دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سه ترفند عالی برای خارج شدن از بلاک واتس اپ

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

چنانچه در نرم افزار واتساپ بنا به دلایلی توسط کاربری بلاک شده اید و به دنبال راهی برای خارج شدن از بلاک واتساپ هستید ما در این مطلب از آرگا شما را با سه روش انجام این کار آشنا خواهیم ساخت.

قابلیت بلاک کردن یک ویژگی امنیتی در پیام رسان واتساپ می باشد تا مخاطب یا مخاطبین مزاحم، دیگر امکان تماس با شما را نداشته باشند. اما ممکن است در مواردی یک مخاطب به اشتباه بلاک شود، در این صورت برای خارج شدن از بلاک واتساپ نیز روش هایی وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

آشنایی با سه روش خارج شدن از بلاک واتس اپ

یکی از رایج ترین کارها در پیام رسان هایی مانند واتس اپ هنگامی که مزاحمت ایجاد می شود بلاک نمودن مخاطب است. این ویژگی امنیتی کمک می کند فرد یا افراد مدتظر را از مدار تماس خود خارج کنید. اما ممکن است در مواردی مخاطبی به اشتباه بلاک شود در این صورت روشهایی وجود دارد تا از بلاک واتس اپ خارج شود که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره می شود. اما قبل از آن ابتدا شما را با نشانه هایی که متوجه شوید بلاک هستید یا نه آشنا می کنیم.

هنگامی که مخاطبی در واتس اپ بلاک می شود موارد زیر اتفاق می افتد:

  • عکس پروفایل مخاطب بلاک کننده برای وی ناپدید می شود.
  • نمی تواند آخرین بازید و استتوس بلاک کننده را ببیند.
  • پیام هایی که به مخاطبش ارسال می کند تیک نخواهد خورد به عبارتی سین نمی شود.
  • نمی تواند با مخاطب بلاک کننده تماس برقرار کند.

روش های خارج شدن از بلاک واتس اپ

۱. اکانت خود را حذف کنید

اولین و ساده ترین روش برای خارج شدن از بلاک واتس اپ این است که اکانت واتس اپ خود را حذف کنید و دوباره عضو شوید. برای انجام این کار ابتدا برنامه واتس اپ را اجرا کنید و با لمس سه نقطه عمودی به قسمت منوها بروید تا آپشن ها را مشاهده کنید. سپس به مسیر settings> account< Delete my account رفته سپس با توجه به تصویر زیر در مرحله آخر شماره موبایل و اطلاعاتتان را وارد کرده و در پایان روی delete accountکلیک نمایید.

خارج شدن از بلاک واتس اپ

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

به این ترتیب اکانت واتس اپ شما پاک می شود توجه داشته باشید با حذف حساب کاربری تاریخچه چتها پاک خواهد شد، از تمام گروه ها در واتس اپ خارج خواهید شد و در نهایت بک آپ شما در گوگل درایو پاک می شود. پس از خروج از واتس اپ دوباره با همین شماره به عضویت واتس اپ درآیید. سپس به لیست مخاطبین رفته تا متوجه شوید که مخاطب مدنظر در واتس آپ کاملا در دسترس است.

۲. اکانت موازی ایجاد کنید.

برای اجرای این کار چند روش وجود دارد اول این که با استفاده از یک گوشی یا تبلت دیگر اکانت ایجاد کنید. روش دوم از طریق یک سیمکارت دیگر اکانت ایجاد کرده و توسط رایانه مدیریت کنید. و بالاخره روش سوم این است که از نرم افزار parallel space برای ایجاد اکانت موازی بهره بگیرید. روش اول و دوم ساده می باشد برای استفاده از روش سوم پس از اینکه نرم افزار parallel space را دانلود کردید آن را نصب و اجرا کنید.

از علامت + در صفحه اول این اپلیکیشن برای اضافه کردن نرم افزار استفاده می شود. به این ترتیب روی علامت + کلیک کنید سپس از لیست نمایش داده شده نرم افزار واتس اپ را انتخاب کنید تا عملیات نصب انجام شود.

پس از نصب شما در درایور اپلیکیشن های خود دو نرم افزار واتس اپ خواهید داشت. به این ترتیب می توانید با یک سیمکارت دیگر یا شماره مجازی به فرد مدنظر پیغام ارسال کنید.

۳. از گروه مشترک در واتس اپ بهره بگیرید

از این روش نیز می توانید برای خروج از بلاک واتس اپ استفاده کنید. به این صورت که اگر شما و فرد بلاک کننده در یک گروه قرار دارید می توانید به وی پیغام ارسال کنید و تصمیم با اوست که پیغام شما را ریپلای کند یا نه.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *