دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین انواع مدل لباس عروس آستین پفی با طراحی خاص و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۷ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس عروس آستین پفی با جدیدترین طرح ها آشنا خواهید شد که امیدواریم از بین آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

یکی از انواع مدل های آستین که امروزه برای دوخت پیراهن عروس مد شده است و محبوبیت زیادی پیدا کرده است لباس عروس آستین پفی می باشد که برای دوخت این طرح پیراهن از پارچه های مختلف نظیر ساتن و حریر و گیپور و … استفاده می شود. 

مدل لباس عروس آستین پفی شیک و زیبا

از آستین پفی بیشتر برای دوخت پیراهن عروس فرمالیته استفاده می شود ولی به دلیل جذابیت این طرح پیراهن برخی از عروس ها تمایل دارند در جشن عروسی خود از پیراهن عروس آستین پفی استفاده نمایند تا شیک پوش و خاص تر به نظر برسند.

پیراهن عروس آستین پفی

طرح های پیراهن عروس آستین پف دار

پیراهن عروس های آستین پف دار اغلب به صورت لباس عروس مدل ماهی دوخته می شوند همچنین برخی از آن ها نیز دارای کمی پف هستند از این رو بهتر است عروس هایی با اندام لاغر از این طرح پیراهن ها استفاده نمایند.

این طرح پیراهن عروس ها همچنین حالت فانتزی دارند از این رو برای عروس های کم سن و سال انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

لباس عروس ها با آستین پف دار در انواع مدل های کار شده و ساده موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها با توجه به سلیقه شخصی خود پیراهنی شیک و زیبا را انتخاب نمایید. لباس عروس های ساده برای افرادی که تمایل دارند که ظاهری ساده و در عین حال جذاب داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند. پیراهن عروس های کار شده و تزیین شده نیز برای عروس هایی که تمایل دارند ظاهری ایده آل و امروزی داشته باشند مناسب می باشند.

لباس عروس شیک و آستین پفی لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس شیک و آستین پف دار لباس عروس زیبا و آستین پف دار پیراهن عروس ساده و آستین پف دار لباس عروس ساده لباس عروس زیبا لباس عروس زیبا و جدید لباس عروس شیک و جدید لباس عروس آستین پف دار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در برخی از طرح های پیراهن عروس آستین پف دار برای دوخت لباس از پارچه ساده و برای دوخت آستین ها نیز از پارچه توری یا گیپور استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

برای دوخت یقه این طرح لباس ها نیز از انواع مدل های یقه باز و یقه بسته و … استفاده می شود که انتخاب مدل یقه عروس به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

لباس عروس با آستین پف دار در انواع طرح های آستین بلند و آستین سه ربع موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است پیراهن هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای آستین با طرح سه ربع می باشند.

لباس عروس شیک و آستین پف دار مدل لباس عروس شیک و زیبا لباس عروس زیبا و آستین دار لباس عروس آستین پف دار لباس عروس زیبا و آستین پف دار لباس عروس زیبا مدل لباس عروس خاص و زیبا پیراهن عروس آستین پف دار

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های لباس عروس آستین پف دار جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *