دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب حجامت از دیدگاه چند معبر مشهور

  • شقایق ایران دوست
  • ۴ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مقاله برای شما تعبیر خواب حجامت را بیان می کنیم و چندین دیگاه متفاوت را بررسی می کنیم که در هر کدام از آن حجامت معانی متفاوتی دارد. تا پایان این مقاله همرا ما باشید.

تعبیر خواب یکی از سرگرمی هایی می باشد که می توانید از آن به عنوان یک سرگرمی استفاده کنید و اوقات خود را سپری کنید. در نظر داشته باشید که همه خواب ها تعبیر ندارند برای مثال خواب هایی که شما در بعد از ظهر می بینید و یا خواب هایی که بعد از اذان صبح می باشد را نمی توانید تعبیر کنید زیرا این خواب ها آنچنان اهمیت خاصی ندارند.

تعبیر خواب حجامت

در مقاله های پیشین تعبیر خواب گناه ، تعبیر خواب فرش بافتن و تعبیر خواب سوزن را مشاهده کردید و در ادامه برای شما تعبیر خوا دیدن حجامت را برایتان مطرح می کنیم.

تعبیر خواب حجامت

یکی از خواب هایی که می توانید ببینید دیدن حجامت کردن می باشد. همانطور که می دانید تعبیر کردن خواب ها یعنی معنا دادن به رویا هایی که می بینید بنابراین در ادامه معنای دیدن حجامت در خواب را از دیدگاه چندین معبر خواب برای شما بیان می کنیم.

دیگاه برخی از معبران

اگر شما در خواب ببینید که حجامت کننده جوان یا پیر می باشد بدین معنا است که بر علیه شما در یک جمعی شهادت دروغ می دهند. این شهادت دروغ ممکن است شما را به هلاکت برساند بنابراین بهتر است صدقه بدهید تا بلا و گرفتاری را از خود دور کنید.

دیدگاه منوچهر مطیعی

حجامت کردن یکی از کار هایی می باشد که در گذشته های دور رواج داشته است و در هر بهار روی بچه ها و بزرگ تر ها این کار را انجام می دادند. این کار یکی از کار هایی بود که باعث می شد خون کثیف از بدن خارج شده و خون تمیز جایگزین آن شود و بدن دوباره خون سازی کند. امروزه این کار را در خانه ها انجام نمی دهند و فقط در مراکز درمانی این کار رواج دارد آن هم سر خود نمی توانید این کار را انجام بدهید و باید طبق دستور پزشک باشد. باید بدانید که معبران بسیار زیادی درباره این خواب نوشته اند ولی چون این خواب فراوانی کمی دارد و ندرتا در خواب مشاهده می شود توضیحات کوتاهی از آن دیده می شود. منوچهر مطیعی بیان می کند که ابن سیرین درباره حجامت نوشته است که اگر کسی ببیند در حال حجامت شدن می باشد یعنی امانتی به وی  می سپارد ولی من می گویم حجامت کردن به معنای سوء استفاده و تعدی می باشد. اگر شما در حال حجامت کردن کسی باشید یعنی شما به حد و مرز های آن شخص تعدی کرده اید ولی اگر ببینید که خودتان در حال حجامت شدن می باشید و فرد حجامت کننده نا آشنا باشد یعنی یک فرد آشنا به مال و اموال شما تعدی می کند این تعدی علاوه بر مال می تواند بر کار و مقام شما هم باشد. ولی اگر این فرد حجامت کننده آشنا باشد شما از یک دشمن نا شناس آسیب می بینید. در صورتی که شاهد حجامت کردن باشید ممکن است اختلافی بین شما و دیگران اتفاق بیفتد که شما سهم بسیار زیادی از آن داشته باشید.

  •  آرون گروپس

حجامت کردن در خواب و معنای آن

دیدگاه ابن سیرین درباره حجامت

تعبیر خواب حجامت یکی از کار هایی بوده است که ابن سیرین که یکی از خواب گذاران معروف بوده است هم آن را انجام داده است. در ادامه تعبیر و معنای حجامت کردن را از دیدگاه ابن سیرین برای شما بیان می کنیم.

  • اگر فردی در خواب ببیند که دوستش در حال حجامت کردن او می باشد یعنی آن فرد هدیه و امانتی را به دست وی می سپارد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که فردی نا شناس در حال حجامت کردن او می باشد و در مکانی نا آشنا قرار دارد بدین معنا منی باشد که قرار داد بسیار بزرگی می نویسد که مسئولیت بسیار زیادی دارد و حکومت کردن و ریاست را بر عهده می گیرد.
  • در صورتی که فردی در خواب ببیند که فرد پیری در حال حجامت کردن او می باشد بدین معنا است که این شخص در آینده ای نه چندان دور می تواند بزرگی و عزت بسیار زیادی کسب کند.
  • در نظر داشته باشید که اگر فرد جوانی و یا دشمنتان در خواب شما را حجامت می کند بدین معنا می باشد که از شر دشمنان خود در امان می مانید.

جابر مغربی و حجامت

یکی دیگر از معبران معروف و کار بلد جابر مغربی می باشد که خواب های بسیار زیادی را معنا کرده است و درباره حجامت هم مطالبی را بیان کرده است. جابر مغربی بیان می کند که :

  • اگر فردی پیر در حال حجامت شما باشد نشان دهنده بخت و اقبال شما می باشد.
  • اگر فردی جوان در حال حجامت باشد نشان دهنده دشمنان شما  می باشد.

دیدگاه امام صادق درباره حجامت

باید بدانید که امام صادق هم یکی از افرادی بوده است که خواب های بسیار زیادی را معنا کرده است و درباره حجامت هم مطالبی بیان می کند. ایشان می فرمایند دیدن حجامت در خواب نشانه رها شدن از بیماری می باشد و در صورتی که شما ببینید فرد جوانی در حال انجام این کار می باشد و شما فردی عالم و دانا هستید از علم بر کنار می شوید. ایشان به طور کلی بیان می کنند که معنا های حجامت بر چند دسته می باشند که این تعابیر عبارت اند از :

  • امانت داری
  • شرط بستن
  • رسیدن به مقام و حکومت کردن
  • شاد شدن
  • ارتباط پیدا کردن با افراد مسن
  • حفظ سنت پیامبر
  • در صورتی که دانشمند بودن بر کناری از علم را در آینده داری

نعبیر امام صادق درباره حجامت کردن

ابراهیم کرمانی و تعبیر حجامت

تعبیر خواب حجامت از نظر ابراهیم کرمانی شباهت بسیار زیادی به تعابیر های قبلی دارد و این معبر خواب هم دیدن حجامت را در خواب به چندین دسته تقسیم کرده است که این دسته ها عبارت اند از :

  • دیدن حجامت پادشاه در خواب در صورتی که فرد حجامت کننده شما باشید یعنی این که به پادشاه و حاکم نزدیک می شوید و می توانید به همه خواسته های خود برسید.
  • اگر شما در حال حجامت کردن باشید و فردی که در حال حجامت شدن می باشد جوان باشد نشانه خوبی نیست و ممکن است به زودی از دشمن خود شکست بخورید.
  • اگر شما در حال حجامت کردن باشید و فردی پیر را حجامت کنید بدین معنا می باشد که شما در کار هایتان پیشرفت و ترقی می کنید و آینده بسیار خوبی خواهید داشت.
  • در صورتی که فردی حجامت کننده شیشه حجامتش بشکند بدین معنا می باشد که در آینده از زن خود جدا می شود.

تعبیر خواب از دیدگاه حضرت یوسف

در نظر داشته باشید که یوسف پیامبر هم در کار تعبیر خواب شخصی دانا بودند و خواب های بسیار زیادی را تعبیر کردند. باید بدانید که حضرت یوسف درباره خواب حجامت بیان می کنند که حجامت شاد کردن و شاد بودن معنا می شود. این تعبیر یک تعبیر کلی برای حجامت می باشد.

تعبیر خواب حضرت یوسف درباره حجامت کردن

دیدگاه محمد العنبری

یکی دیگر از خواب گذارانی که خواب های بسیار زیادی را معنا کرده است و تعابیر وی صحیح بوده است محمد العنبری می باشد. این فرد یکی از خواب گذاران حاذق بوده است که درباره حجامت کردن در خواب بیان می کند که این خواب بر افرادی دلالت می کند که دارای اقتدار می باشند مانند عالم، حاکم و پزشک. در صورتی که فردی ببیند که در حال حجامت شدن می باشد و به دیگران بدهکار می باشد حاکم آن زمان پول دیگران را از وی می گیرد و به صاحبان پس می دهد. اگر فرد در خواب ببیند که حجامت می شود و قصد دارد تشکیل خانواده بدهد به زودی ازدواج می کند و به خواسته خود می رسد. اگر فرد در خواب یک فردی را ببیند که کارش حجامت کردن می باشد و خود فرد خواب بیننده دارای غم و ناراحتی باشد به زودی ناراحتی هایش از بین می رود و خوشبختی و خوشحالی به سوی او می آید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *