دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

پرفروش ترین شیرآلات قهرمان کدامند؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

قهرمان نام برندی معروف در صنعت شیرآلات ایران است.سابقه تولید شیرآلات قهرمان به بیش از نیم قرن می رسد.

شیرقهرمان با کیفیت مثال زدنی خودش توانسته چندین دهه در بازار ساختمانی ایران در صدر قرار گیرد و سهم بیشتر مشتریان را به خود اختصاص دهد.

کیفیت بی نظیر در قطعات استفاده شده مانند کارتریج،پرلاتور متریال کار شده شامل تنه شیر،پرداخت فوق العاده و آبکاری مهندسی آن در کنار تنوع در مدل و رنگ باعث شده تا سلیقه همه مشتریان در این برند تامین شود.

شیرآلات قهرمان

به گزارش فروشگاه رسمی شیرآلات قهرمان به دلیل درخواست های مکرر مشتریان مبنی بر پرفروش ترین شیرآلات قهرمان شرح موارد اعلام می گردد.

شیرآلات قهرمان مدل اسپانیا

شیر اسپانیایی  قهرمان پرفروش ترین شیرآلات این برند است.مشخصا قیمت مناسب محصول در کنار بدنه قرص و محکم آن از مهمترین دلایل آن محسوب می گردد.

شیرآلات قهرمان مدل ایتالیا

شیر ایتالیایی قهرمان  در رده دوم پر فروش ترین ها قرار دارد.سبک طراحی و هارمونی جالب این شیر از دلایل این مهم است.

شیرآلات قهرمان مدل آبشار

آبشار اولین و خوش قیمت ترین مدل در شیرآلات ساختمانی قهرمان است . این شیر با بدنه ظریف تر باعث شده تا مشتریان از قشر ساختمان سازان و مصرف کنندگان نهایی از خریداران پرو پاقرص این شیر گردند.

شیرآلات قهرمان مدل فلت و فلت رویال

این مدل از شیرآلات به دلیل سبک طراحی خاص خود مورد اقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته و تمایل زیادی برای خرید آن وجود دارد.قابل ذکر است این مدل دارای رنگ بندی کروم و طلایی است.

شیرآلات قهرمان مدل تنسو و تنسو رویال

شیر تنسو قهرمان نیز در دسته بندی پر فروش ترین شیرهای قهرمان قرار دارد.مدل دسته این شیر و شباهت بسیار زیاد آن با مدل گروهه باعث این موضوع شده است.

خرید اینترنتی شیر قهرمان از نمایندگی رسمی

این سوال و بعضا مشکلی است که برخی مشتریان به آن برخورد می کنند که چگونه و با چه اطمینانی شیرآلات قهرمان را به صورت رسمی و با گارانتی اصالت و شیر خریداری کنند.

قهرمان استور نام فروشگاه رسمی شیرآلات قهرمان است که با دارا بودن نمایندگی رسمی از این شرکت به عنوان معتبرترین ارائه دهنده این برند است و کلیه محصولات شامل انواع شیر آشپزخانه،شیر توالت،شیر حمام،شیر روشویی،شیرآلات چشمی و توکار،انواع فلاش تانک و …است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *