دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس نامزدی جدید با طرح های جذاب و فوق العاده

  • ندا خوشرو
  • ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

جشن نامزدی و عقد کنان یکی از به یاد ماندنی ترین مراسم ها برای هر خانمی است بنابراین باید برای چنین مراسم باشکوهی خانم ها بهترین مدل لباس را انتخاب نمایند. در تصاویر این مطلب انواع مدل لباس نامزدی جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

پیراهن های نامزدی یکی از انواع لباس هایی است که خانم ها از آن برای مراسم عقد کنان خود استفاده می کنند بهتر است لباس نامزدی خود را با طرح های خاص و منحصر به فرد انتخاب نمایید و هم چنین در مجلس نامزدی باید طرح و مدل لباس شما با بقیه مهمان ها متفاوت باشد. در این بخش از لباس عروس مجله آرگا مدل لباس نامزدی را ملاحظه خواهید کرد.

لباس نامزدی و مدل لباس حنابندان از انواع لباس هایی هستند که خانم ها برای جشن های خاص از آن استفاده می کنند. در این مطلب انواع متنوع مدل لباس نامزدی شیک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم شما می توانید با الگوبرداری از این مدل های جذاب برترین مدل لباس نامزدی را برای جشن نامزدی تان انتخاب نمایید.

لباس نامزدی گیپور دار قرمز

عکس های انواع مدل لباس نامزدی جدید

همخوانی و مطابقت رنگ لباس نامزدی با چهره شما یکی از مهم ترین نکاتی است که باید نسبت به آن حساسیت لازم را به خرج دهید برخی از خانم ها ترجیح می دهند رنگ لباس نامزدی خود را با توجه به رنگ سال انتخاب نمایند ولی متداول ترین رنگ ها برای لباس نامزدی رنگ هایی نظیر صورتی و آبی و یاسی و گلبهی و بنفش و قرمز آبی نفتی و سبز می باشند. بهتر است از لباس ها با رنگ سفید و نباتی برای جشن نامزدی خود اجتناب کنید زیرا این رنگ ها بیشتر برای لباس عروس مناسب هستند.

لباس نامزدی با طرح بلند مدل لباس نامزدی با رنگ بنفش لباس نامزدی زیبا لباس نامزدی با طرحی متفاوت

بعد از انتخاب رنگ لباس خود می توانید مدل و طرح لباس نامزدی را انتخاب کنید یکی از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب طرح لباس نامزدی توجه به فرم اندام است و شما باید با توجه به شرایط جشن خود و اندام تان مناسب ترین مدل لباس نامزدی را انتخاب نمایید. یکی از مناسب ترین ایده ها برای انتخاب طرح لباس نامزدی پیراهن های زیبا و مجلسی هستند ولی اگر شما ترجیح می دهید با ظاهری رسمی در جشن نامزدی خود ظاهر شوید کت و دامن می تواند ایده خوبی برای انتخاب شما باشد.

لباس نازمزدی زیبا و جدید مدل لباس نامزدی مدل لباس نامزدی با طراحی مدرن لباس نامزدی با طرحی متفاوت مدل لباس نامزدی گیپور
بهتر است مدل لباستان را به گونه ای انتخاب نمایید که ایراد های اندام شما دیده نشوند از پوشیدن لباس های تنگ و خیلی گشاد در جشن نامزدی خود داری کنید زیرا لباس های گشاد باعث می شوند اندام شما نامتناسب به نظر برسد و لباس های تنگ موجب ناراحتی شما در جشن می شوند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل لباس نامزدی جدید و بلند مدل لباس نامزدی با طرحی متفاوت لباس نامزدی دنباله دارNew espousal dress model (16)New espousal dress model (17)مدل لباس نامزدی جدید گیپور دار

اگر قد شما کوتاه است می توانید از انواع مدل های لباس نامزدی جدید با کمر افتاده استفاده کنید زیرا این مدل لباس ها باعث می شوند قد شما بلند تر از حد معمول به نظر برسد. لباس های پرنسسی برای خانم ها با قد کوتاه و چاق ایده بسیار خوبی است. و اگر قد شما بلند است می توانید از انواع پیراهن های پف دار استفاده نمایید.

مدل لباس نامزدی شیک و مدرن لباس نامزدی قرمز لباس نامزدی پرنسسی لباس نامزدی با طرحی متفاوت و جدید
و در پایان بهتر است که با توجه به لباس عروسی تان کوتاهی و بلندی لباس نامزدی خود انتخاب نمایید. اگر ترجیح می دهید در جشن عروسی خود لباس عروس دنباله داری را بپوشید بهتر است لباس نامزدیتان را کوتاه انتخاب نمایید.

مدل لباس نامزدی جدید دنباله دارلباس نامزدی شیک لباس نامزدی کوتاه لباس نامزدی کوتاه New espousal dress model (18)مدل لباس نامزدی زیبا لباس نامزدی زیبا و کوتاه لباس نامزدی کار شده لباس نامزدی با دنباله بلند

بعد از انتخاب طرح و رنگ لباس نامزدی کفش مجلسی مناسبی را که با رنگ لباس شما همخوانی دارد انتخاب نمایید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. زیباترین مدل لباس نامزدی جدید را در تصاویر این بخش مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده طرح های بیشتر لباس های نامزدی به بخش لباس نامزدی مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *