دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل بافت مو جدید و زیبا برای انواع موهای بلند و کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از تکنیک هایی که در آرایش موها بسیار پر کاربرد است تکنیک بافت مو می باشد. بافت مو مخصوص خانم ها و دختران جوان است و شما می توانید از مدل های متنوع بافت مو برای موهایتان استفاده کنید. در ادامه انواع متنوع مدل بافت مو زیبا و جدید را ملاحظه می فرمایید.

بافتن مو ها از پیچیدن دو و یا سه دسته مو از لابه لای یکدیگر به وجود می آید در برخی از مدل های بافت مو نیاز است که دسته های بیشتری از موها را از لا به لای یکدیگر عبور دهید تا بافت موی مورد نظرتان را به وجود آورید. این نوع مدلهای بافت مو در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است.

از بافت مو می توانید در برخی از نقاط موهای سر و یا همه موهای سر استفاده کنید. اگر موهای یکدست و صافی دارید به شما توصیه می کنیم برای حالت دادن به موهای خود حتما با کمک مدلهای بافت مو متنوع موهایتان را ببافید تا زیبایی و جذابیت موهایتان چند برابر شود.

انواع مدل های متنوع بافت مو

تصاویر مدل بافت مو جدید و شیک

بافت مو ها را می توان به دو دسته دائمی و موقتی تقسیم بندی کرد. بافت موهای موقتی که بسیار ساده هستند و شما می توانید خودتان از پس آن ها بر آیید. بافت موهای موقتی تنوع زیادی دارند و شما می توانید با کمک بافت موهای موقتی حصیری و تیغ ماهی و بافت های ساده رو و زیر و …. موهایتان را ببافید و برای مدت کوتاهی این بافت مو ها را بر روی موهایتان نگه دارید.

بافت مو زیبا برای موها با رنگ فانتزی بافت مو ساده و سنتی مدل بافت مو تیغ ماهی مدل بافت مو دخترانه
بافت موهای دائمی تا حدودی سخت هستند و معمولا بیشتر خانم ها برای این مدل بافت موها به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. این بافت موها را می توانید به مدت ۱ ماه بر روی موهای خود نگه دارید. بافت موهای دائمی مربوط به کشور هایی نظیر آفریقا و مکزیک می شوند از این بافت موها می توانید برای فصل های گرم استفاده کنید. بافت موهای آفریقایی در بین خانم ها طرفداران بی شماری دارد.

بافت مو آفریقایی انواع مدل های بافت مو زیبا مدل بافت موهای آفریقایی

مدلهای بافت مو جلوی سر

مدل بافت مو های جلوی سر که به بافت خطی نیز معروف هستند مخصوص جلوی موهای سرمی باشند. در این روش موها به شکل خطی محکم و به صورت کشیده بافته می شوند. در برخی از مدلهای بافت موی جلوی سر در وسط هر بافت پوست سر دیده می شود.

  •  آرون گروپس

مدل های زیبا بافت مو بافت مو زنانه

آموزش مدل بافت مو زیبا و جدیدبافت موی زیبا و جدید بافت مو برای جلوی سر بافت موی جلوی سر مدل بافت موی جلوی سر

عکس های بافت مو دخترانه و زنانه

مدل بافت مو دخترانه و زنانه تنوع بسیاری زیادی دارد و شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی و فرم موهایتان از انواع این مدلهای بافت استفاده کنید.

بافت مو شیک و جذاب بافت مو زیبا برای موهای کوتاه و بلند بافت مو زیبا و متفاوت مدل های زیبا و متنوع بافت مو بافت مو زیبا و جذاب بافت مو با طرحی متفاوت مراحل بافت مو آموزش بافت مو مدل بافت مو جذاب و متفاوت مدل بافت مو برای موهای بند و کوتاه
برای این که بافت موی شما جذابیت و زیبایی خاصی را پیدا کند می توانید در بین موهایتان از موهای رنگی و مهره های تزیینی و گل و کامواهای رنگی و … استفاده کنید.

مدل های بافت مو دخترانه مدل بافت مو با وسایل تزیینی
بافت مو با طرح گل یکی از بی نظیر ترین بافت موها است و زیبایی و جذابیت موی بافته شده با این مدلهای جذاب بافت مو چند برابر می شود.

بافت مو با طرح گل جدیدترین مدل های بافت مو با طرح های گل

انواع مدلهای بافت موی جدید و شیک

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ بافتن موها یکی از روشهای جذاب برای آراستن و مرتب نگه داشتن موهای بلند دخترانه و زنانه است که از قدیم وجود داشته و همیشه و در هر حال می توان استفاده کرد، اخیرا انواع مدلهای بافت مو جذاب رواج پیدا کرده است که افراد بر اساس سلیقه شان می توانند بهترین و جذاب ترین بافت مو را انتخاب نمایند، در ادامه تصاویر جدیدتری از بافت موهای زیبا و جذاب برای دختران و بانوان خوش سلیقه قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل بافتن موی زیبا

در صورتی که علاقمند به بافتن موهای خود در منزل و توسط خودتان هستید و در این زمینه حرفه ای شده اید به طوری که می توانید چشم بسته نیز این کار را انجام دهید، می توانید شروع به یادگیری مدلهای مختلف بافتن مو همچون بافت های فرانسوی، آفریقایی، بافت موی حصیری، پرنسسی، تیغ ماهی، پیچ پیچی، چتری، تلی، چهارتایی، نردبانی، حبابی، حلقه ای، حلزونی، هلندی (خرگوشی)، خطی، خورشیدی، خوشه گندمی نمایید، در اینجا مدلهای شیک و زیبایی از انواع بافت مو های مجلسی دخترانه و زنانه گردآوری کرده ایم که می توانید از تصاویر این مدلهای بافت دیدن کرده و به راحتی الگو بگیرید.

تصاویر بافت موی جدید مدل بافت موی حصیری مدل بافت موی بانوان انواع مدل بافت موهای زیبا مدل بافت موی شیک مدل بافت موی  مجلسی مدل بافت مو جلوی سر مدل بافت موی متفاوت مدل بافت موی  خاص مدل بافت مو خاص مدل بافت موی دخترانه مدل بافت موی جذاب مدل بافتن مو مدل بافت مو دخترانه

موهای بافته شده نیازمند مراقبت هستند و برای شستن آن ها می توانید از شامپو همیشگی تان استفاده کنید توجه داشته باشید که موهای بافته شده را باید همیشه خشک نگه دارید اگر همیشه موهای بافته شده شما مرطوب باشند و این کار را در طولانی مدت انجام دهید موهای شما پوسیده می شوند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدلهای بافت مو  و آموزش بافت موهای متنوع به بخش بافت مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *