دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس مراسم عقد علی مسعودی کمدین خندوانه

  • یلدا محمدی
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

علی مسعودی کمدین مشهور و توانای برنامه خندوانه ازدواج کرد، در این مطلب می توانید عکس های زیبا و دیدنی مراسم عقد علی مسعودی را ملاحظه نمایید و از تماشای آنها لذت ببرید.

مراسم عقد علی مسعودی (علی مشهدی) با حضور برخی از بازیگران و افراد مشهور که همگی از دوستان وی می باشند، برگزار شد. در این مقاله تصاویر و عکس های منتشر شده از مراسم عقد و عکس بازیگران در این مراسم را ارائه یم دهیم که امیدواریم از مشاهده این عکس های زیبا لذت ببرید. در ادامه با مشاهده این تصاویر و عکس های دیدنی و جذاب از علی مسعوی در مراسم عقدش و همران وی، ما را همراهی نمایید.

عکس های مراسم  عقد علی مسعودی با حضور بازیگران :

علی مسعودی معروف به علی مشهدی نویسنده و فیلمنامه نویس برنامه های طنز متولد سال 51 می باشد که با حضور در برنامه خندوانه به عنوان کمدین تبدیل به چهره ایی شناخته شده و معروف شد. علی مسعودی با بین خاطرات خود در قالب طنز و شوخی در برنامه خندوانه ارتباط خوبی با مخاطبین برقرار نمود و همین امر باعث شد در استنداپ کمدی خندوانه رای زیادی کسب کند و به مراحل بالاتر برود.

ازدواج علی مسعودی

علی مسعودی با انتشار عکس های زیر خبر ازدواج خود را اعلام نمود و همچنین از دوستانش برای حضور در مراسم عقدش تشکر ویزه نمود و بیان کرد:

امروز فهميدم برادري به خون نيست، اونجايي كه بايد باشن بودن عين كوه پشتم.اين همه داداش براي پر كردن جاي خالي ننه و پدر خدا بيامرزم در مراسم عقدم.

در ادامه عکس های منتشر شده از مراسم عقد علی مسعودی را ملاحظه نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مراسم عقد علی مسعودی عکس مراسم عقد علی مشهدی

امیدواریم از مشاهده تصاویر و عکس های مراسم عقد علی مسعودی با حضوران بازیگران لذت برده باشید. ضمن آرزوی خوشبختی برای وی از شما دعوت می نماییم در بخش عکس بازیگران از دیگر تصاویر منتشر شده و مطالب جالب و جدید در رابطه با بازیگران مشهور دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *