دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کت و شلوار ۲۰۲۱ با ۷۵ طرح شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل کت و شلوار ۲۰۲۱ مخصوص آقایان شیک پوش و خوش سلیقه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

سال ۲۰۲۱ نزدیک است از این رو طراحان مد تغییراتی را در مدل کت و شلوار های ۲۰۲۱ مردانه و پسرانه ایجاد کرده اند و این طرح کت شلوارها برای آقایان خوش سلیقه و امروزی به زودی وارد بازار می شوند و شما می توانید برای داشتن استایلی جذاب از آن ها در پوشش خود استفاده نمایید. 

۷۵ مدل کت و شلوار ۲۰۲۱ با جدیدترین طرح و رنگ ها

کت شلوارهای پسرانه و مردانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان کت شلواری مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل کت و شلوار مردانه

طرح های کت شلوار ۲۰۲۱

در هنگام انتخاب کت شلوار بهتر است به مدل یقه کت و تعداد دکمه ها توجه داشته باشید. هر چقدر کت دارای دکمه هایی کمتر باشد رسمی تر است و شما می توانید از آن برای شرکت در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده نمایید همچنین کت هایی که دارای یک یا دو دکمه هستند یقه ای بازتر دارند از این رو پیراهن مردانه از زیر کت به راحتی قابل مشاهده می باشد و در نتیجه آقایان با پوشیدن این طرح کت استایل رسمی تری پیدا می کنند.

کت هایی که دارای تعداد دکمه های زیادی هستند فانتزی و مدرن می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است این طرح کت های مردانه را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که کت های یک یا دو دکمه برای آقایان کوتاه قد انتخابی مناسب می باشند و اگر شما دارای قدی بلند هستید بهتر است کت های سه دکمه را برای پوشیدن انتخاب نمایید. کت های تک دکمه نیز جزء طرح های خاص هستند و اگر شما تمایل دارید در کمد لباس تان فقط یک دست کت شلوار داشته باشید بهتر است از انتخاب این طرح ها خودداری نمایید.

توجه به سایز کت شلوار مردانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما کت شلواری را برای پوشیدن انتخاب نمایید که به صورت کامل اندازه تان است. سرشانه های کت نیز باید جذب شانه ها باشند و اگر سرشانه ها بزرگ تر از شانه های شما باشند در این صورت استایل تان نامرتب به نظر می رسد. قد آستین کت نیز بهتر است به اندازه ای باشد که پیراهن یکی دو سانت از زیر آن بیرون بزند.

  •  آرون گروپس

کت شلوار ساده مردانه کت و شلوار شیک مردانه کت شلوار سرمه ای کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار سرمه ای کت شلوار شیک مردانه کت شلوار رنگ تیره کت شلوار آبی کت و شلوار طوسی روشن کت شلوار سرمه ای کت شلوار مشکی کت شلوار شیک و رنگ روشن کت شلوار مردانه 2021 کت شلوار زرشکی کت شلوار ساده کت شلوار مجلسی کت شلوار ساده کت و شلوار زیبا کت شلوار زیبا و خاص کت شلوار سرمه ای کت و شلوار زیبا و خاص مردانه کت شلوار رنگ روشن کت شلوار رنگ تیره کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار 2021 کت شلوار سرمه ای مردانه کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار سرمه ای کت شلوار طوسی کت شلوار رنگ روشن مردانه کت و شلوار زیبا مردانه کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار رنگ روشن کت و شلوار رنگ تیره کت و شلوار زیبا و خاص مردانه کت شلوار خاص مردانه کت و شلوار ساده کت و شلوار زیبا مردانه مدل کت شلوار 2021

کت شلوار های ۲۰۲۱ در انواع طرح های کت شلوار مجلسی مردانه و کت شلوار اسپرت موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

انتخاب رنگی مناسب برای کت و شلوار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. کت شلوار های مردانه و پسرانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهری رسمی و جذاب داشته باشید بهتر است کت شلوار های رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایید. کت شلوار های رنگ روشن نیز برای آقایانی که تمایل دارند در پوشش خود از رنگ های روشن و خاص استفاده نمایند انتخابی ایده آل به شمار می روند.

برای دوخت کت شلوار از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود که کت شلوار های ساده ، رسمی و مجلسی تر می باشند همچنین شما می توانید از کت شلوار طرح دار برای حضور در مکان های عمومی و مهمانی های کوچک و غیر رسمی استفاده نمایید. برخی از کت شلوارها دارای پارچه براق می باشند و برخی نیز دارای پارچه معمولی هستند که آقایان با فرم اندام درشت و چاق بهتر است از پوشیدن کت شلوارهای براق خودداری نمایند همچنین کت شلوارها با پارچه مات و تیره برای آقایان با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند.

طرح کت و شلوار شیک مردانه کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار رنگ روشن کت شلوار زیبا و جدید مردانه کت شلوار سبز مردانه کت و شلوار مجلسی کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار طوسی کت و شلوار زیبا مردانه کت و شلوار زیبا مردانه کت و شلوار شیک و زیبا کت شلوار ساده و خاص مردانه کت شلوار شیک کت و شلوار ساده کت شلوار زیبا و خاص کت و شلوار رنگ تیره کت و شلوار سرمه ای کت و شلوار مشکی کت و شلوار 2021 کت و شلوار زیبا و خاص مردانه کت شلوار زیبا و خاص مردانه کت و شلوار زیبا و جذاب مردانه کت و شلوار مردانه 2021 کت شلوار طوسی و طرح دار کت شلوار رنگ تیره کت و شلوار شیک کت و شلوار زیبا کت شلوار طرح دار کت شلوار طوسی روشن کت شلوار مشکی کت شلوار سرمه ای کت شلوار طوسی کت شلوار شیک کت و شلوار مشکی کت شلوار رسمی مردانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل کت و شلوار ۲۰۲۱ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کت شلوار با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *