دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طریقه کادو کردن هدیه بزرگ با چند ایده و روش متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با آموزش کادو کردن هدیه بزرگ با روش هایی ساده و خلاقانه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم به کمک این روش ها بتوانید کادوی مورد نظر خود را به زیبایی کادوپیچ نمایید.

کادو کردن هدایای بزرگ یکی از بزرگ ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است موقع پیچیدن کادو هر فردی با آن مواجه شود و اگر شما نیز کادویی بزرگ را تهیه کرده اید و برای کادو کردن آن به مشکل برخورده اید بهتر است از ترفندهای کاربردی استفاده نمایید تا بتوانید هدیه خود را کادوپیچ کنید.

نحوه کادو کردن هدیه بزرگ

برای کادو کردن هدایای بزرگ ایده های زیادی وجود دارد و بهتر است شما با الگوبرداری از آن ها هدایای بزرگ را به زیبایی کادو کنید. در مطالب قبلی آموزش ساخت جعبه کادو و آموزش ساخت جعبه سورپرایز را مشاهده کردید در ادامه نحوه کادو کردن هدایای بزرگ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

کادو پیچ نمودن هدیه بزرگ

ترفندهایی برای کادو کردن هدایای بزرگ

روش اول 

اگر کادویی را که تهیه کرده اید بزرگ است و زمانی که آن را در وسط کاغذ کادو قرار می دهید دو طرف کاغذ به یکدیگر نمی رسند می توانید برای پیچیدن کادو آن را در قطر کاغذ کادو قرار بدهید و اگر کاغذ کادو گوشه های جعبه را به خوبی پوشش داد می توانید از این ترفند استفاده نمایید.

کادو کردن هدیه های بزرگ

اگر گوشه های هدیه از کاغذ کادو بیرون زد کادوی شما بزرگ است و باید از روش هایی دیگر برای پیچیدن کادو استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

کادو نمودن هدایای بزرگ

روش دوم 

برای کادو کردن هدایای بزرگ می توانید از دو عدد کاغذ کادو استفاده نمایید که در این روش باید دو عدد کاغذ کادو را از قسمت طول در کنار یکدیگر فرار دهید و از قسمت داخلی آن ها را به یکدیگر بچسبانید سپس کاغذ کادوی بزرگی خواهید داشت که می توانید با روش معمولی به کادو کردن آن بپردازید.

اگر کادوی شما خیلی بزرگ است می توانید برای کادو کردن آن از ۳ یا ۴ کاغذ کادو استفاده نمایید و کاغذهای کادو را به کمک چسب به یکدیگر بچسبانید.

کادو کردن هدیه هایی بزرگ

روش سوم : 

ورق کادو را از طرف طول یا عرض آن جمع نمایید و برای قسمتی که کاغذ کادو ندارید از یک تکه کاغذ کادوی دیگر استفاده نمایید.

کادو کردن هدایا

ایده هایی برای کادو کردن هدایای بزرگ

اگر شما کادویی بزرگ را برای فردی که برایتان دارای ارزشمند است تهیه کرده اید بهتر است از روشی مناسب برای کادو کردن آن استفاده نمایید.

برای کادوهای بزرگ می توانید در صورت تمایل از روبان استفاده نمایید همچنین می توانید چندین کاغذ کادوی بزرگ را به یکدیگر چسب بزنید سپس از آن ها برای کادوپیچ کردن استفاده نمایید.

کادو کردن ماشین بزرگ کادو کردن هدایای بزرگ کادو کردن دوچرخه بزرگ کادو کردن دوچرخه بزرگ کادو کردن ماشین کادو کردن هدیه بزرگ با روش هایی کاربردی کادو کردن ماشین کادو کردن هدیه های بزرگ

در این مطلب ترفندهای کاربردی برای کادو کردن هدایای بزرگ را پیش رو داشتید که امیدواریم به کمک آن ها بتوانید کادوی مورد نظر خود را به زیبایی کادوپیچ نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *