دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح های زیبای کناف راهرو برای مکان های مختلف

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب نمونه هایی زیبا و منحصر به فرد از کناف راهرو برای سقف و دیوارها جمع آوری و ارائه شده است، امیدواریم مورد توجه و مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد.

سقف کناف نوعی سقف کاذب کناف می باشد که در راهروهای مکان های مختلف مانند راهروی منازل، راهروی بیمارستان، راهروی بسیاری از اداره ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع سقف دارای طرحی شیک و دوست داشتنی است که در بسیاری از موارد کاربرد دارد و البته از محبوبیت زیادی هم برخوردار می باشد، در این مطلب ایده هایی زیبایی از کناف راهرو ارائه داده ایم.

کناف یک روکش گچی می باشد که کم هزینه بوده و در عین داشتن زیبایی و شیک بودن بسیار سبک است که دارا بودن این ویژگی های مثبت، که به نوعی مزیت محسوب می شود، مورد توجه طراحان قرار گرفته است؛ در این میان کناف کاری راهروها ظریف کاری خاصی را طلبیده و اهمیت ویژه ای را به خود اختصاص می دهد. کناف نه تنها در سقف که در دیوارهای منازل از جمله راهروها مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع مدل کناف سقف و دیوار به سقف ها و دیوارهایی گفته می شود که با کناف کار شده اند.

مجموعه ای متفاوت و جذاب از سقف کاذب کناف برای دالان

انواع سقف کناف راهرو

 سقف کناف به سقف کاذبی گفته می شود که با کناف کار شده است؛ و اما از نظر شکل و ساختار سقف های کناف ۲ نوع هستند: ۱- سقف ثابت : سقف ثابت ساده و سقف ثابت طرحدار. ۲- سقف متحرک.

گالری شیکی و متفاوتی از کناف راهرو

سقف کاذب کناف ثابت

در این نوع سقف کناف برای اجرای سقف از پنل های معمولا گچی از قبل ساخته شده بهره گرفته می شود که بر روی زیر سازهایی از جنس فولاد سبک واقع می گردد، سقف کناف ثابت در نوع ساده دارای طرح هندسی ساده ای بوده که صاف و یکدست می باشد، اما سقف کناف ثابت دارای انحنا و قوس های زیادی می باشد.

جنس سقف کناف متحرک از پروفیل های گالوانیزه ای و صفحه های گچی می باشد که به قاب به صورت محکم متصل نیستند و هر یک را به صورت مجزا می توان تفکیک کرده و جابجا نمود.

  •  آرون گروپس

کناف راهرو برای سقف و دیواره ها

در دکوراسیون امروز انواع سقف های کاذب از جمله سقف کاذب کناف، سقف کاذب رابیتس، سقف کاذب pvc، سقف کاذب گریلیوم، سقف کاذب آلومینیومی، سقف کاذب تصویر دار(دو نوع سقف کاذب کشسانی و آسمان مجازی)، سقف کاذب آکوستیک، سقف کاذب چوبی، سقف کاذب ترکیبی، سقف کاذب آی گلس مورد استفاده قرار می گیرند، این سقف ها علاوه بر زیبایی و شیک بودن فوق العاده ای که دارند، دارای مزایای برتری مانند عایق گرما، عایق صدا و رطوبت بودن آنها اشاره نمود.

نمونه هایی دوست داشتنی ااز سقف کاذب کناف راهرو

در توضیح سقف کاذب می توان گفت که سقف کاذب به نوعی پوششی جهت سقف اصلی محسوب می شود که علاوه بر پنهان ساختن و پوشاندن سیم کشی و تاسیسات و در نتیجه ایجاد امنیت و زیبایی به ضد رطوبت و ضد گرما و سرما، و صدا بودن نیز منجر می گردد.

ایده های بینظیر و جذاب از سقف کناف دالان

مجموعه ای دوست داشتنی از سقف کاذب کناف برای دالان

نمونه هایی خاص و بینظیر از سقف دالان کنافسقف کادب کناف با نورپردازی زیبا

ایده های زیبا و جالب از کناف راهرو

ایده هایی متنوع و متفاوت از تزیین دالان با کناف

ایده هایی ایده آل و ناب از کناف دهلیز و سالن

ایده هایی زیبا و شیک از کناف راهرو برای مکان های مختلف

ایده هایی ایده آل از سقف کناف

ایده های زیبا و شیک از سقف کناف راهرو

ایده های بینظیر و جالب از کناف دالان

نمونه هایی فوق العاه از کناف راهرو

مجوعه ای خارق العاده از کناف زیبا برای دهلیز

زیباسازی سقف دالان با استفاده از کناف

ایده هایی ایده آل و متفاوت از کناف دالانسقف کاذب کناف متحرک طرحدار به شکلی زیبا

انواع نمونه های زیبا و شیک کناف راهرو

ایده هایی منحصر به فرد از سقف کناف دالان

گالری شیکی از کناف سالنسقف کاذب ساخته شده از کناف برای راهروها

ایده هایی زیبایی از کناف راهرو

در این مطلب برای شما علاقه مندان به انواع سقف های زیبا و شیک ساخته شده از کناف برای بخش دالان منزل خود و تصاویر زیبا و متنوعی از سقف کاذب کناف برای راهرو های کوچک و بزرگ ارائه شد که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و نهایت استفاده از آن ها را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *