دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روش های شیک برای طراحی ناخن با لاک نقره ای

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل های طراحی ناخن با لاک نقره ای را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

لاک نقره ای از انواع رنگ های زیبا و پرطرفدار به شما می رود و اگر شما تمایل دارید ناخن هایتان سبکی کلاسیک داشته باشد بهتر است از این رنگ زیبا برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید.

طراحی ناخن با لاک نقره ای مخصوص خانم ها و دختران جوان

لاک نقره ای در انواع مدل های مختلف نظیر لاک ساده و لاک اکلیلی و آینه ای و پولکی و … موجود می باشد که همه این مدل ها زیبا و خاص می باشند همچنین این رنگ دارای پایه ای خنثی می باشد و با هر رنگ پوستی مطابقت و همخوانی دارد و اگر شما تمایل دارید ناخن هایتان درخشش و انعکاس خاص داشته باشد بهتر است از این رنگ برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید.

دیزاین ناخن با لاک نقره ای

دیزاین ناخن نقره ای

اگر تمایل دارید دیزاین ناخنی جدید داشته باشید می توانید ناخن هایتان را به کمک لاک نقره ای طراحی نمایید سپس از نگین های تزیینی برای تزیین ناخن های خود استفاده نمایید همچنین می توانید برای دیزاین ناخن هایتان از طرح های فانتزی استفاده نمایید تا طرح ناخن هایتان چشمگیر و جذاب تر به نظر برسد.

رنگ نقره ای جزء رنگ های خنثی به شمار می رود از این رو با سایر رنگ ها نظیر سفید و مشکی و صورتی و … به راحتی ست می شود همچنین می توانید برای طراحی برخی از ناخن هایتان از رنگ نقره ای استفاده نمایید و سایر ناخن هایتان را  به کمک رنگی دیگر دیزاین کنید.

طرح ناخن نقره ای طرح ناخن شیک طرح ناخن نقره ای دیزاین شیک ناخن دیزاین ناخن نقره ای دیزاین ناخن ساده دیزاین شیک ناخن طراحی ناخن با لاک نقره ای دیزاین ناخن زیبا دیزاین ناخن شیک طراحی ناخن مجلسی

لاک نقره ای اکلیلی نیز جذابیت خاصی را به ناخن ها می بخشد و برای خانم هایی که تمایل دارند ناخن هایشان درخشش خاصی داشته باشد انتخابی مناسب به شمار می رود.

  •  آرون گروپس

به کمک لاک نقره ای می توانید دیزاینی ساده یا کار شده را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید که دیزاین های ساده نیاز به مهارت خاصی ندارند ولی دیزاین های کار شده نیازمند تبحر و مهارت هستند و اگر شما در این زمینه مهارت خاصی ندارید می توانید به کمک شابلون طرحی جذاب را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

دیزاین های ساه برای حضور در مکان های مختلف مناسب می باشند همچنین اگر شما به مجلسی رسمی دعوت شده اید بهتر است برای دیزاین ناخن هایتان از طرحی مجلسی و کار شده استفاده نمایید.

طرح ناخن نقره ای دیزاین ناخن نقره ای دیزاین شیک ناخن طراحی ناخن با لاک نقره ای دیزاین ناخن ساده دیزاین ناخن شیک دیزاین ناخن شیک و بی نظیر دیزاین ناخن با لاک نقره ای

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل های طراحی ناخن با لاک نقره ای مخصوص خانم ها و دختران مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی خاص را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *