دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب حیوان زرافه در حالات و مکان های مختلف

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب ما را همراهی کنید تا به تعبیر خواب زرافه از نظر چند معبر بپردازیم و تعابیر کلی این خواب را از دیدگاه معبران دیگر برای شما مطرح می کنیم.

زرافه یکی از حیواناتی می باشد که خیلی کم در خواب های شما می آید و شما ممکن است در طول زندگی خود اصلا چنین خوابی نبینید. با این حال معنای این خواب به طور کلی دوست احمق و یار نا موافق است.

تعبیر خواب زرافه

آشنایی با تعبیر خواب زرافه

معبران خواب تعابیر بسیار زیادی برای این خواب در نظر گرفته اند که در ادامه خواب های متفاوت را از دیدگاه خواب گذارانی مانند مطیعی، یونگ و فروید و … بیان می کنیم.

مطیعی تهرانی

یکی از خواب گذاران مطرح منوچهر مطیعی تهرانی است که درباره تعبیر خواب زرافه بیان کی کند که شما دوستی احمق و نادان دارید و اگر در خواب خود با این حیوان رو به رو شدید نشان می دهد که شما با چنین فردی رو به رو می شید بنابراین بهتر است از دوستی های جدید بپرهیزید.

یونگ

یونگ روانشناس مطرح قرن اخیر درباره دیدن چنین حیوانی در خواب می گوید بهتر است دید خود را به زندگی دقیق کنید. او بیان می کند اگر فردی در خواب ببیند که سوار بر زرافه است نشان می داد که در فکرش است تا نسبت به بقیه متمایز باشد اما اگر فردی در خواب خود ببیند که به دنبال این حیوان می دود  یعنی در حال دور شدن از حقیقت می باشد.

فروید

زیگموند فروید پدر علم روانشناسی درباره دیدن زرافه در خواب می گوید که این حیوان نشان دهنده آسایش و خوشبخت می باشد. اگر فردی در خواب خود یک زرافه را ببیند یعنی نمی توانید ایده هایش را سریعا  انجام دهد و مجبور است که مدتی صبر کند و برای کارهایش به صورت دقیق برنامه ریزی کند. در واقع او بیان می کند که دیدن زرافه نشان می دهد که شما با زندگی خود کنار نیامده اید بهتر است قبل از هر کاری خود را با زندگی وفق بدهید تا بتوانید ایده هایتان را بهتر به سرانجام برسانید. تعبیر دیگری که این روانشناس برای دیدن زرافه در نظر گرفته است دیدن زرافه خم شده در خواب می باشد. فروید می گوید این خواب بسیار خوب است و نشان می دهد که شخصی به زندگی شما وارد می شود که حتی فکر آن هم برایتان نا ممکن بوده است و شما هیچ اعتمادی به این فرد ندارید و نمی خواهید دوباره با وی ارتباط برقرار کنید اما باید کمی صبر کنید زیرا آرامش حقیقی در انتظار شماست.

  •  آرون گروپس

دیدن زرافه در خواب از نظر فروید

رفتن به دنبال زرافه در خواب

برخی از معبران این خواب را تعبیر کرده اند و می گویند رفتن به دنبال زرافه در خواب دو حالت دارد و به دو صورت مختلف تعبیر می شود.

  • اگر آهسته به دنبال این زرافه می روید نشان می دهد که از فردی احمق پیروی می کنید که این پیروی کردن به نفع شما نمی باشد بنابراین بهتر است راه خود را عوض کنید و در زندگی خود تغییراتی را بوجود بیاورید.
  • اگر در حال دویدن به دنبال زرافه می باشید باید بدانید که کار های محالی را انجام می دهید که کمی دشوار است و باز هم این کار به صلاح شما نیست و ممکن است تحقق نیابد و شما از این مورد ناراحت شوید

زرافه در باغ وحش

برخی از معبران معتقد اند ممکن است شما زرافه را در باغ وحش دیده باشید از این رو این خواب را تعبیر کرده اند. در نظر داشته باشید که تعبیر خواب زرافه در باغ وحش باز هم به معنای دیدن آدم احمق و نادان می باشد. این فرد می تواند تا چند روزی فکر شما را به خود مشغول کرده و مشکلات دیگری را برای شما ایجاد کند و خودش چندان اهمیتی در زندگی شما نداشته باشد. البته اجتماع زرافه ها نیز نشان دهنده مردم نادان و احمق می باشد.

دیدن زرافه در فضای باز

خواب گذاران دیگری هم معتقد اند برخی از افراد زرافه را در فضای باز می‌ بینند. این خواب نشان می دهد که شریک احساسی شما با شما یک رنگ و رو راست نمی باشد. این فرد در حال خیانت کردن به شما است. بنابراین بهتر است از وی جدا شوید. البته جدایی از شریک احساسی ممکن است کمی نا خوشایند باشد ولی باید بدانید که فقط در ابتدا اینگونه است و بعدا شما از این موضوع خوشحال هم می شوید و ممکن است فردی دیگر را به راحتی برای جایگزینی انتخاب کنید.

دیدن زرافه در محیط باز چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب درست

برای این که خواب های خود را به درستی تعبیر کنید و اگر واقعا به خواب ها و معنای آن ها ایمان دارید و می خواهید که خبر های خواب خود را دریافت کنید بهتر است مداد و کاغذی را در نزدیکی تخت خود فرار بدهید و بعد از بیدار شدن تمام آن چه را که دیده اید با جزئیات یادداشت کنید. این کار برای تعبیر صحیح خواب ها مناسب است. همچنین در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه تعبیر خواب خرس، تعبیر خواب میمون و تعبیر خواب گوزن را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *