دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین دیدنی های دورتموند که در سفره به این شهر باید ببینید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های دورتموند آلمان از جذابیت های زیادی برخوردار هستند این شهر از شهرهای قدیمی و تاریخی در آلمان است و دارای جذابیت های تاریخی و طبیعی زیادی است در این شهر شما ساختمان هایی را می بینید که قدمت تاریخی دارند همچنین برخی از این ساختمان ها نیز مدرن هستند. این شهر مقصد گردشگری مهمی در دنیا است و از مقاصد گردشگری مهم در دنیا است.

دورتموند از جمله شهرهای زیبایی است که در کشور آلمان واقع شده است این شهر دارای جذابیت های تاریخی بسیار زیادی است و در میان شهرهای کشور آلمان قدمت بسیار زیادی دارد این شهر تاریخی هر ساله گردشگران و توریستان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند تعداد مسافرانی که هر ساله راهی این شهر می شوند بسیار زیادی است زیرا دیدنی های دورتموند بسیار جذاب هستند و یکی از جاذبه های مهم آلمان هستند. اماکن گردشگری در این شهر بسیار متنوع است بناهای تاریخی و کلیساها از مهم ترین جاذبه های این شهر هستند این شهر مساحت بسیار زیادی دارد و در گوشه و کنار آن چشم اندازهای زیادی دارد این شهر مرکز و معدن زغال سنگ است و در اقتصاد دارای ارزش زیادی است. این شهر دارای موقعیت جغرافیایی بسیار زیادی است و اهمیت فوق العاده ای دارد. یکی از مهم رودخانه ها که در این شهر قرار دارد رودخانه رومسی است این رودخانه دارای جذابیت های بسیار زیادی است و چشم اندازهای زیادی دارد این شهر یکی از مهم ترین مراکز تفریحی است و با وجود جذابیت های تفریحی خود اهمیت زیادی دارد. در ادامه این بخش ما گردشگران می توانید با جاذبه های بیشتری از این شهر آشنا شوید.

دیدنی های مهم شهر دورتموند:

دورتموند یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در دنیا است این شهر به عنوان یکی از شهرهای پر جمعیت در دنیا شناخته می شود و جاذبه های بسیار زیادی را در خود جای داده است این شهر قدیمی و تاریخی در آلمان مورد توجه بسیاری از گردشگران است و امروزه نیز به عنوان یکی از قطب های گردشگری دنیا شناخته می شود.

 

وستفالن پارک:

این پارک یکی از جاذبه های توریستی در این شهر است این پارک دارای دیدنی های بسیار زیادی است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا است هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند و از جاذبه های این پارک دیدن می کنند. این پارک دارای فضای سبزی بسیار وسیع و زیبا است و جذابیت های طبیعی بسیار زیادی دارد این پارک در شمار جاذبه های پر طرفدار و دیدنی های دورتموند قرار دارد. مساحت این پارک ۱۷۵ هکتار است و دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است لوکس ترین امکانات تفریحی در این پارک قرار دارند که آن را به یکی از مقاصد توریستی دنیا تبدیل کرده اند. رستوران چرخان آبی و برج تلویزیونی عظیم یکی از مهم ترین جاذبه های این پارک هستند. این پارک یکی از مهم ترین مرکزهای نمایشگاهی دنیا را دارد و از استادیوم ورزشی، باغ های گیاه شناسی، اسکی روی یخ و … برخوردار می باشد.

کلیسای دورتموند

هاوس دلویگ:

دیدن بناهای تاریخی با معماری جذاب و زیبا یکی دیگر از جذابیت هایی است که در شهر دورتموند باید به سراغ آن بروید یکی دیگر از جاذبه های تاریخی و بناهای مهم در این شهر نیز قلعه هاوس می باشد این قلعه در قرن ۱۳ ساخته شده است و دارای معماری بسیار خاصی است. این بنای معروف دارای گنبد و برج است همچنین در ساخت این ساختمان از قطعات چوبی نیز استفاده شده است این بنا معماری بسیار ویژه ای را در خودی جای داده است. این ساختمان چوبی دارای قدمت است و یکی از بناهای تاریخی است که به دلیل معماری خود برجسته می باشد.

جاذبه دورتموند

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فلوریات تورم:

اگر می خواهید از جاذبه های معروف در شهر دورتموند دیدن کنید باید سری به فلوریات تورم بزنید این بنا یکی از معروف ترین جاذبه های شهر است و در میان بومیان این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است یکی از مهم ترین جذابیت های این برج وجود برج تلویزونی ۱۰ متری است که به عنوان اولین برج مرتفع در این شهر شناخته می شود. این برج در سال ۱۹۵۹ ساخته شده است و بهره برداری لوکس و مدرنی در آن صورت گرفته است تجهیزات و فناوری هایی که در این برج به کار رفته است بسیار با اهمیت می باشد و جذابیت های زیادی دارد. یکی از مهم ترین بخش های این برج رستوران های مدرنی است که از آن باید دیدن کنید این رستوران ها بسیار جذابیت دارند و مورد توجه گردشگران قرار می گیرند. این رستوران در ارتفاعات برج واقع شده است و از بالای آن می توانید چشم انداز زیادی را مشاهده کنید ایده ساخت این برج و بخش های مختلف آن بسیار جدید است و در ساخت آن از ایده های مختلفی استفاده شده است.

دیدنی های شهر دورتموند

کلیسای رینولد:

از دیگر دیدنی های دورتموند می توان به این کلیسای تاریخی اشاره نمود این کلیسا دارای معماری زیبایی است و جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد این کلیسا قدمت بالایی دارد و دارای بخش موزه نیز می باشد تاریخچه این کلیسا بسیار ارزشمند است و اهمیت بیشتری به این بنا بخشیده است. این کلیسا یکی از بلندترین سازه هایی است که در شهر وجود دارد و باید از آن دیدن کنید سال احداث این بنا به ۱۴۵۴ باز می گردد موقعیت جغرافیایی این بنا نیز بسیار با اهمیت است در اطراف این کلیسا نیز امکانات و بخش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها دیدن کنید.

بناهای دورتموند

جاذبه های شهر دروتموند دارای جذابیت های زیادی هستند این شهر بزرگ آلمانی دارای ارزش جغرافیایی است و اهمیت تاریخی نیز دارد بسیاری از بناهایی که قدیمی هستند و در این شهر می توانید مشاهده کنید بسیار زیبا هستند هر یک از این بناها دارای جذابیت های تاریخی می باشند و قدمت تاریخی دارند. هر یک از این جاذبه ها در گوشه و کنار شهر مورد توجه هستند و می تواند مورد توجه شما قرار بگیرد از دیگر جذابیت های شهر می توان به پارک های شهر و فضای سبز آن ها ااشره کرد این شهر یکی از مکان های دیدنی آلمان است که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *