دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خلاصه داستان فصل دوم شهرزاد را در این مطلب بخوانید

  • یلدا محمدی
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

سریال شهرزاد یکی از زیباترین و جذاب ترین سریال هایی است که در شبکه خانگی تهیه و تولید شده است. با پایان فصل اول این سریال، منتظر فصل دوم شهرزاد هستیم که در این مطلب خلاصه داستان آن را مطالعه می نمایید.

تولید فصل دوم  شهرزاد شروع شده و علاوه بر بازیگران سابق با بازیگران جدیدی نیز برای ایفای نقش در فص دوم سریال شهرزاد قرارداد هایی نوشته شده است. یکی از این بازیگران جدید فاطمه معتمد آریا است که قرار است در فصل دوم نقش عمه بلقیس را که در کرمان زندگی می کرد بازی کند. در این مطلب قصد داریم به بیان خلاصه داستان فصل دوم این سریال زیبا و دیدنی بپردازیم. تا پایان با مشاهده این مطلب داغ و خواندنی همراه ما باشید.

داستان فصل دوم شهرزاد و معرفی بازیگران جدید این سریال :

سریال شهرزاد یکی از سریال های زیبا و تماشایی با موضوعی جالب و جذاب است که فصل اول آن را مشاهده نمودیم، فیلمنامه فصل دوم شهرزاد نوشته شده و در مراحل پیش تولید قرار دارد. فصل اول در حالی آغاز می شود که بزرگ آقا فوت می کند و با فوت وی قباد همه کاره می شود اما این قدرت قباد به مذاق عمه بلقیس خوش نمی آید و وی به تهران می آید تا قدرت را در دست گیرد. همانطور که گفتیم نقش عمه بلقیس را فاطمه معتمد آریا بازی می کند که در فصل دوم این سریال باعث به وجود آمدن اتفاقات و ماجراهای مختلفی در پی کشمکش برای به دست آوردن قدرت توسط وی هستیم. علاوه بر این قباد زمانی که قدرت را در دست دارد باعث خروج فرهاد از ایران می شود و بر همین اساس قسمت هایی از فصل دوم سریال شهرزاد در خارج از ایران و به احتمال زیاد در کشور ارمنستان فیلم برداری می شود. در ادامه عکس های سریال شهرزاد را مشاهده می فرمایید که در فصل اول این سریال بازی تماشایی و دیدنی از خود به یادگار گذاشتند.

فصل دوم شهرزاد بازیگرن سریال شهرزاد داستان فصل دوم شهرزاد عکس های بازیگران شهرزاد  عکس پریناز ایزدیار در شهرزادفصل دوم سریال شهرزاد

 فصل دوم شهرزاد قرار است در 26 قسمت تهیه گردد و عوامل این سریال امیدوار هستند که توزیع فصل دوم از نیمه سال شروع گردد. برای تمامی عوامل این سریال زیبا و دیدنی آرزوی موفقیت داریم. پیشنهاد با مراجعه به صفحه عکس بازیگران با جدیدترین فیلم ها و سریال ها و همچنین تصاویر و بیوگرافی بازیگران مختلف آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *