دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کرم بورسین هنرپیشه محبوب ترکیه ای + عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی کرم بورسین یکی از بازیگران معروف ترک را مطالع کرده و بیشتر با زندگی هنری و حرفه ای، و شخصی وی آشنا خواهید شد، امیدواریم مود توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

کرم بورسین یکی از هنرپیشگان موفق و محبوب ترکیه می باشد که با نقش آفرینی در آثار زیادی توانست موفقیت های چشمگیری بدست آورد، که این موفقیت موجب محبوبیت و شهرت وی شد، شهرت محدود به مرزهای کشور خود نیست و طیف گسترده تری را در بر می گیرد. او دارای ۱۷۹ سانتی متر قد است.

کرم بورسین هنرپیشه تلویزیون و سینمای کشور ترکیه که یکی از بازیگران موفق و مطرح ترک است در سریال «در انتظار سریال آفتاب» ایفای نقش نمود، زندگینامه جذاب و خواندنی این بازیگر را در این مطلب از آرگا مطالعه نمایید.

شرح زندگی کرم بورسین بازیگر موفق و محبوب ترکی

بیوگرافی کرم بورسین

کرم بورسین هنرپیشه تلویزیون و سینمای ترکیه می باشد که در ۱۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ در استانبول تولد یافت، او تنها دارای یک خواهر به اسم ملیس یورسین است، پدر وی مدیر ارشد و مهندس شرکت نفتی بین المللی بوده و مادر او هم خانه دار می باشد. که به همین دلیل شغل پدر، آنها مهاجرت های زیادی نموده و در مکان های مختلفی زندگی نموده اند، وقتی کرم ۱۰ ساله بود از کشور ترکیه به کشور اسکاتلند رفته و پس از آن راهی اندونزی گردیدند، در سن ۱۲ سالگی او، خانواده اش برای سکونت و زندگی به آمریکا رفتند.

زندگینامه کرم بورسین و روابط عاشقانه وی

 کرم بورسین و تحصیل وی

کرم بورسین در رشته ی ارتباطات و بازاریابی از کالج امرسون واقع در آمریکا تحصیل کرده و مدرک گرفته است، بورسین به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت همزمان با تحصیل در دانشگاه، دوره های بازیگری را نیز می گذراند و درس های هنرپیشگی را نیز فرا می گرفت. او فعالیت خود را از تئاتر آغاز نمود، وی در یکی از مسابقه های برگزار شده در دبیرستان، واقع در ایالات متحده به عنوان بهترین بازیگر تئاتر شناخته و انتخاب گردید.

کرم مدتی را به رانندگی مشغول بود، همچنین او مدتی را به عنوان مدل در تبلیغات تجاری کمپانی «لاین» حضور داشت.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه کرم بورسین بازیگر مشهور و متفاوت ترکیه ای

ورود به دنیای بازیگری و نخستین تجربه حرفه ای کرم بورسین

این بازیگر موفق ترک زمانی که ۱۹ سال داشت، نقش های کوتاهی در فیلم سه شنبه «Thursday» و فیلم توت فرنگی ملخولی«Strawberry melancholy» داشت که موفق نبود و نتوانست توجه ای را به خود جلب نماید.

بورسین سرانجام در ۲۳ سالگی با بازی در فیلم تلویزیونی«sharktous» نخستین بازی خود را به صورت حرفه ای رقم زد،

در نهایت سال ۲۰۱۰ در ۲۳ سالگی با فیلم تلویزیونی Sharktopus اولین تجربه حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد و با بازی در سریال «در انتظار آفتاب» شهرت زیادی بدست آورد، از بازیگران این سریال علاوه بر بورسین می توان به هانده دوغان دمیر، اسماعیل اگ ساسماز، یاگمور تنریسوسین اشاره نمود.

یکی از افتخارات کرم بورسین که می توان به آن اشاره نمود، دریافت جایزه بهترین بازیگ بین المللی سئول می باشد.

آشنایی با بیوگرافی کرم بورسین بازیگر معروف ترکیه ای

بیوگرافی کرم بورسین و روابط عاشقانه

کرم بورسین در سن ۲۸ سالگی یعنی در سال ۲۰۱۵ با یکی دیگر از بازیگران مشهور ترکیه به نام سرنای ساریکایا (۲۴ ساله) که در تبلیغات ماوی همبازی او بود، رابطه ی عاشقانه ای را آغاز نمود و این رابطه به ازدواج ختم شد، این رابطه به مدت ۴ سال ادامه داشت تا اینکه سرانجام پس از این مدت به دلیل نداشتن تفاهم در سال ۲۰۱۹ میلادی از یکدیگر جدا گردیدند. سرنای پس از این جدایی با جم بیلماز آشنا شده و رابطه عاشقانه ای را آغاز نموده است.

آشنایی با شرح زندگی کرم بورسین بازیگر موفق و محبوب ترکیه ای

کرم بورسین در یکی از لایوهای اینستاگرامی خویش در سال ۲۰۲۰ میلادی از یک لیوان آب که بر روی آن حرف «D» بود، بهره برد که زمینه ساز و آغازگر شایعاتی در مورد رابطه او با دمت ازدمیر گردید، بورسین در واکنش به این شایعات همراه با خنده تکذیب نمود و تمام آنها شایعه دانست. دمت ازدمیر در سال ۲۰۱۹ با جان یامان پس از یک رابطه عاشقانه نامزد شدند.

آشنایی با بیوگرافی کرم بورسین بازیگر موفق و مشهور

هانده آرچل یکی دیگر از بازیگان محبوب و معروف ترکیه ای است که به مدت چند ماه شایعاتی در مورد ارتباط بورسین با این بازیگر خوش چهره ترکی همه جا را پر کرد، هانده و کرم تصاویری را از خودشان دو نفر در شبکه های اجتماعی انتشار دادند که همین موضوع این شایعات را تحکیم می بخشید.

شرح زندگی کرم بورسین و همسر وی سارنای

علاقه مندی های بورسین و ترک اعتیاد به الکل

بورسین اخبار سینمای هالیوودی را دنبال می کند و در این میان به «دنیل دی لوییس» علاقه مند است، در رابطه با مصرف الکل این بازیگر موفق گفته می شود که وی در سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام نمود که دیگر الکل را کنار گذاشته و الکل نمی خورد، همچنین این هنرپیشه جوان و محبوب بیان داشته می خواهد در خلوت خود بیشتر به مناجات و عبادت بپردازد.

آشنایی با بیوگرافی کرم بورسین بازیگر محبوب و معروف

گفته های بورسین در مورد «عشق»

این هنرپیشه موفق و معروف ترکیه ای در رابطه با عشق بیانی زیبا دارد، او می گوید:

«به نظرم عشق خیلی چیزها را در انسان بیدار می کند! عشق منبع عالی و الهام بخش است که باعث می شود کارهایی را انجام دهیم که انجام نمی دادید.

آنچه را می گویید که قبلا نمی گفتید و سعی می کنید برای بزرگ شدن عشق همیشه بهترین باشید و این اتفاقات تصادفی نییست.

قرن هاست که شعر و رمان های زیادی به لطف عشق سروده و نوشته اند.»

آشنایی با بیوگرافی کرم بورسین بازیگر موفق و محبوب ترکیه ای

اینستاگرام کرم بورسین بازیگر مشهور

آقای بورسین در اینستاگرام دارای صفحه شخصی «instagram.com/thebusin» است که شما علاقه مندان می توانید از این طریق با وی در ارتباط باشید.

آثار هنری کرم بورسین

فیلم های سینمایی

  • «فیلم روزار مرد» «Rozar mard»
  • «پنج شنبه» «Thersday»
  • «معمار» «The Architec»
  • «کیلیان» «Kilian»
  • «کاخ لعنتی» «Palace of the damned»
  • «sharktous»

سریال

  • «در انتظار آفتاب» «Gunesi Beklerken»

زندگینامه کرم بورسین بازیگر توانا و بااستعداد ترکی

در این مطلب با بیوگرافی کرم بورسین آشنا شدید، وی بازیگر سریال مشهور ترکی به نام «در انتظار آفتاب» است که شهرت زیادی را نیز برای وی فراهم آورد، امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *