دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آموزش نصب و حذف نرم افزار روی اپل واچ در چند مرحله ساده

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مقاله شما را با روش نصب نرم افزار بر روی ساعت های هوشمند آشنا می کنیم و در انتها روش حذف هر آپ را به شما خواهیم گفت. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با حذف و نصب برنامه روی ساعت های هوشمند آشنا شوید.

ساعت های هوشمند یکی از وسایلی هستند که ممکن است هر فردی به آن نیاز داشته باشد زیرا حمل این ساعت ها راحت تر از گوشی های هوشمند و سنگین می باشد و شما می توانید در هر مکانی تمام برنامه های گوشی خود را روی مچ دستتان ببینید. امروزه مردم از یک ساعت انتظارات بسیار بالاتری دارند و می خواهند علاوه بر نشان دادن ساعت بسیاری از کار های خود را روی ساعت انجام بدهند که ساعت های هوشمند این کار را برای آن ها انجام می دهد و می تواند تا حدودی انتظارات بسیاری از افراد را بر آورده کند. باید بدانید که این ساعت های هوشمند می توانند اپلیکیشن های بسیار زیادی را روی خود داشته باشند و در صورتی که نیازمند اپلیکیشن های جدید می باشید می توانید آن ها را روی ساعت خود نصب کنید و از کار آیی این ساعت ها لذت ببرید.

نحوه نصب برنامه روی ساعت های هوشمند

نصب نرم افزار روی اپل واچ

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که از اسمارت واچ ها استفاده می کنید و می خواهید نرم افزاری را روی این ساعت ها نصب کنید ولی درباره این کار اطلاعات کمی دارید در ادامه این مطلب شما را با نصب نرم افزار روی اپل واچ آشنا می کنیم.

روش نصب

در نظر داشته باشید که این دستور العمل هایی که در ادامه خواهیم گفت برای تمامی اپل واچ ها کاربرد دارد و شما می توانید از این روش ها برای هر نوعی از ساعت های هوشمند خود استفاده کنید.

مرحله اول

برای این که بتوانید چیزی را روی اپل واچ خود نصب کنید ابتدا باید آن را از طریق موبایل آیفون خود تنظیم کنید. این تنظیم شدن به معنای جفت شدن ساعت و گوشی می باشد. در نظر داشته باشید که تنها می توانید اپلیکیشن هایی را روی ساعت خود نصب کنید که توانایی نصب روی ساعت را داشته باشند. برای این که بدانید کدام اپلیکیشن ها می توانند روی اپل واچ فعال باشند باید در قسمت جست‌وجوی آپ استور اپل از قابلیت جست‌وجوی Apple watch app store  استفاده کنید.

مرحله دوم

پس از این که از peer  بودن دستگاه های خود اطمینان پیدا کردید مب توانید از روی اپلیکیشن ساعت در گوشی آیفونتان ضربه زده و آن را باز کنید. اگر از پیش تعیین نشده می باشد می توانید تب ساعت من را لمس کنید. یک صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید دسترسی به اپلیکیشن ها را  انتخاب کنید.  در این لیست شما تمام اپلیکیشن هایی را می بینید که می توانند بر روی ساعت هوشمند شما نصب شوند ولی شما آن ها را نصب نکرده اید. هر کدام از آپ ها را که  می خواهید می توانید دکمه Install را لمس کنید تا آپ مورد نظر برای شما نصب شود. زمانی که عملیات نصب به پایان رسید باید دکمه  Install on apple watch  را لمس کنید تا برنامه مورد نظر شما روی ساعتتان نصب شود.

  •  آرون گروپس

مشاهده اپلیکیشن ها

برای این که بتوانید اپلیکشن ها را راه اندازی کرده و آن ها را مشاهده کنید باید دکمه Digital crown را فشار بدهید تا ساعت شما بیدار شود. مجددا این دکمه را کمس کنید تا برنامه های نصب شده در ساعت را مشاهده کنید. زمانی که از این دکمه استفاده می کنید لیستی از آیکون ها رو به روی شما قرار می گیرد و شما می توانید لیست تمام برنامه های خود را در این ساعت ببینید.

مشاهده اپلیکیشن ها در اپل واچ

حذف اپلیکیشن ها در اپل واچ

باید بدانید که شما هیچ وقت نمی توانید اپلیکیشن آپ استور را درون این ساعت مشاهده کنید بلکه این کار را باید در گوشی خود انجام بدهید ولی قابلیت دیگر این ساعت ها در این است که می توانید هر اپلیکیشنی را که می خواهید از ساعت خود حذف کنید بدون این که نیازی به تلفن همراه شما باشد. برای حذف اپلیکیشن ها سه گام داریم که عبارت اند از :

  1. در بخش Install on apple watch هر برنامه ای که می خواهید حذف کنید را پیدا کنید.
  2. برای هر برنامه یک گزینه به نام Show app on apple watch وجود دارد که می توانید با کشیدن اسلایدر کنار آن به راحتی این برنامه را غیر فعال کنید و آپ مورد نظر را ساعت خود حذف کنید.
  3. باید بدانید که این برنامه بر روی گوشی شما می ماند مگر این که آن را از گوشی خود نیز حذف کنید.

نصب نرم افزار روی اپل واچ

نصب نرم افزار روی اپل واچ کار بسیار ساده ای می باشد و شما می توانید با استفاده از مراحل گفته شده آن را انجام بدهید. فقط کافی است بدانید که از کجا باید وارد شوید و چگونه این کار را انجام بدهید. ساعت های هوشمند یکی از  بر ترین ساعت ها می باشند که علاوه بر کار آیی بسیار بالا حمل و نقل بسیار راحت تری نسبت به گوشی های هوشمند دارند. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مقابل سایر مقالات آرگا را در زمینه آپشن های جذاب اپل واچ سری ۴، اپل واچ و پیشگیری از سرطان پوست و اپل واچ سری ۵  را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *