دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب بالن در حالت ها و مکان های مختلف چیست؟

  • سحر هودانلویی
  • ۸ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

خواب ها منشا گرفته از ضمیر ناخودآگاه هستند که کنترل بر امور آن ها امری غیر ممکن است. در برخی مواقع درون این خواب ها پیامی نهفته است که با فهم هر یک می توان از بروز مشکلی بزرگ پیشگیری کرد. برای آشنایی با تعبیر خواب بالن در این بخش از مجله آرگا با ما همراه شوید.

بالن به خواب دیدن در تعبیر کلی نشانگر امید است که لزومی ندارد به علت مشاهده آن نگران شوید. همچنین برخی افراد بالن در خواب را به معنای جستجوی عشق، ایجاد موقعیت های برتر و در نهایت تکبر نیز می پندارند.

در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا بیش از این با تعبیر خواب بالن به صورت جامع و از نظر چندین معبر معتبر را مطالعه نمایید.

معرفی تعبیر خواب بالن به صورت کلی

تعبیر خواب بالن چیست؟

بالن در خواب به وجه های بسیار گوناگونی مشاهده می شود که در ادامه این مطلب به منظور جامع و کلی آن و از نظر جنبه های گوناگون پرداخته شده است.

  • مشاهده بالن در خواب

برخی از معبران غربی دیدن بالن در خواب را به معنا و مواردی که در ادامه ذکر می شود، تلقی می کنند.

  1. دیدن بالن در خواب بر چندین جنبه دلالت دارد. گاهی این بالن ها به صورت بادکنک های بسیار کوچک در دست کودکان مشاهده می شود که در این حالت به معنای شک و تردید است.
  2. همچنین اگر بالن های زیبایی را در آسمان دیدید که چشم همگان رابه خود خیره کرده است؛ به این معناست که هیجانی عمومی ایجاد می شود که بذر امید را در دل ها می کارد. گفتنی است که تاکنون معبری دیدن بالن در خواب را نشانه بد و گمراهی ندانسته است.
  3. برخی از این معبران بر این باورند که دیدن بالن در خواب به معنای دقت بیشتر در انجام کار ها است.
  4. همچنین دیدن بالن به ایجاد دردسر توسط نامزد و شریک احساسی تان نیز دلالت دارد.
  5. دیدن بالن در خواب به معنای کافی نبودن درآمدتان برای برآورد خواسته هایتان نیز می باشد.
  6. اگر در حالتی دیگر حود را در درون بالن دیدید، به این معناست که خوشبختی بزرگی در زندگی شما جریان پیدا می کند.

آشنایی با معنای خواب بالن

  • پرواز کردن بالن در خواب

  1. برخی معبران غربی بر این باورند که دیدن بالن در حال پرواز به معنای ارتکاب اشتباه در حین کار می باشد. همچنین در خواب دیدن سقوط بالن به معنای یاس و نا امیدی های زودگذر نیز تلقی می شود.
  2. اگر دختر خانمی خواب ببیند که با بالن به مکان های دور دست پرواز می کند، به این معناست که با فردی خارج از شهر خود وصلت می کند.
  3. همچنین سفر با بالن به مناطق دور دست و افق آسمان چندان تعبیر خوشایندی ندارد که از این رو بهتر می باشد با صدقه دفع بلایی انجام دهید تا دلتان خرسند گردد.
  4. برخی معبران غربی پرواز کردن با بالن را نیز به معنای اشتباهات گذشته که سعی بر از یاد بردن آن ها دارید، تلقی می کنند. همچنین در این رابطه بهتر می باشد بیشتر مراقب افرادی که با آن ها معاشرت می کنید، باشید.
  5. اگر خواب دیدید با بالن به زمین های پست فرود آمدید؛ به این معناست که در معامله های کاری خود سود چندانی دریافت نمی کنید.
  6. اگر در خواب دیدید که با بالن به آرامی پرواز می کنید، بهتر است در دنیای حقیقی از دخالت دیگران در زندگی خود جلوگیری کنید.
  • ترکیدن بالن

  1. اگر در خواب ببینید که به هنگام پرواز و به ناگهان بالن می ترکد، باید چند روزی بیشتر مراقب خود و اعمالتان باشید تا کار ها طبق خواسته خود پیش بروند.
  2. همچنین تعبیر این خواب به گونه ای دیگر، اجتناب از تند خویی و پرخاش نسبت به اطرافیان است تا در نهایت دچار پشیمانی و آشفتگی نشوید.
  3. برخی روانشناسان نیز ترکیدن بالن در خواب را به معنای رویا و آرزو هایی می پندارند که هنوز تحقق نیافته است.
  4. همچنین برخی دیگر بر این باورند که با ترکیدن بالن، استرس و فشاری در زندگی شخصی شما وارد می شود که امکان تحمل آنان توسط شما وجود ندارد.

تعبیر خواب بالن به چه صورت است؟

  •  آرون گروپس
  • منفجر شدن بالن

  1. برخی معبران نیز منفجر شدن بالن را به صورت کلی در تعبیر آرمان های شخصی، اهداف و جاه طلبی تلقی می کنند. به این صورت که امید تازه ای برای تجربه دوباره و رسیدن به آنان برای شما پدید می آید.
  • بالن سیاه رنگ

  1. روانشناسان یونگ دیدن بالن سیاه را به معنای افسردگی می دانند که هر چه بیشتر به سمت پایین فرود آید، شدت آن نیز بیشتر می باشد.
  2. همچنین این معبران بالن زرد رنگ را به وجود احتمالی غم معنا می کنند.

تعبیر خواب بالن از نظر معبران معتبر

تا به اینجا به صورت کلی از تعبیر خواب بالن آگاهی پیدا کردید، در ادامه مطلب نیز از نظر چندین معبر معنای این خواب را مطالعه می کنید.

دیدن بالن در خواب به چه معناست؟

  • تعبیر بالن از نظر منوچهر مطیعی

  1. منوچهر مطیعی نیز دیدن بالن در خواب را به معنای بد تلقی نمی کند.
  2. دیدن بالن زرد رنگ در خواب به معنای ایجاد هیجان برای بیننده خواب است که گاه مشکوک به غم نیز می باشد.
  3. همچنین دیدن بالن سیاه رنگ در خواب به معنای جهالت و کاهلی بیننده خواب دلالت دارد.
  4. اگر در خواب بالن بزرگ و باشکوهی ببینید که محو تماشایش هستید، به این معناست که در خود توانایی انجام کاری را می یابید که در انجام آن باید از افراد خبره و با تجربه کمک بگیرید.
  5. اگر در خواب ببینید که بالنی به شما هدیه داده می شود، به این معناست که با توجه به عظمت و بزرگی بالن، کاری به شما محول می گردد که به راحتی از انجام آن بر خواهید آمد.
  6. همچنین اگر به وسیله بالن از زمین صعود کردید و به آسمان پرواز کردید، به این معناست که از برخی واقعیت های زندگی دور می شوید و در این حین تکیه گاهی مطمئن نیز از دست خواهید داد.
  7. همچنین اگر فردی در خواب ببیند که درون بالن با خوشحالی ایستاده است، بدین معنا است که عشقی هیجان انگیز و سراسر مهر و محبت برای او ایجاد می شود.
  8. همچنین دیدن بالن هایی در حال پرواز برای خانم ها به ازدواج آنان با مردانی خارج از شهر خود دلالت می کند.
  9. همچنین بالا رفتن با بالن به صورتی که زمین بر زیر پا های آنان نا پدید شود، تعبیر چندان خوشایندی را دارا نمی باشد.
  • تعبیر بالن از نظر منوچهر تهرانی

  1. همچنین اگر در خواب ببینید که به هنگام پرواز به ناگهان بالن می ترکد به این معناست که باید از برخورد های خشن و تند با دیگر اطرافیان خودداری کنید، چرا که در صورت عدم کنترل عواقب جبران نشدنی برایتان در پی دارد.
  2. اگر فردی در خواب بادکنکی به مانند بالن در دست داشت که به ناگهان ترکید، به این معناست که عواطف احساسی اش به ناگهان از بین خواهد رفت.
  3. اگر فرد، افراد بسیای را در حال تماشای بالن های زیبا و باشکوه ببیند، به این معناست که امیدی عمومی در دل مردم ظاهر می گردد که هیجانات عاطفی بسیاری را در پی دارد.

آشنایی با تعبیر خواب بالن از نظر چندین معبر

  • تعبیر بالن از نظر لیلا برایت

  1. به خواب دیدن بالن بدان منظور است که باید در کار ها دقت و حوصله بیشتری به خرج دهید.
  2. همچنین با پرواز کردن توسط بالن، اشتباهاتی مرتکب می شوید که با تیز هوشی می توان اقدام به رفع آن ها کنید.
  3. همچنین دیدن سقوط بالن در خواب به معنای ناامیدی و یاس های زود گذر است.
  • تعبیر بالن در سرزمین رویا ها

  1. در سرزمین رویاها دیدن بالن در خواب به این معناست که زوج احساسی شما دردسری برایتان ایجاد می کند
  2. همچنین فرود بالن در مقابل چشمان شما به معنای کاهش در آمد و ایجاد سختی در برآورد خواسته هایتان است.
  3. اگر در خواب ببینید که توسط بالن پرواز می کنید، بدین معناست که به وسیله هوش خوشحالی بزرگی برای خود ایجاد می کنید.
  4. پرواز و بالا رفتن با بالن نیز به معنای سفر می باشد.
  5. فرود آمدن با بالن نیز به تعبیر ضرر های مالی است.

بالن به خواب دیدن یعنی چه؟

اگر از مطالعه این مطلب لذت بردید می توانید با کلیک به روی مطالبی همچون تعبیر خواب پشت بام و تعبیر خواب جنگل باری دیگر با ما همراه شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *