دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با تعبیر خواب سجاده و جا نماز

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

تعبیر خواب همان فرایند معنا کردن خواب است و باید با دقت انجام شود تا بتوانید مفاهیم آن را درک کنید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا شما را با تعبیر دیدن سجاده در خواب آشنا کنیم.

دیدن جانماز در خواب یکی دیگر از خواب هایی می باشد که شما ممکن است آن را ببینید این خواب بسیار نیکو می باشد زیرا جانماز یکی از وسایلی است که برای سجاده به در گاه خداوند از آن استفاده می کنیم.

دیدن نماز خواندن روی سجاده چه معنایی دارد.

تعبیر خواب نماز، تعبیر خواب قرآن خواندن و تعبیر خواب مسجد  را در مقاله های قبلی برای شما معنا کردیم و در ادامه به تعبیر خواب سجاده می پردازیم.

تعبیر خواب سجاده

تعبیر خواب همان فرایند معنا دهی به خواب ها می باشد و شما می توانید با استفاده از جزئیاتی که در خواب دیده اید خواب خود را معنا کنید. گاها ممکن است خواب شما خبر هایی از آینده داشته باشد لذا باید آن ها را معنا کنید.

سجاده پشم و ابریشم

یکی از خواب هایی که ممکن است درباره سجاده ببینید سجاده های پشمی و ابریشمی می باشد. درباره این نوع سجاده دو معبر تعبیر هایی انجام داده اند که در ادامه این تعابیر را برایتان مطرح می کنیم.

  • منوچهر مطیعی تهرانی بیان می کند که اگر فردی در خواب بینید که جانماز از پشم می باشد نشان می دهد که برای عبادت کردن حریص تر خواهید شد و اگر جانماز شما از ابریشم باشد نشان دهنده ریا و عدم صداقت شما می باشد.
  • جابر مغربی درباره این نوع خواب بیان می کند که اگر سجاده پشمی را در خواب ببینید در راه دین قدرتمند هستید و در غیر این صورت ضعف شما در دین را نشان می دهد.

پهن کردن اشتباهی جانماز

بسیاری از افراد ممکن است خواب ببینند که در حال پهن کردن جانماز پشت و رو می باشند از این رو برخی از معبران این خواب را تعبیر کرده اند که در این بخش تعبیر منوچهر مطیعی تهرانی را برایتان آورده ایم که وی بیان می کند که این خواب نشان می دهد که در آینده ای نزدیک فریب شیطان را می خورید و او می تواند شما را وسوسه کند بهتر است مراقب باشید.

  •  آرون گروپس

گم کردن سجاده

اگر فردی در خواب ببیند که جا نماز و سجاده اش را گم کرده است نشان می دهد که ممکن است وسوسه شده و فریب شیطان را بخورد از این رو این خواب هشدار می دهد که چار فریب نشوید.

دیدن جانماز دیگران

تعبیر خواب دیدن سجاده دیگران بسیار خوب است و اگر چنین خوابی دیده اید نشان می دهد که کاری خیر در راه است و شما آن را به بهترین نحو ممکن انجام می دهید.

دیدن جانماز دیگران در خواب چه تعبیری دارد؟

سجاده کهنه و سوراخ

اگر فردی در خواب خود ببیند که سجاده ا‌ش سوراخ می باشد و کهنه است نشان می دهد که قبلا دچار گناهی شده اید و توبه نکردید.

سفر حج

ابن سیرین نشستن بر سجاده را رفتن به حج تعبیر می کند وی بیان می کند اگر فردی در خواب ببیند که بر سجاده ای در مسجد نشسته است یعنی به سفر حج در پیش دارد.

سخن پایانی

در نظر داشته باشید که این تعبیر خواب باید دقیق و درست باشد و شما تمام جزئیات خواب خود را بدانید تا بتوانید به درستی آن را تعبیر کنید در غیر این صورت ممکن است تعابیر اشتباهی انجام بدهید بنابراین تا زمانی که جزئیات را نمی دانید خوابی را تعبیر نکنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *