دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای بینی بزرگ

  • ندا خوشرو
  • ۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب نکاتی برای انتخاب عینک مناسب برای بینی بزرگ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید عینکی زیبا و جذاب را برای خود انتخاب نمایید.

پیدا کردن عینکی که با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تناسب و همخوانی داشته باشد یکی از سخت ترین کارها می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب عینک به فرم صورت و مدل مو و اندازه اجزای مختلف صورت نظیر پیشانی و گونه و چانه و بینی توجه داشته باشید.  مخصوصا افرادی که دارای بینی بزرگی هستند

ترفندهایی برای انتخاب عینک مناسب برای بینی بزرگ

بینی برجسته ترین عضو در صورت می باشد و با توجه به اینکه عینک روی بینی و اطراف آن را می پوشاند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل عینک خود فرم بینی تان را مد نظر داشته باشید.

عینک مناسب برای بینی بزرگ

چگونگی انتخاب عینک برای افراد با بینی بزرگ

۱. اگر بینی شما بزرگ است بهتر است عینکی را برای خود انتخاب نمایید که دارای شیشه ( لنز ) عریض می باشد زیرا هر چقدر عینک بزرگ تر باشد سایر اجزای صورت کوچک تر به نظر می رسند.

۲. عینک های آفتابی با فریم ضخیم و متراکم برای افراد با بینی بزرگ انتخابی ایده آل هستند زیرا نگاه بیننده را به سمت گوش ها جلب می کنند همچنین برای کوچک تر به نظر رسیدن بینی بهتر است فریم عینک خود را پلاستیکی انتخاب نمایید.

انتخاب عینک برای افراد با بینی بزرگ

۳. هر چقدر پل عینک بالاتر باشد شیشه های عینک به بینی نزدیک تر می شوند و در نتیجه بزرگی بینی بیشتر نشان داده می شود از این رو بهتر است افراد با بینی بزرگ از عینک ها با پل پایین تر استفاده نمایند زیرا در این مدل ها ، شیشه های عینک از یکدیگر فاصله دارند و در نتیجه بینی کوچک تر به نظر خواهد رسید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۴. افراد با بینی بزرگ بهتر است از عینک های طبی یا آفتابی با فریم مربع یا مستطیل استفاده نمایند زیرا این مدل عینک ها باعث می شوند تا بینی شما کمتر مورد توجه قرار بگیرد همچنین بهتر است افراد با بینی بزرگ از انتخاب فریم های گرد خودداری نمایند زیرا سایز بینی آن ها با استفاده از این عینک ها بزرگ تر به نظر می رسد.

عینک برای افراد با بینی بزرگ

۵. عینک ها با فریم تیره زیبایی خاصی دارند و باعث می شوند تا بزرگی بینی کمتر به نظر برسد از این رو بهتر است شما رنگ فریم عینک خود را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید.

۶. توجه داشته باشید عینک های آفتابی با فریم کار شده و طرح های گل گلی و نگین دار برای افرادی که دارای بینی بزرگ هستند مناسب تر می باشند و شما می توانید با استفاده از این عینک ها توجه افراد را بینی تان دور کنید.

عینک برای افراد با بینی بزرگ

در این مطلب با انواع ترفندها برای انتخاب عینکی مناسب برای افراد با بینی بزرگ آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *