دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ست لباس برای مراسم ختم و مراسم عزاداری برای خانم ها و آقایان

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های ست لباس برای مراسم ختم جلب کردیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مراسم ختم هیجان انگیز و جذاب نیست که برای شرکت در این مراسم دنبال لباسی خاص باشید تا بپوشید ولی بهتر است در این مراسم ظاهری آراسته و در عین حال ساده داشته باشید تا احترام مراسم را حفظ کنید.

ست لباس برای مراسم ختم مخصوص افراد خوش سلیقه

لباس هایی که برای مراسم ختم طراحی می شوند در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

ست لباس مشکی برای مراسم ختم

ست لباس زنانه برای مراسم عزاداری

مراسم عزاداری جزء مراسم های رسمی به شمار می رود از این رو بهتر است شما لباس هایی رسمی را برای شرکت در این مراسم بپوشید همچنین استفاده از ست لباس اسپرت برای حضور در مراسم عزاداری مناسب نمی باشد و در این مراسم نباید از رنگ های جیغ و روشن استفاده کنید همچنین استفاده از اکسسوری های غیر معقول برای حضور در مراسم عزاداری انتخابی مناسب به شمار نمی روند.

مشکی و رنگ های تیره از انواع رنگ های مناسب برای انتخاب رنگ لباس های مخصوص عزاداری می باشند توجه داشته باشید علاوه بر لباس های مشکی برای حضور در مراسم ختم می توانید از لباس های تیره نظیر سرمه ای و خاکستری تیره و … استفاده نمایید.

خانم ها برای حضور در مراسم ختم می توانند مانتوی مشکی بلند یا مانتویی که دارای قدی متوسط است را برای پوشیدن انتخاب نمایند همچنین پوشیدن مانتوها و لباس های تنگ و خیلی کوتاه برای حضور در مراسم ختم انتخابی مناسب نمی باشد.

مانتوی مشکی برای مراسم ختم مانتو شلوار مشکی برای مراسم ختم مانتوی مشکی برای مراسم ختم ست لباس زنانه مشکی ست لباس مخصوص مراسم ختم ست مانتو شلوار برای مراسم ختم ست لباس برای مراسم ختم لباس دخترانه برای مراسم عزاداری مدل لباس مشکی برای مراسم ختم مانتو بلند مشکی برای مراسم ختم ست لباس زنانه برای مراسم ختم

  •  آرون گروپس

ست لباس مردانه برای مراسم عزاداری

آقایان نیز برای حضور در مراسم عزاداری باید از ست لباس مردانه مناسبی استفاده نمایند تا ظاهر آن ها آراسته و مرتب به نظر برسد.

پیراهن ها ساده و رسمی با رنگ های تیره نظر سرمه ای و مشکی و طوسی تیره و … برای حضور در مراسم ختم انتخابی مناسب می باشند همچنین بهتر است شما رنگ شلوار و سایر اکسسوری های خود را از بین رنگ های تیره تر انتخاب نمایید.

پوشیدن شلوار جین و پیراهن آستین کوتاه و تیشرت برای شرکت در مراسم عزاداری انتخابی مناسب نمی باشد همچنین بهتر است آقایان از اکسسوری های خاص و متفاوت استفاده نکنند و طرح و رنگ اکسسوری های مورد استفاده خود را ساده انتخاب نمایند.

ست لباس برای مراسم عزاداری مدل ست لباس برای مراسم ختم ست لباس مشکی مردانه ست لباس مردانه ست لباس زیبا برای مراسم ختم لباس مردانه مشکی ست لباس مشکی ست لباس مردانه رنگ تیره ست لباس مشکی و شیک ست لباس رسمی برای مراسم ختم ست لباس مردانه زیبا ست لباس مشکی برای مراسم ختم ست لباس برای مراسم ختم

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع ست لباس برای مراسم ختم آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی مناسب برای پوشیدن در مراسم عزاداری انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *