبله و گویندگی شد. همچنین ایشان کارگردانی و نویسندگی را هم از سال ۱۳۹۲ با فیلم کوتاه ” بازگشت” آغاز نمود که این فیلم برنده جایزه ۱۰۰۰ دلاری از چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی و کانادا شد. تا اینکه خانم گلستانی در سال ۱۳۹۳ در سن ۳۴ سالگی فیلم بلند به نام ” دو” را نوشت و کارگردانی کرد و آقای پرویز پرستویی در این فیلم به عنوان بازیگر و تهیه کننده حضور داشت، مهتاب نصیرپور، سوگل خلیف و مهرانه مهین ترابی از دیگر بازیگران این فیلم بودند.

شرح حال پرستو گلستانی و همسرش

زندگینامه جذاب و شیک پرستو گلستانی

گالری شخصی و جدید سهیلا گلستانی

زندگینامه کامل پرستو گلستانی

ازدواج و همسر سهیلا گلستانی

سهیلا گلستانی سال های پیش با یک کارگردان و فیلمنامه نویس به نام کاوه سجادی حسینی متولد ۱۳۵۶ ازدواج کرده است که تجربه های مشترک فیلمسازی هم دارند.

بیوگرافی پرستو گلستانی و همسرش

بیوگرافی پرستو گلستانی + تصاویر

عکس دونفره سهیلا گلستانی و هانیه توسلی

زندگینامه کامل و جالب پرستو گلستانی

مدیوم کاری اولویتم نیست

برای من مدیوم کاری که بازی می کنم اولویت اصلی نیست و کیفیت نقش و انجام بازی درست و مناسب مهم تر از هر چیزی دیگری برایم است در این سال ها تلاش کرده ام در سینما، تلویزیون و تئاتر در کارهای شایسته و با کیفیتی بازی کنم.

بیوگرافی سهیلا گلستانی + گالری جدید

عکس شخصی + زندگینامه پرستو گلستانی

زندگینامه کامل و خواندنی پرستو گلستانی

پافشاری برای نقش خوب

برای من مهم است که بدانم حضورم در یک کار چقدر می‌ تواند درست باشد و می‌ توانم با حضورم به کار کمک کنم و اینکه ایفای نقش چه آورده‌ هایی می‌تواند برای من به همراه داشته باشد، یک سری از بازیگران هستند که با مقاومت کردن درباره ایفای نقش‌ هایی که ویژگی‌ های خاصی ندارند توانسته‌ اند سابقه خوبی برای خودشان فراهم کنندو امیدوارم که من هم بتوانم جزو چنین بازیگرانی باشم.

زندگینامه خواندنی و جالب پرستو گلستانی

عکس و زندگینامه سهیلا گلستانی

بیوگرافی سهیلا گلستانی + تصاویر جذاب

کارنامه هنری سهیلا گلستانی

فیلم های سینمایی خانم گلستانی 

  • سنگ کاغذ قیچی (۱۳۸۵)
  • نصف مال من نصف مال تو (۱۳۸۵)
  • چهل سالگی (۱۳۸۷)
  • چند کیلومتر دور تر (۱۳۹۱)
  • امروز (۱۳۹۲)
  • مهمان داریم (۱۳۹۲)
  • بیداری برای سه روز (۱۳۹۲)
  • شب بیرون (۱۳۹۲)
  • بوفالو (۱۳۹۳)
  • راه طولانی (۱۳۹۵)
  • مانع بسته شدن در نشوید (۱۳۹۵)
  • گرگ بازی (۱۳۹۶)

سریال های تلویزیونی سهیلا گلستانی 

  • باغ بلور (۱۳۸۱)
  • کیمیای مهر (۱۳۸۲)
  • وضعیت سفید (۱۳۹۰)
  • سیر و سرکه (۱۳۹۰)

نویسندگی و کارگردانی سهیلا گلستانی 

  • دو (۱۳۹۳)

تاریخچه زندگی جالب سهیلا گلستانی + عکس

شرح حال کامل پرستو گلستانی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر خوب کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی و عکس های سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *