دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل ساعت دیواری های لوکس و شیک برای خانه های ایرانی

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

گالری تصاویر انواع مدل ساعت دیواری شیک و زیبا با طرح های جدید و متنوع را در این مطلب مشاهده نموده و با جدیدترین مدل های ساعت دیواری مناسب با دکوراسیون داخلی منازل ایرانی آشنا شوید.

تصاویر انواع ساعت دیواری شیک و زیبا با طراحی های متفاوت و معرفی جدیدترین و شیک ترین مدلهای ساعت دیواری برای ملل ایرانی را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده این مدلها و تصاویر زیبا می توانید مناسب ترین ساعت دیواری را برای منزل انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه با مشاهده عکس ها و مدل های انواع ساعت دیواری شیک و جدید همراه ما باشید و از طرح های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جدیدترین عکس های مدل ساعت دیواری شیک و زیبا :

انتخاب ساعت دیواری اغلب بر اساس دکوراسیون داخلی منزل انجام می گیرد و با توجه به وسایل دکوری و دکوراسیون منزل می توان مناسب ترین و بهترین ساعت دیواری را انتخاب نمود. ساعت دیواری های مناسب منزل تنوع زیادی دارند که می توان آنها را در دو دسته کلی، دسته بندی نمود که در ادامه مدلهای ساعت دیواری را بر اساس این دسته بندی ملاحظه می فرمایید.

ساعت دیواری سلطنتی :

انواع مختلف ساعت دیواری سلطنتی یکی از مدلهای زیبا و جذاب ساعت دیواری است که برای منازلی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی مناسب می باشد. این ساعت ها به دو شکل ساده و پاندول دار در بازار موجود است و تنوع جنس و رنگ بالایی دارد. در ادامه نمونه هایی از این مدلهای ساعت دیواری را ملاحظه می فرمایید که علاوه بر کاربردهای مختلف می توانند در کنار دکوری های زیبا و تزیینی در منزل مورد استفاده قرار بگیرد.

مدل ساعت دیواری پاندول دار  ساعت دیواری سلطنتی مدل جدید و شیک ساعت دیواری ساعت دیواری جدید و زیبا سااعت دیواری منبت کاری مدل های ساعت دیواری مدل های ساعت دیواری مدل ساعت دیواری سلطنتی ساعت دیواری شیک عروس مدل ساعت جدید مدل های جدید ساعت دیواری

ساعت دیواری فانتزی و مدرن :

ساعت دیواری هایی با طرح های فانتزی و جذاب انتخاب مناسبی برای منازلی با دکوراسیون مدرن می باشند و انتخاب مناسبی برای اتاق خواب و آشپزخانه نیز محسوب می گردد. با استفاده از این مدلها می توان به تزیین دیوار های ساده نیز پرداخت. در ادامه تصاویری از انواع مدلهای ساعت دیواری مدرن و فانتزی را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدلها می توانند انتخاب مناسبی برای فضای منزل شما باشند.

ساعت دیواری مدرن نگین دار  ساعت دیواری جدید و زیبا ساعت دیواری مدرن مدل جدید ساعت دیواری اشپزخانه ساخت دیواری طرح قلب ساعت دیواری مدرن و شیک مدل جدید ساعت دیواری مدل ساعت دیواری مدرن ساعت دیواری باری اتاق خوابساعت دیواری فانتزی نگین دار

  •  آرون گروپس

جدیدترین و زیباترین مدلهای ساعت دیواری

در گذشته ساعت دیواری ها بیشتر جنبه کاربردی داشت و از آن به عنوان وسیله ای برای نشان دادن زمان استفاده می شد، در حالی که امروزه جدا از جنبه کاربردی آن از جمله وسایل تزئینی و دکوری زیبا در دکوراسیون خانه ها می باشند که انواع دیواری و رومیزی آن تاثیر زیادی در زیبا تر کردن دکوراسیون منزل دارند، همچنین به دلیل طراحی های متنوع ساعت ها می توان برای قسمتهای مختلف خانه از جمله پذیرایی، اتاق خواب و … مدلهای متنوع و متفاوتی از ساعت را قرار داد، در ادامه دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای ساعت دیواری در طراحی های زیبا و خاص دیدن کنید.

مدلی از ساعت دیواری لوکس

ساعت های دیواری می توانند نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون خانه داشته باشند، البته در صورتی که برای فضا های مختلف، ساعت دیواری را متناسب با دکوراسیون آنجا انتخاب کرده باشید. انتخاب ساعت های کلاسیک و مدرن با توجه به سبک داخلی خانه متفاوت می باشند، بنابراین در صورتی که در طراحی داخلی منزل خود از سبک کلاسیک استفاده کرده اید, لازم است ساعت دیواری انتخابی شما نیز کلاسیک باشد تا هماهنگی بیشتری با سایر وسایل موجود در منزل را داشته باشد؛ ساعت های قدیمی و کلاسیک اغلب دارای شیشه های محدب و صفحه های کوچک بودند، اما ساعت های دیواری مدرن ابعاد بزرگتری داشته و اغلب بدون قاب و محافظ می باشند، ضمن اینکه استفاده از این نوع ساعت ها آزادی عمل بیشتری در طراحی داخلی دارند، در اینجا توجه شما عزیزان را به تماشای انواع ساعت های دیواری مدرن و زیبا جلب می نماییم.

انواع جدید ساعت دیواری

 

انواع مدلهای ساعت دیواری

مدلی از ساعت دیواری جدید

مدلی از ساعت دیواری شکیل

مدلی از ساعت دیواری آینه ای

تصاویر انواع ساعت دیواری

مدلی از ساعت دیواری زیبا

مدلی لاکچری از ساعت دیواری

مدل ساعت دیواری لاکچری

مدلی شیک از ساعت دیواری

مدلی خاص از ساعت دیواری

مدل زیبای ساعت دیواری

مدلی جذاب از ساعت دیواری

مدلی زیبا از ساعت دیواری

مدلی از ساعت دیواری

مدل جدید ساعت دیواری

جدیدترین و زیباترین عکس های انواع مدل ساعت دیواری را ملاحظه نمودید، امیدواریم با مشاهده این تصاویر زیبا و ایده گرفتن از این طرح ها و مدلهای جدید بتوانید ساعت دیواری دلخواه و ایده آل خود را انتخاب و تهیه نمایید. در صورت تمایل به مشاهده مدلها و عکس های دیگر وسایل تزیینی و کاربردی منزل به بخش تزیین منزل مراجعه نموده و از دیگر مدلهای ارائه شده دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *