دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی فریبا باقری و آشنایی بیشتر با وی و همسرش + عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۶ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با بیوگرافی فریبا باقری گوینده موفق و با سابقه رادیویی، و همچنین مجری محبوب تلویزیونی بیشتر آشنا می گردید.

فریبا باقری مجری تلویزیونی و گوینده رادیویی می باشد که دو سالی است ازدواج کرده و به جرگه ی متاهلین پیوسته است، این مجری با استعداد و جوان ایرانی با یکی از خوانندگان کشورمان به اسم مصطفی گلستانیان ازدواج نموده است.

فریبا باقری مجری برنامه های تلویزیونی و گوینده بااستعداد رادیویی می باشد، وی چند سالی است که با یکی از خوانندگان کشور به اسم مصطفی گلستانیان ازدواج کرده است که همسر وی ۴ سال از او بزرگتر است.

آشنایی با شرح زندگی فریبا باقری مجری تلویزیونی

قطعا جالب است خواندن زندگینامه هنرمندان از جمله برخی از مجریان مطرح کشورمان از جمله علی ضیا مجری برنامه فرمول یک، پیمان طالبی مجری برنامه طبیب، احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید و همینطور خانم های مجری از جمله مجری جوان مژده لواسانی در برنامه کاملا دختروونه، ژیلا صادقی و صبا راد که البته به تازگی از اجرا کناره گیری نموده است. در این مطلب با بیوگرافی فریبا باقری جهت آشنایی بیشتر با این عزیز همراه آرگا باشید.

شرح زندگی فریبا باقری مجری محبوب و جوان کشورمان

بیوگرافی فریبا باقری و تحصیلات و سوابق حرفه ای او

فریبا باقری در روز ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۷۰ تولد یافته است، وی دارای لیسانس رشته ی IT می باشد که دوره ی کامل گویندگی را تحت نظر استادهایی مانند آرش دادگر، فریدون محرابی، ژاله صادقیان، ایوب آقاخانی، فاطمه آل عباس، مازیار ناظمی و بهرام ابراهیمی در باشگاه رادیویی جوان پشت سر گذاشت و برنامه های معجون، هفته نامه، جمعه ی جوونی، شور و شیون، رادیو رویش، باشگاه تعطیلات و …. را در باشگاه رادیویی جوان اجرا نموده است. علاوه بر این سوابق درخشان، سابقه اجرا در مسابقه باشگاه ۳۰ دقیقه ای ها در رادیو فصلی و برنامه راه زندگی در رادیو صدای آشنا دارد.

فریبا باقری در حال حاضر مجری برنامه «سلام تهران » می باشد که راس ساعت ۷ صبح از شبکه تهران پخش می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آشنایی با بیوگرافی فریبا باقری مجری و گوینده رادیویی

ازدواج فریبا باقری

فریبا باقری مجری موفق و جوان با همسر خواننده خود مصطفی گلستانیان در سال ۱۳۹۶ ازدواج نمودند و در شب طولانی یلدا زندگی مشترک خود را شروع نمودند.

زندگینامه فریبا باقری همسر خواننده مصطفی گلستانیان

ورود به دنیای اجرا در تلویزیون

این مجری محبوب و جوان ایرانی در زمان مشغول بودن به تحصیلات دانشگاهی، همزمان به اجرا در رادیو نیز مشغول بوده است که طبق گفته خود او کمی برایش سخت بوده است، از سال ۱۳۸۹ وارد دنیای رادیو شده که در بخش رادیو جوان فعالیت داشته و این آغاز فعالیت وی در رادیو بوده است.

اجرای برنامه موسیقی در شبکه رادیویی صبا و رادیو فصلی از دیگر فعالیت های وی می باشد که هر دو هفته یکبار پخش می گردد.

آَنایی با زندگینامه فریبا باقری مجری تلویزیونی و اما هدفمند به بازیگری

محدود بودن در پوشش

بر اساس گفته ی خانم باقری البته که از لحاظ پوشش هنگام اجرا در برنامه های تلویزیونی محدود می باشد، ولی با وجود این سعی دارد تا در مقابل دوربین دارای ظاهری مرتب باشد، لباس را بر اساس سلیقه و پسند خود انتخاب می نماید نه مارک و برندی خاص که بر روی مد باشد.

آشنایی با بیوگرافی فریبا باقری مجری برنامه ی معجون

مصطفی گلستانیان همسر وی

فریبا باقری گوینده رادیویی و مجری برنامه های تلویزیونی در سال ۱۳۹۶ با مصطفی گلستانیان، از خوانندگان جوان و بااستعداد کشورمان ازدواج نمود، مصطفی گلستانیان دارای مدرک تحصیلی لیسانس میدیریت است و در ۲۹ مهر ۱۳۶۶ تولد یافته است.

آشنایی با بیوگرافی فریبا باقری مجری و گوینده رادیویی

چند کلمه در مورد آقای گلستانیان از زبان خودش

آقای مصطفی گلستانیان در جایی در مورد احساسی که هنگام احضار شدن بر روی صحنه به عنوان همسر خانم فریبا باقری به او مستولی شده است، چنین می گوید:

«از موقعی که یادم میاد همیشه میکروفون به دست بودم، چه در زمان مدرسه وقتی سر صف قرآن می خواندم یا سرود و موسیقی اجرا می کردیم، بعدها ورزش صبحگاهی رو تو مدرسه راه انداختیم و صبح ها تمرین می دادم، به ۱۸ سالگی رسیدم اولین آلبوم موسیقی خودم رو تهیه و توزیع کردیم و دیگه اجراهای بزرگ شروع شد، موفقیت های ورزشی شروع شد و کلی رفت و آمد. خلاصه همه نوع استیجی رو تجربه کردم از نوع هنری، ورزشی و مدیریتی؛ ولی دیشب وقتی خانم محمدی بنده رو به عنوان همسر فریبا باقری به روی صحنه فراخواند، دلم لرزید و دست و پام گم کردم وقتی قرار شد کنار یار به عنوان اولین بار صحبت کنیم، ممنون از سرکار خانم صفار هرندی مدیریت خیریه مهر طوبی که شب خوبی را برای ما رقم زدند.»

شرح زندگی فریبا باقری مجری خوش چهره و جذاب ایرانی

مجریان مورد پسند فریبا باقری

خانم فریبا باقری در مورد همکارانش همه ی آنها هنرمند می داند، و از میان آنها اجرای دو مجری را بیشتر می پسندد، اجرای خانم مهسا ملک مرزبان و همچنین اجرای آقای محمدرضا شهیدی فرد را دارای استاندارد می داند.

آَنایی با شرح زندگی فریبا باقری مجری تلویزیونی

گفته خانم باقری در مورد ادمه راه خود

خانم باقری در مورد فعالیت در تلویزیون چنین بیان می کند:

«من هنوز اول راه هستم و راه برای پیشرفت من زیاد است، تمرکز جدی من اجرا است اما اگر در شرایطی قرار بگیرم که پروژه خوبی برای بازیگری به من پیشنهاد شود، آن را می پذیرم، اما اولویت اول من اجرا است. کار در رادیو و تلویزیون برایم دوست داشتنی و عزیز است کار در رادیو باعث احساس نزدیکی به مخاطب می شود و تجربه تلویزیون دارای ابعاد وسیعی است.»

زندگینامه فریبا باقری مجری برنامه سلام تهران

نشانی اینستاگرام فریبا باقری

https://www.instagram.com/faribabagherii

نشانی اینستاگرام مصطفی گلستانیان

https://www.instagram.com/mistafagolestanian

آشنایی با بیوگرافی فریبا باقری مجری جوان

در این مطلب شما عزیزان با بیوگرافی فریبا باقری مجری جوان و گوینده موفق و بااستعداد کشورمان آشنا شدید، امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *