دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرایش پوست گندمی و چند توصیه ساده که شما را جذاب تر می کند

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب روش هایی برای آرایش پوست گندمی با جدیدترین متدها را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

پوست گندمی دارای تن قهوه ای روشن است و اگر شما دارای پوستی گندمگون هستید بهتر است از میکاپی مناسب برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید تا چهره تان جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

ترفندهایی برای آرایش پوست گندمی

پوست گندمی رنگی بین سفید و سبزه است و این رنگ پوست خیلی روشن یا خیلی تیره نیست و اغلب خانم ها دارای  گندمی می باشند و با توجه به اینکه نحوه میکاپ برای هر رنگ پوستی متفاوت می باشد از این رو بهتر است شما قبل از انتخاب میکاپ صورت خود ابتدا به رنگ پوست تان توجه کنید سپس میکاپی مناسب را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی مدل های میکاپ برای پوست روشن و میکاپ پوست سبزه را مشاهده کردید در ادامه با ترفندهایی برای میکاپ پوست گندمی در خدمت شما خواهیم بود.

میکاپ برای پوست گندمی

پوست گندمی را چگونه میکاپ کنیم ؟

۱. ابتدا کرم پودری مناسب را برای زیرسازی پوست خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که کرم پودر تیره یا روشن برای افراد با رنگ پوست گندمی انتخابی مناسب نمی باشد و اگر شما از این کرم پودرها استفاده نمایید پوست تان بد رنگ و خاکستری به نظر می رسد همچنین باید از کرم پودری استفاده نمایید که با رنگ پوست تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

برای اینکه بهترین رنگ کرم پودر را انتخاب نمایید ابتدا آن را روی قسمتی از پوست صورت خود امتحان کنید سپس نزدیک ترین رنگ به پوست تان را انتخاب نمایید.

ترفندهایی برای آرایش پوست گندمی

۲. از کانسیلر نیز می توانید برای پوشاندن سیاهی های زیر چشم و جای جوش استفاده نمایید که کانسیلر را باید یک درجه تیره تر از رنگ پوست خود انتخاب نمایید تا تیرگی های زیر چشم و جای لکه ها و جوش به خوبی پوشانده شود.

  •  آرون گروپس

پوشاندن سیاهی های زیر چشن با کانسیلر

۳. برای آرایش گونه ها و برجسته سازی آن ها بهتر است از رژگونه گلبهی و آلویی به مقدار ملایم و کم استفاده نمایید همچنین به سراغ رژگونه های تیره رنگ نروید زیرا این رنگ ها با رنگ پوست گندمگون مطابقت و همخوانی ندارند.

گریم کردن گونه ها

۴. برای آرایش چشم می توانید از رنگ های براق و اکلیلی سایه استفاده نمایید. سایه چشم با رنگ هایی نظیر مسی و طلایی نیز برای افراد با رنگ پوست گندمی انتخابی مناسب می باشد. برای کشیدن خط چشم نیز باید به فرم چشم هایتان توجه کنید سپس خط چشمی مناسب را برای کشیدن انتخاب نمایید. قبل از زدن ریمل نیز بهتر است از فرمژه برای فر دادن و حالت دادن به مژه های خود استفاده کنید سپس ریمل بزنید و جذابیت چشم هایتان را تکمیل نمایید.

آرایش چشم برای پوست گندمی

۵. رژلب ها با رنگ هایی نظیر شرابی و بنفش و آلویی برای گریم لب ها انتخابی مناسب می باشند و این رنگ ها باعث می شوند تا زیبایی میکاپ شما چند برابر به نظر برسد. توجه داشته باشید که قبل از زدن رژلب بهتر است به کمک خط لب کمی به لب هایتان فرم دهید سپس از رژ لبی با رنگ مناسب برای گریم لب ها استفاده نمایید.

آرایش برای پوست گندمی

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با روش هایی برای میکاپ پوست گندمی در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم به کمک روش های ذکر شده بتوانید میکاپی بی نظیر و بدون نقص داشته باشید و عیب های موجود در صورت خود را بپوشانید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *