دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با بیوگرافی علی شجاعی و گذری به زندگی ورزشی وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنی آرگا، بیوگرافی علی شجاعی بازیکن فوتبال باشگاه پرسپولیس همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

علی شجاعی فوتبالیست جوان معروف و دوست داشتنی ایرانی می باشد. این بازیکن با استعداد در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس در لیگ خلیج فارس در پست های مدافع چپ و هابک چپ بازی می کند. برای آشنایی بیشتر با زندگینامه علی شجاعی و تصاویر جدید و اینستاگرامی وی تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی علی شجاعی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

نام و نام خانوادگی: علی شجاعی

تاریخ تولد: ۸ بهمن سال ۱۳۷۵

زادگاه: تهران ولی اصالتا مازندرانی

شغل: فوتبالیست

پست: مدافع چپ و هابک چپ

قد: ۱۸۴ سانتی متر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

علی شجاعی فوتبالیست محبوب و مطرح کشورمان متولد ۸ بهمن ماه سال ۱۳۷۵ که هم اکنون وی ۲۴ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است ولی ایشان اصالتا مازندرانی می باشد.

بیوگرافی علی شجاعی + عکس جدید

علی شجاعی در سال ۱۳۸۷  وقتی ۱۲ سال سن داشت فوتبال را به صورت جدی از آکادمیک نوجوانان باشگاه سایپا در تهران آغاز نمود، او رده های مختلف تیم سایپا را طی نمود تا اینکه در سال ۱۳۷۵ در سن ۱۸ سالگی به تیم بزرگسالان سایپا پیوست. نخستین بازی شجاعی برای باشگاه سایپا بازی جام حذفی فصل ۹۵-۹۴ در مقابل تراکتور بود که او در دقیقه ۶۳ به عنوان مهاجم به جای علی زیتالی به میدان رفت.

بنابراین وی بعد از چهار فصل بازی در بزرگسالان تیم سایپا، در سال ۱۳۹۶ در سن ۲۱ سالگی به باشگاه نساجی مازندران ملحق شد و سه فصل موفق را در این تیم تجربه نمود. او در ۳۶ بازی باشگاه نساجی به میدان رفت و توانست ۴ گل نیز بثمر برساند.

شرح حال علی شجاعی + عکس های شخصی

پرسپولیس

علی شجاعی به دلیل حضو موفق در تیم های ساپیا و نساجی مورد توجه سرمربی پرسپولیس ( یحیی گل محمدی) قرار گرفت. در نهایت بعد از اتمام بازی در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. البته وی پیشنهاد جدی از تیم استقلال نیز داشت اما در نهایت با پرسپولیس توافق نمود.

شرح حال کامل علی شجاعی

سبک بازی علی شجاعی

از ویژگی های بازی علی شجاعی می توان به بازی سازی، قدرت بدنی، توانایی بازی در پست مدافع و خط حمله و خلاقیت ایشان به عنوان پاسور در زمین اشاره کرد.

بیوگرافی علی شجاعی بازیکن تیم پرسپولیس

عقاید شجاعی درباره ازدواج

از دوستان فوتبالی ام همچون مهدی قائدی و عارف غفوری ازدواج کردند. بنظر هر چه زودتر این اتفاق برای بازیکنان جوان بیفتد بسیار خوب است که من نیز از این قاعده مستثنی نیستم ولی باید ببینم چه پیش می آید.

شرح زندگی علی شجاعی

عکس و بیوگرافی علی شجاعی

بیوگرافی علی شجاعی + تصاویر

خوشحالی گل پائولو دیبالا

اغلب طرفداران علی شجاعی لقب دیبالا را بخاطر شباهت خوشحالی بعد از گل به او دادند، در ادامه وی درمورد این بازیکن خارجی بیان نموده که من نیز به پائولو دیبالا علاقه شدیدی دارم زیرا هم چپ پا است و هم گلزن بسیار خوبی است.

تصاویر شخصی + زندگینامه علی شجاعی

اوقات فراغت شجاعی

علی شجاعی در اوقات فراغت خود اغلب با پلی استیشن بازی می کند و در فیفا ۱۸ بایرن مونیخ را انتخاب می کرد ولی حال بارسلونا را بازی می کند.

بیوگرافی علی شجاعی و همسرش

الگوی ایرانی و خارجی این بازیکن

در بین بازیکنان ایرانی الگویم علی کریمی است و در خارج نیز فیلیپه لوئیس مدافع اتلتیکو مادرید را قبول دارم.

زندگینامه علی شجاعی + همسرش

خوب است بدانید که علی شجاعی توانایی بازی در دفاع چپ و راست و هابک راست وینگر کناری را دارد و با اینکه چپ پا است ولی پای راست ایشان نیز قدرت بالایی دارد.

پیشرفت در کشور اروپا

از طرفداران سرسخت باشگاه بارسلونا است، به گفته خودش: اگر پیشنهاد اروپایی برای یک بازیکن ایرانی برسد نباید از آن بگذرد !

راه پیشرفت و موفق شدن برای بازیکنان جوان در کشور اروپا است، اگر روزی پیشنهاد اروپایی از هر تیمی برایم بفرستند حتما آن را انتخاب می کنم.

شرح حال خواندنی علی شجاعی

آشپزی

در ادامه بیوگرافی علی شجاعی آمده که آشپزی او در حد نیمرو و املت است، در کار های خانه نیز به دلیل مشغله های کاری  ظرف شستن را تجربه کرده است.

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره علی شجاعی در دوران تیم نساجی

باخت نساجی به تراکتور تلخ‌ترین خاطره‌ام بود، آن بازی تا دقیقه ۶۰ هیچ‌کس فکر نمی‌کرد تیم ما حتی مساوی کند، کاملاً بازی را سوار بودیم اما یک‌دفعه تیم بهم ریخت و سزاوار آن شکست سنگین نبودیم. اولین گلی که به پیکان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر زدم، واقعاً هیچ‌وقت از یادم نمی‌رود. آن گل شیرین‌ترین لحظه من در نساجی بود که توانستم دل خیلی‌ها را شاد کنم.

زندگینامه کامل و جالب علی شجاعی

پیام علی شجاعی به هواداران نساجی و مردم درباره شیوع بیماری کرونا

باید این بیماری را جدی بگیریم، به‌ویژه هواداران عزیز نساجی، این‌ها سرمایه ما هستند. از مردم قائمشهر و مازندران می‌خواهم در خانه‌های‌شان بمانند. خدای ناکرده اگر برای یک نفر هم اتفاقی بیفتد، ما ضرر می‌کنیم. امیدوارم در قرنطینه خانگی بمانند و جایی نروند تا زنجیره این بیماری قطع شود. ما به وجود آنها نیاز داریم.

آدرس پیج اینستاگرامی علی شجاعی

پیج اینستاگرامی او به آدرس alishojaei.official@ است که در آن تصاویر شخصی و فوتبالی خود را به اشتراک گذاشته و همچنین او تاکنون بیشتر از ۶۵ هزار فالوور دارد.

زندگینامه جالب و زیبا علی شجاعی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی علی شجاعی بازیکن محبوب و سرشناس ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *