دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بافت موی قلبی با آموزش ساده در ۸ مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آموزش بافت موی قلبی مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم به کمک این بافت مو بتوانید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

بافت مو قلبی از انواع مدل های زیبا و جذاب است که هیچوقت از مد نمی افتد و شما می توانید برای جذابیت بیشتر موهایتان از این بافت خاص استفاده نمایید و تغییرات مثبتی را در موهای خود ایجاد نمایید.

آموزش بافت موی قلبی

تاثییر بافت مو روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در انتخاب مدل بافت مو خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی آموزش بافت مو فرانسوی و بافت مو پنج تایی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در ادامه آموزش بافت مو قلبی به صورت مرحله به مرحله را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

بافت مو قلبی

مراحل بافت مو قلبی زنانه و دخترانه

مرحله ۱. ابتدا موهایتان را شانه بزنید و مانند تصویر شماره یک قسمت بالایی موها را از بخش زیری جدا نمایید سپس این قسمت از موها را به دو بخش مساوی تقسیم نمایید.

مرحله ۲. مانند تصویر شماره دو بخش های جدا شده را به صورت ساده ببافید.

مرحله ۳ و ۴. برای قلبی شدن بافت مو مانند تصویر شماره سه یک دور موهای بافته شده خود را در جهت عقربه های ساعت بپیچانید تا شبیه به دایره گرد شوند سپس برای محکم کردن موها به قسمت انتهایی آن ها مانند تصویر شماره ۴ گیره بزنید. طرف دیگر موهایتان را نیز به همان صورت که ذکر شد بپیچانید و به کمک گیره محکم نمایید.

بافت موی زیبا قلبی

  •  آرون گروپس

مرحله ۵. در این مرحله از بافت موی قلبی باید موهایتان شبیه به تصویر شماره ۵ شود.

مرحله ۶ و ۷. قسمت بافته شده موهای خود را از نیمه بگیرید و به کمک کش نازک آن ها را به یکدیگر متصل نمایید تا شبیه به قلب شوند.

مرحله ۸. قسمت بافته نشده موهای خود را به کمک بابلیس فر درشت بدهید تا بافت موهایتان جذاب تر به نظر برسد.

بافت مو دخترانه

توجه داشته باشید از این مدل بافت می توانید در قسمت پشت و کناری موها استفاده نمایید همچنین این بافت موی خاص برای دختران و خانم های جوان انتخابی مناسب به شمار می رود و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها به کمک این بافت مو جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید.

بافت مو زیبا

در این مطلب با آموزش بافت مو قلبی در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم این مدل بافت شیک مورد توجه تان قرار گرفته باشد و بتوانید به کمک مراحل ذکر شده در بافتن موها به کمک این مدل بافت مهارت لازم را بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *