دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

شوخ طبعی غیر عادی و هشدارهایی که باید جدی بگیرید!

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

زندگی کردن با آلزایمر بسیار سخت است و شما نمی توانید به تنهایی از پس آن بر بیایید بنابراین بهتر است مراقب خود باشید و نشانه های این بیماری را جدی بگیرید. یکی از نشانه های پنهان این بیماری شوخ طبعی غیر عادی است که در ادامه آن را برای شما معرفی می کنیم.

شوخ طبع بودن یکی از ویژگی های افراد می باشد اما اگر این ویژگی افراطی شود ممکن است نشان دهنده مشکلاتی در مغز افراد باشد. شوخ طبعی غیر معمولی نشانه آلزایمر است بنابراین اگر کسی از اطرافیان شما دچار این ویژگی می باشد بهتر است نشانه ها را جدی بگیرید.

شوخ طبعی غیر عادی

شوخ طبعی غیر عادی

شوخ طبعی غیر عادی نشانه ای از علائم آلزایمر است. متخصصان با توجه به تحقیقاتی که انجام داده اند پی بردند بیش تر افرادی که دچار زوال عقل می شوند قبلا به صورت غیر معمولی شوخ طبع بوده اند.  شوخ طبعی بیش از حد یکی از نشانه های اولیه است که اگر این مشکل را زود تشخیص بدهید می توانید روند زوال عقل را کند تر کنید. رفتار هایی که این افراد از خود بروز می دهند را می توانید به راحتی تشخیص بدهید زیرا ممکن است آن ها در مراسم های نا خوشایند بخندند و یا در مراسم های شادی ناگهان بلند گریه کنند.

زوال عقل

در نظر داشته باشید که افرادی که به آلزایمر مبتلا می شوند متفاوت اند. بخشی از آن ها خاطرات قبلی را یادشان است و برخی دیگر خاطرات را یادشان نمی آید و برخی کلا همه چیز را فراموش می کنند. شوخ طبعی غیر عادی در اثر آسیب به لوب پیشانی ایجاد می شود. در واقع آسیب دیدن لوب پیشانی می تواند موجب از دست دادن خویشتن داری در افراد شود و این افراد را دچار مشکل کند.

کار های غیر معمول

در نظر داشته باشید که افرادی که دچار شوخ طبیعی غیر معمولی اند ممکن است دچار مشکلات بسیار زیادی شوند و رفتار های غیر معمولی را انجام دهند که می تواند منجر به رنجش دیگران شود. در واقع خندیدن و مسخره کردن و اشکال گرفتن از حرف زدن دیگر بیش تر در افرادی دیده می شود که دچار آلزایمر می باشند. برخی از رفتار های این افراد مربوط به خنده سیاه می باشد که عبارت است از :

  • خندیدن به فردی که گرفتار شده است و مشکل جدی دارد.
  • خندیدن به اخبار نا گواری که پخش می شود.
  • خندیدن به تپق های لفظی دیگران که موجب رنجش بسیاری از آن ها می شود.
  • خندیدن به افرادی که آسیب دیده اند و یا قصد خود کشی دارند.

زوال عقل و خندیدن غیر عادی

  •  آرون گروپس

در نظر داشته باشید که آلزایمر ممکن است برای هر فردی ایجاد شود ولی بیش ترین افرادی که دچار این بیماری می شوند سن آن ها بالای ۶۵ سال می باشد و ممکن است افراد زیر این سن هم در گیر این مسئله شوند که احتمال آن بسیار کم است. باید نشانه ها و علامت های پنهان این بیماری مغزی را جدی بگیرید تا بتوانید روند افزایش این بیماری را به حداقل برسانید. شوخ طبعی بیش از حد و نا معقول هم یکی از نشانه های پنهان می باشد. در ادامه می توانید سایر مقالات آرگا را در زمینه روانشناسی و  پیشگیری از آلزایمر  مشاهده کنید و اطلاعات خود را درباره این بیماری بالا ببرید زیرا هر فردی ممکن است به این بیماری دچار شود و هیچ کس مستثنی نمی باشد مگر این که با استفاده از راه حل هایی از این بیکاری پیشگیری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *