دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آکین آکینوزو و نکاتی جالب از زندگی این هنرمند ترک

  • محدثه خاکشور
  • ۹ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند به هنر و هنرمندان با بیوگرافی آکین آکینوزو از جمله هنرپیشگان موفق و مطرح ترکیه ای آشنا می گردید، امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

آکین آکینوزو هنرپیشه ترکیه ای می باشد که در سریال تلویزیونی «هرجایی» در نقش «میران» مقابل دوربین رفت، او با بازی در این فیلم توانست از شهرت و محبوبیت بالایی به ویژه در ترکیه، و البته برخی دیگر از کشورها از جمله ایران برخوردار گردد، این بازیگر مطرح و موفق جوان دارای ویژگی های ظاهری از جمله ۱۸۰ سانتی متر قد، ۷۶ کیلوگرم وزن و همچنین چشم هایی به رنگ قهوه ای می باشد.

بیوگرافی آکین آکینوزو بازیگر ترکیه ای معروف

آکین آکینوزو در ۲۲ سپتامبر سال ۱۹۹۰ در آنکارا تولد یافت، پدر و مادر وی تامر و اوزلم آکینوزو نیز از چهره های هنری شناخته شده در کشور ترکیه می باشند که در واقع آکین در خانواده ای آشنا با هنر و فیلم و بازیگری پرورش یافت، قابل ذکر است عموی اول او لقب دار «پدر مستندهای ترکیه» و پدربزرگ وی از جمله مجری های پیشکسوت و معروف ترکیه محسوب می گردد، آکین تک فرزند خانواده می باشد.

بیوگرافی آکین آکینوزو بازیگر جوان و توانای کشور ترکیه

این بازیگر مطرح تا پیش از ۱۷ سالگی در دبیرستان «TED» واقع در شهر آنکارا مشغول به تحصیل بود، سپس کشور را ترک نموده و به آمریکا سفر نمود و به مدت ۶ سال مشغول به تحصیل در رشته ریاضیات کاربردی در دانشگاه کالیفرنیا – برکلی گردید. اما بعد از پایان تحصیل قصد کرد که کار و هنر مادر خود را در پیش بگیرد، آکین در سن ۲۳ سالگی وارد دنیای بازیگری شد و پنج سریال بازی کرد که پنجمین سریال وی « هرجایی» یا «بی وفا» بود که موجب به شهرت رسیدن  فراوان او شد.

زندگینامه آکین آکینوزو هنرپیشه محبوب و مطرح تلویزیون ترکیه

هنرنمایی های آکین آکینوزو

این بازیگر معروف و هنرمند ترکیه ای برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ در مجموعه «ماه پیکر» در نقش مکمل ایوان علی مقابل دوربین رفت، این مجموعه ی مطرح ادامه ای از سریال محبوب و مشهور «حریم سلطان» می باشد که بازتاب خوبی در میان مردم داشت و هنرپیشگان مطرحی از جمله برن سات، اکین کوچ، کادیر دوغلو، نورگل یشیلچای و … در آن نقش آفرینی نموده اند.

آکین در سال ۲۰۱۶ در مجموعه ی «دوستان خوب» در نقش یونس چاغلایان همراه هنرپیشگانی مانند ملیسا اوزون، سو کوتلو، ادریس نبی تاشکان ایفای نقش کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

از دیگر فعالیت های او به عنوان بازیگر می توان به حضور او در سریال «خانواده اصلان» در نقش مراد اصلان بی اشاره نمود که نخستین تجربه ی او به عنوان نقش اول یود. این سریال که شهرت زیادی برای وی به همراه داشت تا سال ۲۰۱۸ پخش می شد. همبازی او در این سریال بورجو اوزبرک بود.

چهارمین نقش آفرینی وی در بخش سریال مربوط به نقش آفرینی او در سریال تاریخی «پایتخت:عبدالحمید» در سال ۲۰۱۷ بود که در این مجموعه در نقش عمر مقابل دوربین رفت، این سریال که با نام دیگر « آخرین امپراطور» نیز معروف است به شرح اتفاقات سی و چهارمین پادشاه عثمانی به ایم «عبدل حمید دوم» را نمایش می کشد، و آکین آکینوزو در این سریال تاریخی در نقش جوانی از مردم عادی را بازی می کند که جان پادشاه را در حالی که قصد دشاته است خودکشی کند، نجات می دهد و از جمله اشخاص مهم و مورد اعتماد پادشاه می گردد.

آشنایی با شرح زندگی آکین آکینوزو هنرپیشه موفق و مطرح تلویزیونی ترکیه

سریال معروف«هرجایی» یا «بی وفا»

و در پنجمین فعالیت خود به بازی در سریال معروف و محبوب «هرجایی» در سال ۲۰۱۹ مشغول شد؛ او در این سریال با ایفای نقش «میران اصلان» مقابل دوربین رفت و شهرت و محبوبیت زیادی را از آن خود نمود، او توانست با بازی در این سریال از جایزه و افتخارات زیادی برخوردار گردد.

آکین آکینوزو با بازی فوق العاده و منحصر به فرد خود در سریال «هرجایی» توانست جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال های دراماتیک در جشن اهدای جایزه های انجمن روزنامه نگاران مجله را از آن خود نماید، همچنین همبازی او در این سریال به نام « ابرو شاهین» جایزه بهترین زوج تلویزیونی را دریافت نماید.

این سریال معروف به نام «هرجایی» با نام دیگر « بی وفا» نیز در میان برخی از علاقه مندان به سریال نامیده می شود، یکی از سریال های فوق العاده مشهور و محبوب است که پیج رسمی آن در اینستاگرام فقط در طول ۵ هفته به یک میلیون دنبال کننده رسید و دارای رکورد گردید.

آشنایی با شرح زندگی آکین آکینوزو بازیگر سریال های تلویزیونی

علاقه مندی و تفریحات او

در بیوگرافی آکین آکینوزو بازیگر محبوب ترکیه ای می خوانید که دارای سبک غذایی گیاهخواری است؛ هرچند در رژیم غذایی وی میل کردن ماهی مجاز است. وی به زبان انگلیسی تسلط داشته و مطالعه و نیز فیتنس از جمله تفنن های او به شمار می رود.

ورزش به خصوص بوکس را دوست دارد، گفتنی است آکین آکینوزو دارای سگی خانگی بانمک به اسم «آرچی» می باشد که اتفاق گاها تصویری از آن در پیج خود می گذارد.

آشنایی با زندگینامه آکین آکینوزو بازیگر سریال بی وفا

زندگی شخصی آکین آکینوزو

این بازیگر در مدتی که در آمریکا به سر می برد با سندرا پستمالچیان وارد یک رابطه عاطفی طولانی مدت شد که بر اساس بعضی از خبرها و مستندات از سندرا هنگام سفر به کشور فرانسه از سندرا خواستگاری نموده است.

آشنایی با زندگینامه آکین آکینوزو بازیگر سریال آخرین سلطان

رابطه عاشقانه ابرو شاهین و آکین آکینوزو شایعه یا واقعیت

در سریال «هرجایی» آکین آکینوزو که ایفاگر نقش «میران اصلان بی» است، همبازی وی ابرو شاهین در نقش «ریان شاداوغلو» زن اصلی این مجموعه می باشد، در سال ۲۰۱۸ شایعه هایی مبتنی بر وجود رابطه عاطفی میان ابرو شاهین و تولگا ساریتاش انتشار یافت که از سوی ابرو این شایعه ها رد شد؛ در حال حاضر ابرو مجرد می باشد.

بیوگرافی آکین آکینوزو بازیگر ترکیه ای و روابط عاطفی با ابرو شاهین

و اما ملاک انتخاب ابرو شاهین برای مرد مورد علاقه ی خود، طبق مصاحبه ای که انجام شد باهوش بودن مرد می باشد، این روزها که ابرو شاهین با همبازی خود «آکین آکینوزو» مرد باهوش ایده آل وی زیاد دیده می گردند و همچنین سفرهایی نیز به همراه یکدیگر داشته اند، شایعه داشتن رابطه ی عاشقانه میان این دو قوت می گیرد.

آشنایی با بیوگرافی آکین آکینوزو بازیگر ترکیه ای

در این مطلب آرگا، شما عزیزان را با بیوگرافی آکین آکینوزو یکی از بازیگران ترکیه ای مطرح و محبوب که اخیرا در سریال «هرجایی» به ایفای نقش پرداخته است، آشنا کرده است، امیدواریم مورد توجه شما واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *