دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذاب ترین مدل لباس های اورال برای دختران و خانم های جوان

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس اورال مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

لباس اورال از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و این لباس به صورت طرح های مجلسی و اسپرت موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید. 

مدل لباس اورال با طرح و رنگ های متنوع

لباس اورال که به لباس سرهمی نیز معروف می باشد به گونه ای دوخته می شود که قسمت بالاتنه به قسمت پایین تنه لباس می چسبد و قسمت پایین تنه نیز به صورت شلوار یا شلوارک می باشد.

لباس سرهمی

طرح های لباس اورال زنانه و دخترانه

برای دوخت لباس اورال می توان از یقه و آستین با طرح های متنوع استفاده کرد همچنین این لباس ها برای خانم هایی که تمایلی به پوشیدن پیراهن مجلسی ندارند انتخابی مناسب به شمار می رود.

برای دوخت این لباس ها ار پارچه های مختلف نظیر ساتن و پولکی و حریر و گیپور و … استفاده می شود که هر یک از این پارچه ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته بهتر است در هنگام پوشیدن این طرح لباسها به کمک کمربندی رنگی مرز بین پایین تنه و بالا تنه خود را نمایان کنید.

برای دوخت برخی از این لباس ها از دو پارچه با جنس مختلف استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس اورال آبی تیره لباس طرحدار لباس ساده اورال مدل لباس سرهمی شیک لباس مجلسی اورال لباس اورال مجلسی لباس اورال مجلسی لباس دو تکه اورال لباس مشکی اورال لباس دخترانه سرهمی لباس مخمل اورال لباس مجلسی اورال شیک لباس سرهمی

  •  آرون گروپس

لباس های سرهمی علاوه بر اینکه برای حضور در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرند برای پوشیدن در زیر مانتو نیز انتخابی مناسب هستند.

توجه داشته باشید که در هنگام پوشیدن این طرح لباس ها بهتر است طرح و رنگ اکسسوری هایتان را با توجه به طرح لباس انتخاب نمایید. اگر لباس سرهمی اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است اکسسوری هایتان را نیز از بین طرح های اسپرت انتخاب کنید همچنین اگر لباس شما دارای طرحی مجلسی و رسمی است اکسسوری های رسمی و ساده برایتان انتخابی مناسب به شمار می روند.

لباس سرهمی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد همچنین در برخی از طرح های این لباس از ترکیب دو یا چند رنگ برای دوخت لباس استفاده می شود.

لباس مشکی سرهمی لباس اورال سفید لباس اورال طرح دار لباس طرح دار سرهمی لباس سرهمی ساده و مشکی لباس دخترانه سرهمی لباس سرهمی اسپرت لباس رنگ تیره اورال لباس طرح دار سرهمی لباس مشکی اورال لباس اسپرت اورال مدل لباس اسپرت سرهمی لباس مشکی اورال لباس مجلسی اورال

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل لباس اورال جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *