دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین انواع مدل موی پمپادور پسرانه و مردانه را اینجا ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل موی پمپادور مخصوص آقایان و پسران جوان جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در فرم موهای خود ایجاد کنید.

مدل مو پمپادور از انواع مدل موهای خاص و جذاب به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید مدل مویی خاص و بی نظیر داشته باشید بهتر است از این مدل برای کوتاه کردن و فرم دادن به موهای خود استفاده نمایید. 

مدل موی پمپادور مردانه و پسرانه

مدل کوتاهی موها برای آقایان متنوع می باشد و شما می توانید از انواع مدل مو بوکسوری و مدل مو خامه ای و مدل مو پمپادور و … استفاده کنید و تغییرات مثبتی را در مدل موهای خود ایجاد نمایید.

مدل مو پمپادور مردانه

کوتاهی مو پمپادور شیک و زیبا مخصوص آقایان جذاب

کوتاهی موی پمپادور اولین بار در قرن ۱۸ توسط دیوید بکهام معشوقه لوئی شانزدهم مورد استفاده قرار گرفت و از آن پس تا کنون این مدل مو مورد توجه آقایان و پسران جوان قرار گرفته است.

در این مدل ، موها به سمت بالا و دور از صورت کشیده می شوند و غالبا موها به صورت صاف و پیچ خورده به سمت عقب شکل می گیرند و این مدل در بین آقایانی که تمایل دارند موهای خود را به سمت بالا بکشند محبوبیت زیادی دارد. بعد از دوره ۱۸ این مدل کوتاهی تکامل پیدا کرد و امروزه اغلب آقایان برای کوتاهی موها به صورت پمپادور موهای خود را به سمت عقب یا دو طرف پیچ می دهند تا جایی که پیچ موها به صورت کامل محو گردد.

مدل مو پمپادور کوتاهی موی پمپادور مدل مو پمپادور مدل مو مردانه مدل مو بلند مدل مو زیبا پمپادور مدل مو زیبا پمپادور مدل مو زیبا و مردانه کوتاهی مو پمپادور مدل مو پمپادور مردانه مدل مو زیبا پمپادور مدل مو پمپادور

این مدل مو مانند سایر مدل موهای مردانه و پسرانه در انواع مدل های کوتاه و بلند موجود می باشد و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری و سلیقه شخصی خود از بین آن ها کوتاهی موی بی نظیر و خاصی را انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس

در برخی از مدل ها نیز قسمت پایینی موها به صورت کوتاه تر از قسمت بالایی فرم داده می شود و قسمت بالای موها به سمت عقب کشیده می شود که این مدل نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای آقایان و پسران جوان انتخابی مناسب به شمار می رود.

این مدل مو برای آقایان با موهای لخت و صاف انتخابی مناسب تری به شمار می رود و شما می توانید با انتخاب آن در مدل موهای خود تنوع ایجاد کنید.

مدل مو زیبا پمپادور مدل مو زیبا پمپادور مدل مو کوتاه پمپادور مدل مو زیبا پمپادور مدل مو کوتاه پمپادور مدل موی مردانه مدل مو زیبا پمپادور مدل موی شیک پمپادور مدل مو زیبا پمپادور مدل مو زیبا پمپادور مدل مو زیبا پمپادور مدل موی پمپادور

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مو پمپادور را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد و از مشاهده آن نهایت بهره را ببرید و بتوانید از بین آن ها کوتاهی مو جذابی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *