دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کدام مدل ابروها برای چشمهای ریز مناسب تر هستند؟

  • ندا خوشرو
  • ۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ابرو برای چشمهای ریز را گردآوری کردیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل ابروها اگر بدرستی انتخاب شوند باعث می شوند تا چشم ها خوش فرم و بازتر به نظر برسند همچنین ابروها قاب بسیار زیبایی را برای صورت ایجاد می کنند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل ابروی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل ابرو برای چشمهای ریز با جدیدترین متدها

هر چشمی مدل ابروی خاص خودش را دارد و بهتر است شما قبل از هر چیز ابتدا فرم چشم هایتان را بشناسید سپس مدل ابرویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید تا تغییرات مثبتی در ظاهرتان ایجاد شود. در مطالب قبلی مدل ابرو برای صورت گرد و مدل ابرو برای صورت کشیده را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل ابرو برای چشم ریز در خدمت شما خواهیم بود.

مدل ابرو برای چشمهای ریز

چه مدل ابروهایی برای چشمان ریز مناسب تر هستند؟

داشتن ابروهایی زیبا و خوش فرم آرزوی هر خانمی است و اگر ابروها دارای مدلی مناسب باشند ظاهر خانم ها جذاب تر به نظر می رسد.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مدل ابرو علاوه بر فرم چشم ها باید به فرم صورت خود نیز توجه داشته باشید تا بتوانید ابروهایتان را به روشی صحیح بردارید.

فرم چشم اغلب خانم ها ریز است و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید و تمایل دارید چشمانی درشت و خوش فرم داشته باشید بهتر است در انتخاب مدل ابروی خود دقت لازم را داشته باشید زیرا اگر مدل ابروهایتان را بدرستی انتخاب نمایید چشم هایتان درشت و جذاب تر به نظر می رسد.

ابروی کشیده ابرو برای چشم ریز مدل ابروی زیبا و شیک ابروی کشیده ابرو برای چشم کوچک ابروی مناسب برای چشمان ریز ابروی زنانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که برای چشمان ریز هر چقدر ابروها بلند و کشیده تر باشند چشم ها درشت تر به نظر می رسد از این رو بهتر است شما از قد ابروهایتان کم نکنید و ابروهایتان را به صورتی بردارید که دارای قدی کشیده باشند همچنین امروزه ابروهای پهن توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما دارای ابروهایی پرپشت هستید بهتر است به کمک این مدل ها به ابروهایتان حالت و فرم زیبایی بدهید.

بعد از برداشتن ابروها اگر قسمت هایی از آن ها خالی به نظر می رسد می توانید به کمک ریمل یا مداد ابرو این قسمت ها را پر کنید توجه داشته باشید که انتخاب مدل آرایشی مناسب برای ابروها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما علاوه بر برداشتن ابروها به کمک مدلی مناسب بتوانید ابروهایتان را به زیبایی آرایش کنید عیب های موجود در آن ها کمتر به نظر می رسد.

ابروی زیبا برای چشم ریز ابروی مناسب برای چشم های ریز مدل ابرو برای چشمان ریز ابروی زیبا ابرو برای چشم های ریز ابرو برای چشمان ریز ابروی زنانه ابروی کشیده ابرو برای چشمان ریز

در این مطلب با انواع مدل ابرو برای چشمهای ریز آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مدل ابرویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *