دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو براق با انواع طراحی خاص زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل مانتو براق جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک را برای خود انتخاب نمایید.

مانتوی براق از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب در بین برخی از خانم ها به شمار می رود و شما می توانید از این طرح مانتو در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو براق زنانه و دخترانه

مانتوی براق در انواع طرح های مانتوی مجلسی و مانتوی اسپرت و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها مانتویی مناسب را انتخاب نمایید.

مانتوی زیبا براق

طرح مانتوی براق شیک و خاص

مانتو براق برای خانم ها با فرم اندام متناسب یا لاغر انتخابی مناسب می باشد و اگر شما دارای اندامی چاق می باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نکنید زیرا فرم اندام شما چاق و درشت تر به نظر می رسد.

مانتوی براق به صورت کوتاه و بلند دوخته می شود که مانتو کوتاه برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری ایده آل و جذاب داشته باشند انتخابی مناسب می باشد همچنین مانتوی براق بلند نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری آراسته و پوشیده داشته باشند مناسب تر می باشد.

مانتو کوتاه براق مانتو مشکی براق مانتو زیبا براق مانتوی دخترانه براق مانتو مجلسی براق مانتوی کوتاه براق مانتو رنگ تیره براق مانتو جلوباز براق مانتو براق زنانه

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی براق از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مانتوی براق در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما رنگ مانتو را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. مانتویرنگ روشن برای خانم هایی که لاغر هستند مناسب می باشد و اگر شما اندامی چاق و درشت دارید بهتر است در صورت تمایل به پوشیدن مانتوی براق مانتویی را انتخاب کنید که دارای رنگی تیره می باشد.

  •  آرون گروپس

این طرح مانتوها به صورت جلوباز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید مانتوتان جلوباز باشد بهتر است در انتخاب زیرمانتویی و طرح و رنگ سایر اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید. توجه داشته باشید که به دلیل اینکه مانتوی براق دارای رنگی خاص می باشد بهتر است در انتخاب طرح و رنگ سایر اکسسوری ها و لباس هایتان توجه لازم را داشته باشید و سایر لباس های خود را ساده تر انتخاب نمایید.

این طرح مانتو برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب می باشد و بهتر است شما از این طرح مانتو برای حضور در مهمانی ها و مجالس رسمی یا کوچک استفاده نمایید.

مدل مانتو براق و جدید مانتو رنگ روشن براق مانتو طوسی مانتوی کوتاه براق مانتو شیک براق مانتو بلند براق مانتو سبز براق مانتوی مجلسی براق مانتو مشکی براق مانتو براق

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتو براق جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی شیک و با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *