دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ازدواج با مرد مطلقه و تمام چیزهایی که باید در نظر بگیرید

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

زمانی که می خواهید با مرد مطلقه ازدواج کنید باید همه چیز را در نظر بگیرید. گاهی ممکن است با نفر قبلی مقایسه شوید بنابراین باید دقت داشته باشید که از طلاق طرف مقابلتان حدودا یک الی دو سال گذشته باشد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا شما را با سایر نکات مهم درباره این نوع ازدواج آشنا کنیم.

ازدواج امری پسندیده می باشد ولی قبل از ازدواج باید بتوانید به خوبی درباره مرد مورد نظر تان تحقیق کنید. در نظر داشته باشید که برای ازدواج با مردان مطلقه باید احتیاط بیش تری تا سایران مردان به خرج بدهید.

ازدواج با مرد مطلقه

ازدواج با مرد مطلقه

برخی از افراد گمان می کنند که ازدواج با چنین مردی کاری اشتباه است و فقط افرادی که مطلقه هستند و یا سن آن ها بیش تر می باشد می توانند با این افراد ازدواج کنند. پیدا کردن فردی مناسب برای ازدواج یکی از دغدغه های فکری جوانان می باشد و زندگی کردن با فردی که تجربه تلخی از زندگی پیشین خود داشته است ممکن است کمی دشوار باشد ولی اگر مرد مورد علاقه شما مردی مطلقه می باشد و شما می توانید با شرایط او خود وفق بدهید می توانید با وی ازدواج کنید. قبل از ازدواج با چنین مردی بهتر است آگاهی خود را در این زمینه افزایش بدهید و نکاتی را باید بدانید که در ادامه آن ها  را برای شما بیان می کنیم.

سنجیدن

بهتر است این مرد را با معیار های خود بسنجید. بسیاری از افراد فکر می کنند که این مرد ها نیازی به سنجیده شدن ندارند ولی سخت در اشتباهند زیرا صرف نظر از این که آن افراد یک بار طلاق گرفته اند باید باز هم مورد سنجش قرار بگیرند. اگر این افراد معیار های ازدواج با شما را داشتند می توانید به صورت جدی روی ازدواج با آن ها فکر کنید.

به افراد مطلقه ترحم نکنید.

ترحم ممنوع!

اگر مرد مطلقه ای به خواستگاری شما آمد بهتر است به او ترحم نکنید و با او مانند سایر خواستگار ها رفتار کنید زیرا زندگی اگر با ترحم آغاز شود پایان خوبی نخواهد داشت. ممکن است در ابتدای زندگی احساس بدی نداشته باشید ولی با گذشت زمان احساسات منفی جایگزین ترحم خواهند شد و در نتیجه مشکلات روحی بسیاری برای شما ایجاد کرده و شما را نسبت به آن زندگی دلسرد می کنند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تحقیقات بیش تر

بهتر است مبنای تحقیقات خود را بر اساس این که آن فرد یک بار طلاق گرفته است بگذارید. شاید در این طلاق آن مرد سهم بسیار زیادی نداشته باشد ولی باز هم باید تحقیقات بیش تری نسبت به سایر خواستگاران داشته باشید. یکی از موضوعاتی که ممکن است در تصمیم شما اثر گذاری بسیاری داشته باشد موضوع و دلیل طلاق مرد مطلقه است.

تحت تاثیر قرار نگیرید!

یک مرد مطلقه معمولا وضعیت مالی بهتری نسبت به یک پسر مجرد دارد بهتر است تحت تاثیر دارایی های او قرار نگیرید و سعی کنید ملاک های دیگری را بررسی کنید زیرا این موارد ملاک های مناسبی برای خوشبختی نمی باشند.

به فاصله زمانی طلاق و خواستگاری دقت کنید.

در نظر داشته باشید که اگر مرد مطلقه ای از شما درخواست ازدواج کرد از او بپرسید چه زمانی طلاق گرفته است. بهترین زمان برای ازدواج مجدد یک فرد یک الی دو سال بعد از طلاق می باشد زیرا در این زمان فرد تنش های بسیاری را پشت سر می گذارد و با آرامش بیش تری می تواند زندگی جدیدی شروع کند و از همه مهم تر پرونده ازدواج قبلی او بسته شده است.

فاصله بین طلاق و ازدواج مجدد اهمیت بسیار زیادی دارد.

در میان بگذارید

اگر نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید بهتر است این موضوع را با خانواده خود در میان بگذارید. بهترین افرادی که می توانند به شما کمک کنند پدر و مادر و یا حتی خواهر و برادرهایتان می باشند. اگر خواستگاری غیر رسمی می باشد می توانید به او بگویید که شما را باید از خانواده تان خواستگاری کند.

بیش از حد پیش نروید

بهتر است دوران نامزدی داشته باشید تا بتوانید خلقیات یک دیگر را درک کرده و تصمیم آخر را بگیرید. در واقع پیشنهاد می دهیم که در این دوران نیازی به رابطه جنسی نداشته باشید تا اگر نخواستید که با آن مرد ازدواج کنید بتوانید به راحتی جدا شوید.

سرزنش نکنید

اگر تصمیم دارید که ازدواج با مرد مطلقه را انجام بدهید نباید او را سرزنش کنید. در واقع مشکلات ممکن است برای همه افراد بوجود بیایند و حتی اشتباهاتی ممکن است در دوران نامزدی برای شما ایجاد شود. باید در نظر داشته باشید که سرزنش و تحقیر کردن یکی از غلط ترین روش های برخورد با این مردان می باشد. هیچوقت نباید از این که با چنین مردی ازدواج کرده اید بر سرش منت بگذارید به طوری که او فکر کند به خاطر ترحم با او ازدواج کرده اید.

کمک بگیرید.

بهتر است برای این نوع ازدواج ها و یا حتی ازدواج های عادی از مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید. این مشاوره ها چشمان شما را به روی حقایق باز می کنند و تصمیم گیری را برای شما آسان تر خواهند کرد.

نکته : باید یادتان باشد که برای مشورت گرفتن به پیش زن سابق خواستگارتان نروید.

برای ازدواج از مشاوره های پیش از ازدواج کمک بگیرید.

نکات مهم در ازدواج با فرد مطلقه

باید بدانید که یک مرد مطلقه به راحتی در جامعه پذیرفته می شود و بهتر می تواند خود را با مشکلات وفق بدهد. نکات منفی و مثبتی وجود دارد که قبل از ازدواج باید از آن ها آگاه داشته باشید.

  • مقایسه شدن می تواند در آینده به شما و احساساتتان لطمه وارد کند و همسرتان نکات مثبت شما را کم تر ببیند.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که در این نوع ازدواج وجود دارد این است که افراد مطلقه ممکن است به طور کلی رابطه خود را با همسر قبلی خود قطع نکنند و با او در ارتباط باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *