دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آرمان رمضانی مهاجم قد بلند پرسپولیس

  • عاطفه میرزایی
  • ۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آرمان رمضانی فوتبالیست معروف و مشهور ایرانی همراه با تصاویر جذاب و اینستاگرامی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آرمان رمضانی یکی از بازیکنان فوتبال محبوب و با استعداد کشورمان می باشد. این بازیکن موفق به تازگی با عقد قرارداد دوساله به باشگاه پرسپولیس در پست مهاجم با قد ۱۹۰ سانتی متر پیوست. از باشگاه هایی که  آرمان رمضانی در آن بازی کرده است می توان به ملوان، فجر سیاسی، پاس همدان، مس رفسنجان، اکسین، سایپا و پرسپولیس اشاره نمود. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه آرمان رمضانی همراه با تصاویر جذاب و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی آرمان رمضانی

نام و نام خانوادگی: آرمان رمضانی

تاریخ تولد: ۱ تیر سال ۱۳۷۱

محل تولد: گیلان

شغل: فوتبالیست

پست: مهاجم

قد: ۱۹۰

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تاریخچه زندگی آرمان رمضانی

آرمان رمضانی فوتبالیست ایرانی متولد ۱ تیر ماه سال ۱۳۷۱ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهر ماسال استان گیلان با زبان تالشی چشم به جهان گشوده است.

این بازیکن با استعداد کشورمان از سال ۱۳۸۱ در سن ۱۰ سالگی ورزش خود را به صورت جدی از مدرسه فوتبال ماسال تحت نظر شهرام صفری شروع کرد سپس وارد تیم مقاومت همان شهر شد، در سال ۱۳۸۵ در تیم زیر ۱۴ سال پگاه گیلان حضور یافت و توانست با مربیگری آقای هادی پور و علی ناصح در لیگ برتر این رده سنی حاضر شود.

بیوگرافی آرمان رمضانی + تصاویر شخصی

رمضانی در سال ۱۳۸۹ در سن ۱۸ سالگی در رده سنی جوانان شهرداری زادگاه خود حضور داشت تا اینکه سال ۱۳۹۰ در تیم رده سنی امید های ملوان بندر انزلی پیوست و در سال ۱۳۹۱ با تیم بزرگسالان ملوان به لیگ برتر رفت سپس به صورت قرضی دوسال در فجر سیاسی شیراز بازی کرد.

آرمان در سال ۱۳۹۴ به تیم پاس همدان ملحق شد و به مدت یک سال در آن حضور داشت که در این مدت او ۱۹ بار به میدان رفته و ۱ گل را به ثمر رساند سپس به مدت یک نیز در مس رفسنجان بازی کرد و در این تیم ۳۱ بار به میدان رفته و ۶ گل را به دروازه حریف نشاند و همچنین در سال ۱۳۹۶ هم به مدت یکسال به تیم اکسین وارد شد. ایشان در سال ۱۳۹۸-۱۳۹۷ به باشگاه سپاهان پیوست و در ۶۳ بازی لیگ توانست ۱۲ گل را به ثمر برساند.

بیوگرافی آرمان رمضانی و همسرش

عکس اینستاگرامی آرمان رمضانی

تاریخچه زندگی آرمان رمضانی + تصاویر

استایل زیبا و جذاب آرمان رمضانی

شرح زندگی آرمان رمضانی + عکس

عکس و زندگینامه آرمان رمضانی بازیکن تیم پرسپولیس

بیوگرافی آرمان رمضانی خواندنی و زیبا

بنابراین آرمان رمضانی در سن ۲۸ سالگی در مورخه ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ با امضای قراردادی دو ساله به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست. وی همچون عیسی آل کثیر، سعید آقایی و احسان پهلوان وظیفه مهمی در اولین فصل حضورش در این تیم دارد. او با این تیم علاوه بر لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت.

این بازیکن در سال ۱۳۹۸ در سایپا با ۴ گل زده یکی از بهترین گلزنان انتخاب شده بود که یکی از آنها به خود پرسپولیس بود که مانع از مسجل شدن قهرمانی این باشگاه در ورزشگاه آزادی شد.

آرمان رمضانی در مورد حضورش در تیم پرسپولیس بیان کرده که :

امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود و خدا را شکر با این باشگاه بزرگ قرارداد بستم ، تلاش می کنم با تمام وجود بهترین عملکرد را اارئه کنم

شرح حال کامل آرمان رمضانی

عکس آرمان رمضانی در حال بازی

زندگینامه خواندنی آرمان رمضانی

عکس زیبا آرمان رمضانی با تیپ مشکی

زندگینامه آرمان رمضانی بازیکن پرسپولیس

در ادامه بیوگرافی آرمان رمضانی آمده که او به دلیل قد ۱۹۰ سانتی متری خود مورد توجه بسیاری از طرفدارانش قرار  گرفته و یکی از بلند قامت ترین و با استعداد ترین بازیکنان لیگ ایران به حساب می‌آید.

رمضانی برای تلاش در تیم ملی گفته است که: هدف هر فوتبالیستی در هر لیگ رسیدن به تیم ملی است، من هم تمام سعی و تلاشم را می کنم و اعتقاد دارم هر چه خداوند بخواهد همان می شود.

بیوگرافی آرمان رمضانی + تصاویر

در ادامه وی در مصاحبه ای درمورد ویروس کرونا گفته است که:

در اوایل ماجرای اپیدمی ، کرونا را جدی نگرفتم ولی بعد از اینکه تست بعضی از بازیکنان لیگ مثبت اعلام شد در خانه ماندم و تمام اصول بهداشتی را رعایت کردم، بدن های ما نسبت به سایر اعضای خانواده قوی تر است ولی باید رعایت کنیم تا پدر و مادرهایمان از این ویروس در امان باشند

ازدواج و همسر آرمان رمضانی

آرمان رمضانی بازیکن فوتبال با استعداد کشورمان طبق اطلاعات برخی از خبرنگاران ایشان در حال حاضر مجرد می باشد.

زندگینامه جالب آرمان رمضانی

زندگینامه کامل و خواندنی آرمان رمضانی

بیوکرافی آرمان رمضانی + عکس جدید

زندگینامه آرمان رمضانی و همسرش

شناخت بیشتر با بیوگرافیب آرمان رمضانی

شرح حال جالب آرمان رمضانی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آرمان رمضانی بلند قامت فوتبال باشگاهی کشورمان و از تماشای تصاویر اینستاگرامی و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *