دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه دسر اوریو ترایفل خوشمزه و محبوب در آشپزخانه های ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با طرز تهیه اوریو ترایفل دسر خوشمزه و مجلسی با ساده ترین روش آشنا خواهید شد که امیدواریم از تهیه این دسر در منزل نهایت لذت ببرید.

اوریو ترایفل دسری خوش طعم و محبوب است و این دسر از ترکیب بیسکویت اوریو با پنیر خامه ای و شکلات آشپزی نیمه شیرین تهیه می شود همچنین روش تهیه این نوع دسر آسان است. 

پاناکوتا بستنی و ترایفل با کاسترد و پان اسپانیا و اوریو ترایفل از انواع دسرهای مناسب برای پذیرایی از مهمان ها به شمار می روند و اگر شما به تهیه دسرهای مختلف علاقه مند هستید بهتر است از تهیه این دسرهای بی نظیر غافل نشوید.

دسر اوریو ترایفل

مواد لازم

  • پنیر خامه ای : ۱۰۰ گرم
  • بیسکویت اوریو : ۲۴۰ گرم
  • شکلات مخصوص آشپزی نیمه شیرین و ذوب شده : ۱۰۰ گرم

طرز تهیه ترایفل اوریو در منزل

برای تهیه این نوع دسر ابتدا ۹ عدد بیسکویت اوریو را له کنید برای اینکه بیسکویت ها بهتر خرد شوند می توانید آن ها را درون مخلوط کن بریزید سپس بیسکویت های خرد شده را در مکانی مناسب قرار دهید. ۳۶ عدد باقی مانده از بیسکویت ها را نیز خرد کنید و آن ها را درون ظرفی مناسب بریزید سپس پنیر خامه ای را به بیسکویت های خرد شده بیفزایید و آن ها را آنقدر هم بزنید تا با یکدیگر ترکیب شوند.

روش تهیه دسر اوریو ترایفل

در این مرحله از طرز تهیه اوریو ترایفل از مخلوط بیسکویت و پنیر خامه ای به اندازه توپ هایی گرد به قطر ۲.۵ سانت درست کنید سپس توپ ها را به شکلات نیمه شیرین و ذوب شده آغشته کنید و توپک ها را روی کاغذ روغنی قرار دهید. از خرده های بیسکویت روی دسر اوریو ترایفل بپاشید و به کمک شکلات رنگی یا شکلات سفید ذوب شده که رنگ خوراکی به آن افزوده اید این دسر بی نظیر را تزیین نمایید.

روش تهیه اوریو ترایفل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اوریو ترایفل های آماده شده را به مدت ۶۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا سفت شوند سپس این دسر خوشمزه را بعد از مدت زمان ذکر شده از درون یخچال بیرون آورید و در ظرفی مناسب برای سرو قرار دهید.

طرز تهیه دسر اوریو ترایفل

در این مطلب با روش تهیه دسر اوریو ترایفل در خدمت شما عزیزان کدبانوهای عزیز بودیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید دسری خوش طعم را در منزل تهیه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *