دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علی سخنگو و سیر تا پیاز زندگی هنری و شخصی وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی علی سخنگو هنرپیشه دوست داشتنی و جوان سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرامی و جدید وی و همسرش را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

علی سخنگو هنرپیشه محببوب و مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد که توانست در طی این سال ها در نقش های مختلفی ایفای نقش کند که به خوبی مورد توجه مردم قرار گرفت و به شهرت رسید. این هنرمند توانا علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار اول کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعال بوده است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه علی سخنگو و همسرش سارا نجفی بازیگر محبوب ایرانی همراه با کارنامه هنری و تصاویر جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی علی سخنگو همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

  • نام و نام خانوادگی: علی سخنگو
  • تاریخ تولد: ۳۱ شهریور ۱۳۶۳
  • زادگاه: تهران
  • شغل: بازیگر و دستیار اول کارگردان
  • شروع فعالیت: سال ۱۳۸۸
  • همسر: سارا نجفی
  • قد: ۱۸۵سانتی متر

شرح حال خواندنی علی سخنگو

علی سخنگو بازیگر و دستیار اول کارگردان موفق و توانا تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۳ که هم اکنون وی ۳۶ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد.

زندگینامه جالب علی سخنگو

علی سخنگو بازیگر کشورمان در یک خانواده ۳ نفره با اصالت و هنرمند به دنیا آمده است، وی کار هنری خود را از سال ۱۳۸۸  در سن ۲۵ سالگی با کلاس های استاد حمید سمندریان، سپس با تئاتر های نمایشی شروع نمود. از کار های مهم او می توان به نمایش ” بیگانه” با کارگردانی مسعود دلخواه و “مردگان بی کفن و دفن” به کارگردانی منوچهر هادی اشاره کرد.

زندگینامه علی سخنگو

شرح حال خواندنی و کامل علی سخنگو

  •  آرون گروپس

بیوگرافی علی سخنگو + تصاویر جدید

عکس دونفره حامد بهداد و علی سخنگو

شناخت بیشتر با بیوگرافی علی سخنگو

عکس جالب دوران کودکی علی سخنگو

بیوگرافی علی سخنگو + تصاویر

تا اینکه وی با پیشنهاد منوچهر هادی، در کلاس های بازیگری شرکت نمود و در سریال «دلدادگان» با کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ در نقش پارسا ایفای نقش کرد. در سریال دلدادگان بازیگران محبوبی همچون شاهرخ استخری، سامان صفاری، سانیا سالاری، افسانه ناصری، مسعود رایگان، لیندا کیانی، حمیدگودرزی، رویا میر علمی، سارا نجفی، ملیکا شریفی نیا، پانته آ بهرام، پویا کرمی، آرش مجیدی، مهرانه مهین ترابی، سمیرا حسن پور، افسانه چهره آزاد و … نیز حضور داشتند. از دیگر فیلم های سینمایی که علی سخنگو در آن ها حضور داشته می توان به « آینه بغل» ساخته منوچهر هادی در سال ۱۳۹۶ و « کارگر ساده نیازمندیم» اشاره نمود. همچنین ایشان در سریال های « عاشقانه»، «دل» و فیلم های « رحمان ۱۴۰۰»، «کارگر ساده نیازمندیم» به عنوان دستیار اول کارگردان حضور داشته است.

زندگینامه جامع علی سخنگو

عکس جالب علی سخنگو بازیگر محبوب ایرانی

بیوگرافی علی سخنگو و همسرش

سلفی زیبا علی سخنگو با ملیکا شریفی نیا در سریال دلدادگان

زندگینامه خواندنی علی سخنگو

در ادامه بیوگرافی علی سخنگو آمده که ایشان در سال ۱۳۹۸ در سریال پر مخاطب « دل» در نفش سیاوش با کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش پرداخت، وی در فصل اول این سریال با همسرش سارا نجفی و همچنین با دیگر بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، حامد بهداد، یکتا ناصر، ساره بیات، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو و … همبازی بود.

شرح حال خواندنی و کامل علی سخنگو

عکس کودکی علی سخنگو

بیوگرافی علی سخنگو + همسرش سارا نجفی

عکس علی سخنگو در کنار محمدرضا گلزار

تاریخچه زندگی علی سخنگو و همسرش

عکس اینستاگرامی علی سخنگو

شرح زندگی علی سخنگو

ماجرای آشنایی علی سخنگو  با همسرش

علی سخنگو و سارا نجفی از دوستان بسیار نزدیک یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی می باشند. علی سخنگو و همسرش در سال ۱۳۸۸ در موسسه استاد سمندریان با یکدیگر هم دوره بودند و از آنجا با یکدیگر آشنا شدند. تا اینکه بعد از پایان سریال دلدادگان در تاریخ ۳۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۷ بایکدیگر ازدواج کردند.

زندگینامه جالب و خواندنی علی سخنگو

عکس دونفره علی سخنگو  و همسرش سارا نجفی

شرح حال جالب علی سخنگو

زندگینامه خواندنی علی سخنگو و همسرش

بیوگرافی علی سخنگو کامل و جالب

مختصری از بیوگرافی سارا نجفی

سارا نجفی بازیگر موفق و توانا سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۲ آذر ماه سال ۱۳۶۳ که هم اکنون وی ۳۶ سال سن دارد و در تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس مهندسی رشته کشاورزی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران می باشد.

بیوگرافی علی سخنگو + تصاویر شخصی

این بازیگر کار هنری خود را از سال ۱۳۸۸ با کلاس های استاد حمید سمندریان گذراند، در این موسسه زیر نظر اساتیدی چون کیومثر مرادی، اسماعیل شنگله کار کرد و در کلاس های بازیگری آقای مسعود دلخواه و هدایت هاشمی حضور داشت.

تاریخچه زندگی علی سخنگو

عکس زیبا علی سخنگو در کنار منوچهر هادی

عکس + شرح حال علی سخنگو

عکس خاص و متفاوت علی سخنگو و همسرش

بیوگرافی علی سخنگو + عکس جالب

آلبوم جذاب و شیک علی سخنگو

شرح حال جالب و خاص علی سخنگو

گالری شخصی و جدید علی سخنگو

عکس شخصی + زندگینامه علی سخنگو

امیدواریم از خواندن بیوگرافی علی سخنگو و همسرش سارا نجفی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *