دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو ضخیم با انواع استایل های جدید و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو ضخیم با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

با نزدیک شدن به روزهای سرد سال اغلب خانم ها به دنبال لباسی گرم و مناسب هستند. مدل مانتو ضخیم از انواع لباس های مناسب برای روزهای زمستانی و پاییزی است و شما می توانید با پوشیدن این مانتو علاوه بر گرم نگه داشتن بدن تان ، استایل و تیپی بی نظیر نیز داشته باشید.

مدل مانتو ضخیم شیک و جدید

برای دوخت انواع مانتوی پاییزه و مانتوی زمستانه از پارچه های ضخیم استفاده می شود و این طرح مانتوها به صورت مدل های متنوع نظیر مجلسی و اسپرت و ساده موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

طرح مانتوی ضخیم

طرح مانتوی ضخیم زنانه و دخترانه

مانتوهای ضخیم در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند همچنین این طرح مانتوها به صورت جلوبسته و جلوباز و دکمه دار دوخته می شوند و شما می توانید از بین آن ها با توجه به نیاز خود مانتویی مناسب را انتخاب نمایید.

برای دوخت مانتوهای ضخیم از پارچه هایی نظیر مخمل و فوتر و … استفاده می شود همچنین برخی از مانتوهای ضخیم به صورت مدل مانتوی بافتنی طراحی می شوند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوی زنانه ضخیم مانتوی شیک ضخیم مانتوی شیک و زیبا ضخیم مانتوی کوتاه ضخیم مانتوی دخترانه ضخیم مانتوی دخترانه ضخیم مانتوی زنانه ضخیم مانتوی کوتاه ضخیم مانتو بلند ضخیم مانتوی شیک زنانه مانتو رنگ روشن مانتوی کوتاه ضخیم مانتوی شیک زنانه مانتوی طرح دار ضخیم

مانتوهای ضخیم مانند سایر مانتوها در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال ظاهر و استایلی ساده و آراسته باشید بهتر است مانتویی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین این طرح مانتوها برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند. مانتوهای طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی متفاوت داشته باشند مناسب می باشند.

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که بهتر است مانتوی ضخیم را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید. انتخاب رنگی مناسب برای این طرح مانتوها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و مانتوها با پارچه ضخیم در انواع رنگ های تیره و روشن نظیر مشکی و قهوه ای و طوسی و سرمه ای و … موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال بدن تان گرم تر نگه داشته شود بهتر است رنگ مانتوی خود را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید. مانتوهای رنگ روشن نیز برای خانم هایی که تمایل دارند در روزهای سرد پاییز و زمستان استایلی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

مانتوی کوتاه ضخیم مانتوی مشکی ضخیم مانتوی دخترانه ضخیم مانتوی دو رنگ ضخیم مانتوی مجلسی ضخیم مانتوی مجلسی ضخیم مانتوی زیبا زنانه مانتوی زنانه ضخیم مانتوی مجلسی ضخیم مانتوی دخترانه ضخیم مدل مانتو ضخیم دخترانه مانتوی دو رنگ ضخیم

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتوی ضخیم جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *