دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های جشن تولد محسن تنابنده با حضور همسرش

  • یلدا محمدی
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

در این مطلب قصد داریم به ارائه جدیدترین عکس های جشن تولد محسن تنابنده با حضور همسرش بپردازیم که مطمئنا مشاهده این عکس های دونفره زیبا و جالب برای شما نیز قابل توجه و جذاب خواهد بود.

محسن تنابنده متولد 26 فروردین 1354 است که جشن تولد محسن تنابنده امسال با حضور همسرش برگزار شد. همانطور که می دانید وی در سال 94 با خانم روشنک ازدواج نمود و ماه عسل را خود را در نوروز 95 به جزایر موریس سفر نمود. در ادامه با جدیدترین عکس های محسن  تنابنده و همسرش در سالروز تولدش آشنا می شوید که مشاهده این عکس های زیبا خالی از لطف نیست. تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

عکس جدید و دیدنی تولد محسن تنابنده :

در روز 26 فروردین ماه سال جاری جشن تولد بازیگر حوب کشورمان، محسن تنابنده با حضور همسرش برگزار گردید، این اولین جشن تولد محسن تنابنده بعد از ازدواجش است که وی با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی اش از همسرش به همین بهانه قدردانی نمود. در ادامه تصویر منتشر شده توسط محسن تنابنده در روز تولدش را مشاهده می فرمایید.

عکس جشن تولد محسن تنابنده

برای این بازیگر محبوب و با استعداد و همسرش آرزوی موفقیت و کامیابی داریم و ایمدواریم بعد از این نیز شاهد نقش آفرینی های محسن تنابنده در نقش ها و کارکترهای متفاوت و دوست داشتنی باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *