دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس پدر شدن حمید عسگری خواننده پاپ ایران

  • یلدا محمدی
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

پست اینستاگرامی حمید عسگری در رابطه با پدر شدنش و عکس جدید حمید عسگری با نوزاد تازه متولد شده اش را در این مطلب مشاهده فرمایید و از دیدن این عکس زیبا لذت ببرید.

خبر پدر شدن حمید عسگری یکی از خبرهای خوب و شیرینی است که این روزها در دنیای مجازی دست به دست می چرخد. حمید عسگری خواننده جوان و توانای کشورمان، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، بهترین روز زندگی خود را مربوط به تولد فرزندش دانست. در این مطلب قصد داریم ضمن ارائه پست اینستاگرامی وی به انتشار عکسی از کودک حمید عسگری بپردازیم. در ادامه با مشاهده این عکس زیبا و دیدنی همراه ما باشید.

پدر شدن حمید عسگری و بهترین روز زندگی وی :

حمید عسگری خواننده پاپ کشورمان متولد مهرماه سال 1357 در شیراز است که هم اکنون ساکن تهران می باشد. البته وی علاوه بر خوانندگی به فعالیت های دیگری از جمله، ترانه سرایی، آهنگسزی و بازیگری نیز مشغول است که توانایی های خود را در هر یک از هنرها به خوبی نشان داده است. وی با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر پدر شدنش را اعلام نمود و عضو جدید خانواده، کارن عسگری را معرفی نمود. که در ادامه عکس پدر شدن حمید عسگری و تصویر نوزاد تازه متولد شده وی را مشاهده می فرمایید.

پدر شدن حمید عسگری

امیدواریم از مشاهده عکس زیبا و دیدنی حمید عسگری و پسرش لذت برده باشید. برای این خواننده محبوب و عزیز و فرزند وی آرزوی کامیابی و موفقیت روز افزون داریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *