دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل سارافون گلدار و شیک مناسب مهمانی ها و دورهمی ها

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل سارافون گلدار با جدیدترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم ها و دختران در رده سنی مختلف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

سارافون از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها به شمار می رود که در انواع مدل های طرح دار یا ساده موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها سارافون با تن پوشی مناسب و رنگی جذاب را برای پوشیدن انتخاب نمایید. 

مدل سارافون گلدار با جدیدترین و زیباترین طرح ها

برای دوخت سارافون از پارچه ها با جنس مختلف نظیر حریر و ریون و نخی و … استفاده می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و نیازتان از بین آن ها سارافونی زیبا را انتخاب کنید.

سارافون گلدار

طرح های سارافون گلدار

سارافون از انواع لباس هایی که اگر طرح و رنگ آن بدرستی انتخاب شود و علاوه بر این شما می توانید آن را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست کنید شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

سارافون گلدار در انواع طرح ها با گل های ریز و درشت موجود می باشد و اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است سارافون با گل های ریز را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین سارافون هایی که دارای گل های درشت می باشند برای خانم ها با فرم اندام لاغر یا متناسب انتخابی مناسب به شمار می روند.

سارافون طرحدار در انواع مدل های بلند و کوتاه دوخته می شود که سارافون های کوتاه برای خانم ها با هر اندازه قدی مناسب است و خانم های قد بلند و خانم هایی که دارای قدی متناسب هستند می توانند از سارافون های بلند استفاده نمایند همچنین انتخاب رنگی مناسب برای سارافون از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اغلب برای دوخت سارافون های طرحدار و گلدار از پارچه های رنگارنگ استفاده می شود.

سارافون دخترانه طرحدار سارافون شیک دخترانه سارافون شیک و گلدار سارافون زیبا و گلدار سارافون زیبا سارافون زیبا و گلدار سارافون زیبا سارافون شیک طرح سارافون شیک سارافون گلدار رنگ روشن

  •  آرون گروپس

 

اگر شما تمایل دارید از سارافون طرحدار در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است طرح و رنگ سایر لباس هایتان را ساده انتخاب نمایید همچنین می توانید رنگ زیرسارافونی و سایر لباس هایتان را با توجه به رنگ پس زمینه سارافون انتخاب کنید.

سارافون های گلدار به صورت طرح های سارافون مجلسی و سارافون راحتی دوخته می شوند و شما می توانید از این نوع سارافون ها برای حضور در مهمانی های کوچک و دورهمی های خانوادگی استفاده نمایید و اگر تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ اکسسوری هایتان نیز حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

در برخی از طرح های کت سارافون نیز برای دوخت سارافون از پارچه ها با طرح گل استفاده می شود که در این صورت طرح کتی که قرار است از روی سارافون پوشیده شود به صورت ساده انتخاب می شود.

سارافون زنانه سارافون شیک و گلدار سارافون زنانه شیک سارافون شیک و خاص سارافون شیک و طرحدار سارافون گلدار شیک و جذاب سارافون زنانه سارافون شیک و جذاب سارافون گلدار

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع سارافون گلدار با طرح هایی زیبا و متفاوت را جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سارافونی خوشرنگ و با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *